Poster: LauWEerst bestelde ik ook altijd producten die ik dan de volgende dag in huis had. Nu zit ik inmiddels ook al bijna 2 weken te wachten op een cdj-200. 2 Weken is voor mij al een ramp, bij 3 maanden was ik allang ergens anders heen gegaan, maarja dat ligt aan de situatie natuurlijk. Misschien dat Lead ook iets meer weet, waarom het zo lang duurt om een cdj-200 te leveren :S Heb wel doorgekregen dat hij tergelijke tijd verzonden wordt met de cdj-1000MK3 vanaf de pioneer fabriek, waarschijnlijk dat dit het probleem is. Het blijft ook wachten op een verlossend mailtje
Dat is dus de reden waarom ik liever iets meer betaal en mijne spullen gewoon de volgende dag in huis hebklinkt als een nachtmerrie :P
Poster: DJMichel
Eerst bestelde ik ook altijd producten die ik dan de volgende dag in huis had. Nu zit ik inmiddels ook al bijna 2 weken te wachten op een cdj-200. 2 Weken is voor mij al een ramp, bij 3 maanden was ik allang ergens anders heen gegaan.
quote: |
Poster: Djillusion graag gedaan hoor,, k'vind het wel ff leuk zo'n verhaaltje... k'zit hier thuis op het moment met 1 cdj 100s,,, moet ff een 200 of 800 mkII bij komen. K'ben trouwens wel dik jaloers op je Xone92... damn die ziet er goed uit... nog nooit mee gedraaid. Misschien kun je eens gewoon cd-spelertjes van een dichtsbijzijnde dj lenen. |
Poster: W.i.M Ik heb de topictitel wat aangepast want alleen 'help' zegt ook niet zo veel.. |
Poster: TheTapDanceR hey wtf ![]() ![]() ![]() ![]() |
Poster: LauW Dat is dus de reden waarom ik liever iets meer betaal en mijne spullen gewoon de volgende dag in huis heb ![]() ![]() |
Poster: Ter-AntzIk vind het raar dat je ze nog niet binnen hebt, je hebt dus de MK3 besteld?Ik heb mijn setje, 2x MK3 & DJM800 al bijna een maand binnen...heb je iets aanbetaald oid? Zoniet, dan zou ik het weten gewoon zeggen dat het te lang duurt en ander bedrijf opzoeken...Ik zal het je eerlijk zeggen ik had ook al sinds Januari een bestelling voor 2 MK3's staan bij een licht & geluids bedrijf, mooie praatjes van ''ze komen volgende week binnen, bla bla'' en toen in Maart toch maar even de knoop door gehakt en bij een andere (pro DJ pio dealer) besteld...+ de prijs waar voor ik mijn setje heb gekregen nu
Ik zou er toch nog achteraan gaan morgen oid. En anders gewoon ergens anders gaan bestellen want die dingen zijn al leverbaar in Nederland...Succes ermee iig...Greetz TerencePS: Ik kan je zeggen, ze draaien iig super :D
Maak het me maar lekkerNjah tis meer mijn vaste dealer, Heb ook geen aanbetaling gedaan. Maar ik mag daar als 1 van de weinige afbetaling doen. (heb het geld niet helemaal binnen maar als het zo doorgaat wel :D)Mjah het zijn ook vrienden/kennissen van me. En hun doen er ook hun best voor. Dus ik wacht af. Het ligt allemaal net iets gecompiceerder dan je denkt iig.
ze hebben trouwens ook nooit beweerd dat ze hem dan en dan binnen zouden hebben hoor. Want ze weten helemaal niets. Wat dat betreft zijn ze echt eerlijk daar!
Poster: FerroxMaak het me maar lekkerNjah tis meer mijn vaste dealer, Heb ook geen aanbetaling gedaan. Maar ik mag daar als 1 van de weinige afbetaling doen. (heb het geld niet helemaal binnen maar als het zo doorgaat wel :D)Mjah het zijn ook vrienden/kennissen van me. En hun doen er ook hun best voor. Dus ik wacht af. Het ligt allemaal net iets gecompiceerder dan je denkt iig.
ze hebben trouwens ook nooit beweerd dat ze hem dan en dan binnen zouden hebben hoor. Want ze weten helemaal niets. Wat dat betreft zijn ze echt eerlijk daar!Ho...! Ik beweer ook helemaal niet dat hun het ooit hebben gezegd, dat ze bijv. de volgende week komen. Dat was in mijn geval wel zoSnap je?
Maar volgens mij, word de Mk2 niet meer geproduceerd....dus dan zullen het denk ik Mk3's worden...Maar komt denk ik uiteindelijk wel goed, hoop ik dan voor je...iig wacht rustig af dan, want het zal het wachten zeker weten waard zijn
Poster: Ter-AntzHo...! Ik beweer ook helemaal niet dat hun het ooit hebben gezegd, dat ze bijv. de volgende week komen. Dat was in mijn geval wel zoSnap je?
Maar volgens mij, word de Mk2 niet meer geproduceerd....dus dan zullen het denk ik Mk3's worden...Maar komt denk ik uiteindelijk wel goed, hoop ik dan voor je...iig wacht rustig af dan, want het zal het wachten zeker weten waard zijn
Tjah dat is wel lullig dat ze zo hun klanten willen houden. Hoorde het van meerdere plekken hoor.Dusjah ik wacht maar af. Komt allemaal goed hoop ik
Poster: BizarBARWat ik van de winkel weet waar ik het besteld heb is dat Pioneer van alles beloofd maar het niet nakomt. Is voor de winkels ook lastig. Zeggen maar niet doendus maar gewoon even blijven wachten nog...
zover ik weet is dat niet waar. Er is gezegd dat hij eind maart/april leverbaar zou worden. Maarja dat het zo slecht leverbaar zou worden konden hun ook niet weten.
Poster: BizarBAR
@ ter antz... waar heb jij het gekocht?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.