Poster: Dj_Fantasy
Ok, iedereen weet het nu zeker al dat de je niets kan zeggen tegen een vriend op msn. Ik heb nu @live.nl geregisteerd en nu heb ik nog steeds problemen. Misschien iemand een oplossing of lukt dit bij iemand wel??
Poster: the-melody
Ik heb het nu ook, tegen gelijk wie ik begin, mijn berichten kunnen niet worden doorgegeven. Het is weer een rampzalige dacht voor MSN:'(
Ik heb het nu ook, tegen gelijk wie ik begin, mijn berichten kunnen niet worden doorgegeven. Het is weer een rampzalige dacht voor MSN:'(
Jup hier ook(voor hoelang het duurt). En betalend, jah dat zeggen ze al 4 jaar buiten als je het doorstuurt naar 15 mensen dan word je poppetje rood haha! Er is maar een goede kettingbrief en dat is diegen waarin al de voordelen ervan opgenoemd worden:p
Poster: The-Melody
Het is gewoon van microsoft, gewoon erbij neerleggen dat microsoft altijd problemen geeft
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.