CDJ-1000MK2 Besteld 3 maanden geleden
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ferrox    posted on 02-05-2006 22:11
Help de verslaafde dj de tijd door dat hij zonder cdj's zit.

Hier is het verhaal:

Ik draai al zo'n 6/7 jaar. Maar heb altijd drive-in shows gedaan. Nu heb ik heel de handel verkocht (waaronder dus 2 cdj-100s jes). Dat was december. IK wil dus nieuwe cdj's bestellen (cdj 1000mkII's) krijg ik te horen dat die niet meer leverbaar zijn, en dat er een nieuw model aankomt. Ik nou oké zal eens even kijken wat er anders is alvorens ik een beslissing maak. Denk jaaaaaaaaaaaa
Dat wil ik hebben. Bestelde dus 2 weken later die cdj's

Het is nu bijna mijn verjaardag en heb nog steeds geen cdj's. En ik ben ow zo verslaafd aan draaien Unhappy. Heb nu dus Xone92 staan met 2 Synq super OEM's. Heb een platen collectie overgekocht (+/- 50 platen) en ben daar mee aan het draaien geslagen.

Ondertussen zijn we 3 maandjes verder. En ben die platen beu. Maarja heb nog geen geld voor nieuwe platen/naalden. Wil eerst alles kunnen betalen en betaald hebben alvorens ik verder ga.

Wat kan ik zolang doen onder het wachten. Want niemand kan mij vertellen hoe lang het gaat duren. Heb dus ook niet echt een dag waar ik naar uit kan kijken

Achjah. Ik wil alleen even mijn ei kwijt. Mischien dat Lead ondertussen ietsjepietsje meer weet. (de mijne moeten van de radiobeurs in tilburg komen).

Ik mis het draaien met cd zo erg Unhappy

Dankje voor het lezend oog.

Volg de rest op:
www.robvaltmelastig.nl
Mod edit by Lead on 24-05-2006 22:25 (2%)

What do you think about CDJ-1000MK2 Besteld 3 maanden geleden ??

Vote :   

Illusion    posted on 02-05-2006 22:39
graag gedaan hoor,,

k'vind het wel ff leuk zo'n verhaaltje... k'zit hier thuis op het moment met 1 cdj 100s,,, moet ff een 200 of 800 mkII bij komen. K'ben trouwens wel dik jaloers op je Xone92... damn die ziet er goed uit... nog nooit mee gedraaid.

Misschien kun je eens gewoon cd-spelertjes van een dichtsbijzijnde dj lenen.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Lukaz    posted on 02-05-2006 22:49
hey wtf:P blijf gewoon lekker draaine met de Sync's :P nix mis mee tohx?Winking my eye lkkr oldschool Winking my eye
W.i.M    posted on 02-05-2006 23:00
Ik heb de topictitel wat aangepast want alleen 'help' zegt ook niet zo veel..
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
LauW    posted on 02-05-2006 23:17
Dat is dus de reden waarom ik liever iets meer betaal en mijne spullen gewoon de volgende dag in huis heb Winking my eye klinkt als een nachtmerrie :P
DJMichel    posted on 02-05-2006 23:27
Poster: LauW
Dat is dus de reden waarom ik liever iets meer betaal en mijne spullen gewoon de volgende dag in huis heb Winking my eye klinkt als een nachtmerrie :P
 Eerst bestelde ik ook altijd producten die ik dan de volgende dag in huis had. Nu zit ik inmiddels ook al bijna 2 weken te wachten op een cdj-200. 2 Weken is voor mij al een ramp, bij 3 maanden was ik allang ergens anders heen gegaan, maarja dat ligt aan de situatie natuurlijk. Misschien dat Lead ook iets meer weet, waarom het zo lang duurt om een cdj-200 te leveren :S Heb wel doorgekregen dat hij tergelijke tijd verzonden wordt met de cdj-1000MK3 vanaf de pioneer fabriek, waarschijnlijk dat dit het probleem is. Het blijft ook wachten op een verlossend mailtje Happy, laughing (ik ook m'n verhaal kwijt :P)
User edit by DJMichel on 02-05-2006 @ 23:28:10 (4%)
Illusion    posted on 02-05-2006 23:29
Poster: DJMichel
Eerst bestelde ik ook altijd producten die ik dan de volgende dag in huis had. Nu zit ik inmiddels ook al bijna 2 weken te wachten op een cdj-200. 2 Weken is voor mij al een ramp, bij 3 maanden was ik allang ergens anders heen gegaan.

