Haha wat sjaak die behringer set is net voldoende om mn auto van geluid te voorzien al heb ik dan wel een pitege generator nodig. maar even zonder dolle. behringer is leuk is goed voor matige feestjes. de dyna set das een beest je hoef bijna nooit bang te zijn dat het kaduuk gaat met nadruk op bijna alles kan kaduuk als je maar wil
geluid van beide is goed laten we even voor de gein zegen je staat op een feestje voor 200 man zelfde zaal oke mee eens je zal niet echt het verschil horen mits je behringer goed uitfiltert. das dus de voordeel van de dyna das maar een amp dus wat wil je daar doen. al is een EQ geen overbodige luxe maar je moet een week later op een feest van 600 man draaien zelfde zaal. als je dyna goed plaatst heb je geen probleem de sub is zo puur zo krachtig die komt door het publiek heen je top is je probleem die moet je goed hoog hangen en op een tactici plek. dan sta je daar met je behr set dan kan je het nog zo mooi hangen oke iedereen heeft geluid maar daar is dan ook alles mee gezegd het klinkt niet meer mooi. behringer heeft als groot nadeel het gaat heel snel schel klinken.
dus wat raad ik aan.
Draai je alleen maar max voor 200 man koop een behring set. heb je voldoende zelfs voor bend uit versterken.
Maar ga je voor groter koop een Dyna plus als iemand vraagt aan je wat voorn set je heb staan en je zegt ja heb een dyna set kan ik je zegen dat ze gegarandeerd jou kiezen. Plus heb je is snel wat meer nodig je huur je allen 2 sub kasten en je blaast de oren van iedereen lijf.
Ik heb zelf 2 dyna sets staan bijde 4 sub en 2 tops als je het nog niet gelooft huur je ze een keer. week zeker dat je op behringer poept:P:P
P.S. Behringer is zkkr geen slecht merk maar is voor amateurs (sory dak het zeg)