Juist

... ik ben zeer te spreken over de jb en we hebben hem ook een hele tijd bij de drive-in gebruikt

.... Nu hebben we pioneers en die overtreffen (natuurlijk) de spelertjes van jb, wat ik het fijn namelijk vind van de pioneer is dat die de cd'tjes opeet. Met een lade moet je altijd uitkijken. Verder is het scherm van de jb niet blauw maar oranje! Op sommige sites staat ie namelijk met blauw display maar dat vind ik niet echt storend.
Poster : Niles
dus die jb systems zijn opzich wel goed ? ik moet binnenkort namelijk ook nog een nieuwe cd speler hebben, maar met beperkt budget
dat van dat speelgoed uiterlijk klopt idd wel, maar het gaat om de functies nietwaar?
Verder denk ik dat je moet oppassen met het kopen van een cd-speler met een budget. De CDJ-15 van gemini is stuk goedkoper maar de functies zijn waardeloos. Daarom raad ik altijd aan om eerst naar de kwaliteit van het product te kijken en dan pas naar de prijs.
Dit kan je een helehoop ellende voorkomen. Vroeger keek ik vaak naar de prijs en heb ik enkele keren apparatuur aangeschaft waarvan ik nu zeg, had ik nou maar doorgespaard.