Problemen Msn (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 31-03-2006 15:29
Hallo,
Mijn msn heeft vandaag al gands de dag foutmelding aan,,, hebben jullie hier soms ook last vanConfused? foutmelding is 80048820, Veel mensen hebben hier problemen mee, en de hulpmiddelen op forums helpen meestal niet. wie heeft hiere ook nog last van:s

[moved: niet echt DJ-talk][moved: onzin in de chat]
dj2dj.nl
Mod edit by Lead on 23-06-2006 19:18 (21%)

What do you think about Problemen Msn ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 26-06-2006 08:57
ik heb nu zelf ongeveer 5 e-mail accounts van msn, ja kweet het this veel:p!! Maar k kan dus nog nog maar met 1 account op msn gerakenUnhappy de andere geeft altijd maar foutmelding 80004005 aan:s weet soms iemand raad :s

dj2dj.nl
_Ivan_    posted on 26-06-2006 09:01
je zou eens op google moeten gaan zoeken naar die foutmelding, of anders een emailtje sturen naar msn service.... mja ik denk dat je gewoon geduld moet hebben.... het komt wel vaker voor dat msn tijdje eruit ligt
Feel&.Celebrate.Life!
Dj_Fantasy    posted on 26-06-2006 09:10
@_ivan_: ook een tijdje is goedHappy, laughing maar kwacht al met 1 e-mailaccount ongeveer 2 - 3 weken:d
dj2dj.nl
_Ivan_    posted on 26-06-2006 09:12
 Ben ik blij dat ik daar geen last van hebHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Dj_Fantasy    posted on 15-11-2006 19:01
Ok, iedereen weet het nu zeker al dat de je niets kan zeggen tegen een vriend op msn. Ik heb nu @live.nl geregisteerd en nu heb ik nog steeds problemen. Misschien iemand een oplossing of lukt dit bij iemand wel??
dj2dj.nl
the-melody    posted on 15-11-2006 19:05
Het is gewoon van microsoft, gewoon erbij neerleggen dat microsoft altijd problemen geeft
_Ivan_    posted on 15-11-2006 19:07
Poster: Dj_Fantasy
Ok, iedereen weet het nu zeker al dat de je niets kan zeggen tegen een vriend op msn. Ik heb nu @live.nl geregisteerd en nu heb ik nog steeds problemen. Misschien iemand een oplossing of lukt dit bij iemand wel??

Ik kamp sinds vammidag ook met dit probleem alleen geen idee waar het aan ligtWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 15-11-2006 19:09
Ik heb het nu ook, tegen gelijk wie ik begin, mijn berichten kunnen niet worden doorgegeven. Het is weer een rampzalige dacht voor MSN:'(
_Ivan_    posted on 15-11-2006 19:11
Poster: the-melody
Ik heb het nu ook, tegen gelijk wie ik begin, mijn berichten kunnen niet worden doorgegeven. Het is weer een rampzalige dacht voor MSN:'(

Nja ik gebruik het best veel dus ik baal er gewoon van als het er weer eens uit ligtWinking my eye K'heb al van alles geprobeerd pc boothen, opnieuw installeren
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 15-11-2006 @ 19:11:40 (24%)
Dj_Fantasy    posted on 15-11-2006 19:12
Ik doe bijna niets anders:p. Maja, is wel knap vervelend. Zitten er zo mensen online - offline - online - offline en dan zo als nick naam TESSA WAT GAAN WE DIT WEEKEND DOEN?? dan denk je toch gewoon, neem je gsm en bel even:s

dj2dj.nl
the-melody    posted on 15-11-2006 19:13
Jah haha:p Hier ook, komt er iemand 50x online in 1 minuut,moet je kunnen! Maar vet irritant
Dj_Fantasy    posted on 15-11-2006 19:15
Misschien een goed moment voor de DJR Chat te gebruikenWinking my eye Haha:p hij komt toch nog eens van pas:d..Ofwel ga je op chat.be ofzoHappy, laughing
dj2dj.nl
Yorick    posted on 15-11-2006 19:29
of  lekke op party flock zitten maar ik zit niete zo met diet probleem hoor vermaak me zoo ook wel
Nvie    posted on 15-11-2006 19:37

Hier wordt ook echt geen bericht meer doorgegeven... 'Het Bericht kon niet worden bezorgt'
Julemac    posted on 15-11-2006 19:40
Ik heb gehoord dat er een staking is bij msn ofzo :S
iemand zei zelfs dat het vanaf 1 dec betalen is maar
dat lijkt me nogal ver gaan..

