Poster: ivan1991hoe kun je het rookie forum nou over het hoofd zien als je er een topic over begint....btw....Misschien is het een idee om door te sparen... zodat je cdj200's kunt kopen met een leuk mixertje ertussen
Poster: DjCheng
Je moet toch geen CDJ-200's kopen als beginner ...
Poster: emre90
2x jb systems 200 met een simpele mixer is ook wel goed genoeg voor een beginner. Tuurlijk is de cdj 100 beter maar de jb systems 200 is wel goedkoper en ook erg goed.
Poster : Niles
dus die jb systems zijn opzich wel goed ? ik moet binnenkort namelijk ook nog een nieuwe cd speler hebben, maar met beperkt budget
dat van dat speelgoed uiterlijk klopt idd wel, maar het gaat om de functies nietwaar?
Poster: Verjickehij vroeg toch 2cd spelers en een mixer... Trouwens als ik mij ff verander in een 'noop' dan ga ik echt niet voor die hercules... Spaar ik vele liever en dat ik iets GOEDS heb!
Hercules Console is volgens mij een goede mixer voor BEGINNERS
Kun je vinden op de site van Hercules de prijs ligt rond de 100-200euro
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.