Ik zit al 4 maand met 1 cdj 100 thuis... ben alleen maar aant mixen bij anderen... als ik in een week nietheb gemixt.... wordt ik gek
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 02-05-2006 @ 23:30:15 (2%)
Ferrox    posted on 03-05-2006 00:30
quote:
Poster: Djillusion

graag gedaan hoor,,

k'vind het wel ff leuk zo'n verhaaltje... k'zit hier thuis op het moment met 1 cdj 100s,,, moet ff een 200 of 800 mkII bij komen. K'ben trouwens wel dik jaloers op je Xone92... damn die ziet er goed uit... nog nooit mee gedraaid.

Misschien kun je eens gewoon cd-spelertjes van een dichtsbijzijnde dj lenen.

Mjah, ik moet een bruiloft draaien 6 juli (stomme dag weet het) dan krijg ik evt leenspelers mee als ze nog niet binnen zijn. Maar dat zou wel heel erg zijn.

quote:
Poster: W.i.M
Ik heb de topictitel wat aangepast want alleen 'help' zegt ook niet zo veel..

daar heb je gelijk in. Bedankt en excuses

quote:
Poster: TheTapDanceR
hey wtf blijf gewoon lekker draaine met de Sync's nix mis mee tohx? lkkr oldschool

Jah ik ben dus iemand van de nieuwe school . Maar ik doe het toch af en toe omdat het dan gewoon té erg jeukt. Zo irritant!

quote:
Poster: LauW
Dat is dus de reden waarom ik liever iets meer betaal en mijne spullen gewoon de volgende dag in huis heb klinkt als een nachtmerrie

Jah als ik daar ze "gewoon" besteld had was het nog zo lang gaan duren. Maargoed het is voor 600 euro aan korting. Mag ik . Dan wacht ik wel ff en draai ik wel met me synq's.

Heb zelfs zitten twijfelen om zo'n USB geluidskaart te kopen met 2 uitgangen. En dan met atomix aan de gang te gaan ofzo voor zo lang.

Het komt omdat ik altijd de nieuwste nummers in mijn mix had zitten. En deze dus heel de dag door luisterde. Ik heb nu een vinyl mix van ongeveer 2 maanden oud nu iedere dag op staan. Kan em dromen onderhand. En een nieuwe maken heeft ook niet veel nut. Die lijkt erop.

Dus als het echt jeukt ga ik toch maar aan de slag. Vaak halve bak niet opbouwend enzo. En maar 2 of 3 nummers. Maarja dan is mijn verslaving weer onder controle voor een paar dagen soms ook maar een paar uren.

Ik zou nu bijvoorbeeld echt willen draaien!. Maarja om half 1 snachts daar zijn de buren niet blij mee. laat staan me ouders

Ter-Antz    posted on 03-05-2006 00:47
Ik vind het raar dat je ze nog niet binnen hebt, je hebt dus de MK3 besteld?

Ik heb mijn setje, 2x MK3 & DJM800 al bijna een maand binnen...

heb je iets aanbetaald oid? Zoniet, dan zou ik het weten gewoon zeggen dat het te lang duurt en ander bedrijf opzoeken...

Ik zal het je eerlijk zeggen ik had ook al sinds Januari een bestelling voor 2 MK3's staan bij een licht & geluids bedrijf, mooie praatjes van ''ze komen volgende week binnen, bla bla'' en toen in Maart toch maar even de knoop door gehakt en bij een andere (pro DJ pio dealer) besteld...

+ de prijs waar voor ik mijn setje heb gekregen nu Happy, laughing

Ik zou er toch nog achteraan gaan morgen oid. En anders gewoon ergens anders gaan bestellen want die dingen zijn al leverbaar in Nederland...

Succes ermee iig...

Greetz Terence

PS: Ik kan je zeggen, ze draaien iig super :D

Ferrox    posted on 03-05-2006 01:00
Poster: Ter-Antz
Ik vind het raar dat je ze nog niet binnen hebt, je hebt dus de MK3 besteld?