ccc    posted on 15-11-2006 19:41
Ja wacht ik zoek even mijn rekeningnummer. Daar 5 euro naar overmaken en je kunt weer voor een jaar lang msnen.
_Ivan_    posted on 15-11-2006 19:46
Bij mij functioneert alles weerWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
the-melody    posted on 15-11-2006 19:48
Jup hier ook(voor hoelang het duurt). En betalend, jah dat zeggen ze al 4 jaar buiten als je het doorstuurt naar 15 mensen dan word je poppetje rood haha! Er is maar een goede kettingbrief en dat is diegen waarin al de voordelen ervan opgenoemd worden:p
Twello    posted on 15-11-2006 19:51
bij mij doet die het ook weer volgensmij... maar een aantal mensen hebben dat nog niet door en gaan nog steeds online/offline
Yorick    posted on 15-11-2006 20:05
en als msn betaald word dan stapt iedreen overe naar skype of yahoo;P
Nvie    posted on 15-11-2006 21:27
Jup hier ook(voor hoelang het duurt). En betalend, jah dat zeggen ze al 4 jaar buiten als je het doorstuurt naar 15 mensen dan word je poppetje rood haha! Er is maar een goede kettingbrief en dat is diegen waarin al de voordelen ervan opgenoemd worden:p

Dat is idd nogal irritant... die mensen die dat geloven, en dan zeggen kijk maar op de site van msn waar lekker helemaal niets staat. Die zijn er nou eenmaal Laughing out Loud
Laidback    posted on 15-11-2006 23:00
mensen moeten niet zo zeiken.
msn ligd er soms ff een uurtje of 2 uit.. wegens onderhoud.
het is algemeen bekend dat Microsoft met het Live network bezig is..
dit kost gewoon veel tijd..
en als dit allemaal voorbij is.. zal het allemaal veel stabieler zijn,..

al die messenger verslaafde maar zeiken en zeiken.. om gek van te worden..
kan je dan niet ff 2 uurtjes zonder msn.. ?:S Headscratch

ik las vandaag op MSDN dat er de komende tijd wat meer Downtime word verwacht.. dit omdat ze het grootste deel van de nieuwe Live Features voor de Tech Center & Beta testers  (MSDN) online gaan zetten (waar ik ook een subscription bij heb)  het kan dus zijn dat er deze week wat meer messenger fout meldingen komen.. of dat je simpelweg nix meer kan met msn Happy, laughing

ga dan gewoon ff lekker buiten spelen.. of ff je vrienden bellen / smsen.. hehe
of ga gamen..

Msn word GEEN betaal feature btw..
het is een gerucht..
Microsoft weet zelf ook donders goed dat dat veel klanten gaat kosten
of je het nou merkt of niet.. ze verdienen nu al aan je.. al die reclame die jij ziet. krijgen hun heel grof voor betaald Happy, laughing
hoe meer mensen met een Actieve hotmail/messenger/live account.. hoe meer doekoe voor de grote CEO's van Microsoft!
als ze het een betaalservice maken.. trekt iedereen naar ICQ / Yahoo Mes. / Xfire / AOL Messenger.. etc..
en dan boort Microsoft een hele hoop geld door de neus heen....

Ook even een kleine waarschuwing voor de mensen met meerdere Accounts..
de Expire time is verkort.. ben jij niet actief.. raak je em gewoon kweit.
binnen 2 maanden Happy, laughing
Live is ervoor bedoeld dat je ALLES kan met 1 Mail adres! Happy, laughing
er is strax een feature om je @hotmail.com zonder kosten naar @live.com te zetten.. en alles te behouden!.. daarom wacht ik er nog even mee!

nja..

Illusion    posted on 16-11-2006 09:30
Poster: The-Melody

Het is gewoon van microsoft, gewoon erbij neerleggen dat microsoft altijd problemen geeft

Hahaaaa Xbox?? o.a.??  :D

@ Laidback:

Inderdaad, erg irritant, kom ik eens online, en begint iedereen opeens tegen me te zeiken. Kon jij op msn komen? Heej msn lag eruit he dit en dat.

M'n zusje ook al: Ooo msn doet het niet, nu kan ik m'n vriendje niet spreken...:p

Nou jah.. er is toch ook een telefoon

Ik maak me er in ieder geval niet druk om.:p:d
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 16-11-2006 @ 09:36:03 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.869 days.
 Post CommentThat would be 229 months
or a whopping 18.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

407 Users online: 285 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 43.736
Most visitors online this month : 542
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.250.736