Poster: Djillusionwaarom zou je bij cd dan voor een meerkanaals mixer gaan? Want voor cd kan je net zo goed met een 2 kanaals mixertje draaien. Als je nog beginner bent dan... Ik kan begrijpen dat je dan een meerkanaals koopt voor als je later eventueel nog draaitafeltjes wilt aanschaffen.
Engage heeft al 2 draaitafels vandaar de vraag of hij op korte termijn cd spelers erbij neemt want dan is een meerkanaalsmixer veel handiger.
Poster: iZ
Als ìk € 800,- te spenderen had voor een mixer zou ik door sparen voor een Ecler Nuo 5.
quote: |
Poster: Phenix Engage heeft al 2 draaitafels vandaar de vraag of hij op korte termijn cd spelers erbij neemt want dan is een meerkanaalsmixer veel handiger. |
quote: |
Inderdaad, als er 1 mooie effect mixer is binnen handbereik dan is die het wel. FF 200€ erbij sparen en je hebt tenminste echt een goede effect mixer. |
maar het is aardig gewaagd om nu al te zeggen dat je later je geld wilt verdienen met muziek maken..
Poster: Engage
en verder denk ik dat een laptop nu het handigst zou zijn, aangezien iedereen vraagd om een set van me.. en €300 voor een goede 2e handse laptop heb ik ook zo weer opgespaard waardoor die mixer ook weer snel in zicht zal komen!
ik zou geen laptop 2e hands kopendenon is in prijs/kwaliteit