Ik heb mijn setje, 2x MK3 & DJM800 al bijna een maand binnen...

heb je iets aanbetaald oid? Zoniet, dan zou ik het weten gewoon zeggen dat het te lang duurt en ander bedrijf opzoeken...

Ik zal het je eerlijk zeggen ik had ook al sinds Januari een bestelling voor 2 MK3's staan bij een licht & geluids bedrijf, mooie praatjes van ''ze komen volgende week binnen, bla bla'' en toen in Maart toch maar even de knoop door gehakt en bij een andere (pro DJ pio dealer) besteld...

+ de prijs waar voor ik mijn setje heb gekregen nu Happy, laughing

Ik zou er toch nog achteraan gaan morgen oid. En anders gewoon ergens anders gaan bestellen want die dingen zijn al leverbaar in Nederland...

Succes ermee iig...

Greetz Terence

PS: Ik kan je zeggen, ze draaien iig super :D

Maak het me maar lekker Winking my eye

Njah tis meer mijn vaste dealer, Heb ook geen aanbetaling gedaan. Maar ik mag daar als 1 van de weinige afbetaling doen. (heb het geld niet helemaal binnen maar als het zo doorgaat wel :D)

Mjah het zijn ook vrienden/kennissen van me. En hun doen er ook hun best voor. Dus ik wacht af. Het ligt allemaal net iets gecompiceerder dan je denkt iig.

ze hebben trouwens ook nooit beweerd dat ze hem dan en dan binnen zouden hebben hoor. Want ze weten helemaal niets. Wat dat betreft zijn ze echt eerlijk daar!
User edit by Ferrox on 03-05-2006 @ 01:06:30 (100%)
Ter-Antz    posted on 03-05-2006 01:06
Poster: Ferrox

Maak het me maar lekker Winking my eye

Njah tis meer mijn vaste dealer, Heb ook geen aanbetaling gedaan. Maar ik mag daar als 1 van de weinige afbetaling doen. (heb het geld niet helemaal binnen maar als het zo doorgaat wel :D)

Mjah het zijn ook vrienden/kennissen van me. En hun doen er ook hun best voor. Dus ik wacht af. Het ligt allemaal net iets gecompiceerder dan je denkt iig.

ze hebben trouwens ook nooit beweerd dat ze hem dan en dan binnen zouden hebben hoor. Want ze weten helemaal niets. Wat dat betreft zijn ze echt eerlijk daar!

Ho...! Ik beweer ook helemaal niet dat hun het ooit hebben gezegd, dat ze bijv. de volgende week komen. Dat was in mijn geval wel zo Happy, laughing Snap je?

Maar volgens mij, word de Mk2 niet meer geproduceerd....dus dan zullen het denk ik Mk3's worden...

Maar komt denk ik uiteindelijk wel goed, hoop ik dan voor je...

iig wacht rustig af dan, want het zal het wachten zeker weten waard zijn Happy, laughing

Ferrox    posted on 03-05-2006 11:06
Poster: Ter-Antz

Ho...! Ik beweer ook helemaal niet dat hun het ooit hebben gezegd, dat ze bijv. de volgende week komen. Dat was in mijn geval wel zo Happy, laughing Snap je?

Maar volgens mij, word de Mk2 niet meer geproduceerd....dus dan zullen het denk ik Mk3's worden...

Maar komt denk ik uiteindelijk wel goed, hoop ik dan voor je...

iig wacht rustig af dan, want het zal het wachten zeker weten waard zijn Happy, laughing

Tjah dat is wel lullig dat ze zo hun klanten willen houden. Hoorde het van meerdere plekken hoor.

Dusjah ik wacht maar af. Komt allemaal goed hoop ik

BizarBAR    posted on 03-05-2006 16:20
@ ter antz... waar heb jij het gekocht?

Ik heb namelijk ook een djm 800 en 2x cdj 1000 mk3 besteld en betaald.+- 10 maart.
Want iedereen zei zou het 13 maart binnen komen.
Het is nu inmiddels 3 mei!

Ik heb wel 2 technics en 1 cdj 1000 mk1 staan maar mijn oude mengpaneel staat ergens anders. dus kan niet draaien nu.
Vind het ook wel erg lang duren.
Ik heb het bij een wat kleinere winkel besteld(wel pioneer dealer)
Maar het lijkt wel of hun mij foppen(wat ik niet denk) Of dat pioneer zich geen mallemoer aantrekt van die winkel en eerst de grote afnemers bevoorraden.

