Poster: dion
ze zeggen wel vaker dat de hdj heel zwakjes is dus je moet er niet te ruig mee om gaan
Poster: DeafDJ
van EIGEN ERVARING weet ik dat hij haast niet te slopen is... heb er al zelf meer dan een jaar een, en is echt niet stuk te krijgen.
Poster: Jense
ik wil nu net weer een nieuwe HDJ gaan kopen maar mijn vorige is al na een jaar kapot gegaan.
Laat hem maar eens goed hard op de grond donderen of zet er een platenkoffer op.... 9 tegen 10 dat er binnenin wel iets scheurt.
Poster: Reind
Laat hem maar eens goed hard op de grond donderen of zet er een platenkoffer op.... 9 tegen 10 dat er binnenin wel iets scheurt.
Poster: Lead
Tja, welk kunstof ding kun je zo NIET kapot krijgen :s
De HDJ's hebben nu een hoofdbeugel die goed blijft. Deze wordt al meer dan een jaar toegepast en het aantal storingen in de nieuwe beugel zijn verwaarloosbaar (<1%). Ik heb hier nog steeds de eerste die in NL binnen kwam en die doet het nog steeds, terwijl deze veel gebruikt wordt, niet alleen om te draaien maar ook als show model.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.