Vind het wel veel te lang duren en moet binnenkort 4 keer draaien anders moet ik weer wat huren en heb ik geen zin in kan ik beter me geld terug vragen en het ergens halen waar het snel(ler) binnen is.
DJMichel    posted on 03-05-2006 17:32
Misschien leuk om te horen is dat ik 4 dealers heb gebeld en ze alle 4 geen pioneer cdj-200/800 of 1000 kunnen leveren. Het is 1 grote drama volgens deze bedrijven. Nu heb ik gelukkig mijn cdj-200 bij new-line kunne bestellen, die bleek gewoon alles te hebben volgens mij.
BizarBAR    posted on 03-05-2006 20:30
Wat ik van de winkel weet waar ik het besteld heb is dat Pioneer van alles beloofd maar het niet nakomt. Is voor de winkels ook lastig. Zeggen maar niet doen

dus maar gewoon even blijven wachten nog...

Ferrox    posted on 03-05-2006 21:32
Poster: BizarBAR
Wat ik van de winkel weet waar ik het besteld heb is dat Pioneer van alles beloofd maar het niet nakomt. Is voor de winkels ook lastig. Zeggen maar niet doen

dus maar gewoon even blijven wachten nog...

zover ik weet is dat niet waar. Er is gezegd dat hij eind maart/april leverbaar zou worden. Maarja dat het zo slecht leverbaar zou worden konden hun ook niet weten.

Lead    posted on 03-05-2006 23:23
Ja de CDJ is slecht leverbaar. Er wordt door Pioneer niets beloofd of toegezegd tegen niemand qua levertijd, wat de winkels/webshops ervan maken is een ander verhaal.

Er is gewoonweg niet voldoende geproduceerd om aan alle vraag te voldoen, zoiets trekt vaak snel weer bij... Maar wat in het vat zit verzuurt niet Winking my eye
Let the BASS be louder
Ferrox    posted on 03-05-2006 23:46
haha dat klopt...

maar heb geen datum om naar uit te kijken. Das zo frustrerend soms. Ik snap het allemaal wel. waarom en hoe enzo.

Maargoed. Nu niet van die flauwe opmerkingen maken kijk maar uit naar 3 december ofzo Winking my eye
Ter-Antz    posted on 04-05-2006 01:30
Poster: BizarBAR
@ ter antz... waar heb jij het gekocht?

Outpute BV te 's Hertogenbosch

Zeer goede service, en gewoon vriendelijk & staan voor je klaar, ook nog als je 4x een HDJ binnen 1 jaar kapot krijgt :P

Net btw nog even op mn factuur gekeken, ik heb ze al sinds 31 maart...

Maar inderdaad wat Lead zegt, ze zijn gewoon niet aan te slepen...

Ook toen ik het setje ging ophalen hoorde ik al dat Pioneer ze niet aangesleept kon krijgen...

Maar iig, geduldig zijn en nogmaals het is het wachten waard...

BizarBAR    posted on 04-05-2006 15:07
oke...

Nou ik wacht nog even komt bij waar ik het besteld heb vanzelf ook wel binnen hoop  ikHappy, laughing

User edit by BizarBAR on 04-05-2006 @ 15:11:53 (100%)
Ferrox    posted on 14-05-2006 15:50
Zo ondertussen zijn we een paar weken verder (en ik een jaar ouder) en nog geen cdj's....

Ohh is er nog geen datum bekend o.i.d. Heb uit pure verveling maar weer een bod gedaan om een vinyl pakketje. Morgen hoor ik of het doorgaat.

Heb er nu weer een feest bij op 1 juli in hilvarenbeek (zie www.hilverhood.nl)

en daar staan waarschijnlijk cdx'en, maarja ik heb toch liever pio's dus wilde ze daar eigenlijk mee naartoe nemen.

Heeft de rest al z'n cdj's e.d. al binnen?

This is an old Topic

No new postings for 7.075 days.
 Post CommentThat would be 235.8 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

282 Users online: 57 Guests (225 Unknown)
Pages generated today : 71.809
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.723.821

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use