Recordbox Toolboxmeeting omgeving Tilburg
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MarcoMartinez    posted on 13-02-2014 12:17
Beste DJ Collega's,

omdat ik zelf ook nog niet alles uit recordbox weet te halen lijkt het me leuk om een Toolboxmeeting te houden met medewerking van Jeroen ( lead) van Pioneer.

Jeroen is genegen een avond vrij te maken en ons wat meer uitleg te geven over recordbox Voor de DJ's uit de omgeving van Tilburg op een locatie in Tilburg.

Bij voldoende opkomst kunnen we hiervoor dus ook een datum gaan prikken.

Lijkt dit jou ook wel leerzaam en wil en kun je ook een avond vrijmaken geeft dan hieronder even een reactie voorzien van je email adres ( dit ivmhet niet goed werken van de pm op het forum wat ik zo terug lees).

bij voldoende opkomst zal ik iedereen een mail sturen met daarin de datum en locatie.

gr.

Marco
www.djmarcomartinez.com

What do you think about Recordbox Toolboxmeeting omgeving Tilburg ??

Vote :   1 member likes this  

Lead    posted on 13-02-2014 13:31
Lijkt me leuk om in het zuiden van het land ook weer een keer zo'n avondje te doen. Misschien wel handig om even een klein beetje te vertellen wat te verwachten.

Pre-Rekordbox
  • Wat is taggen, waarom en hoe doe je dat het snelste
  • Hoe je files te organiseren op je harde schijf
  • Welke formaten te gebruiken, welke niet en vooral waarom

Rekordbox
  • Structuren van de library
  • Werken met Rekordbox
  • Maken van playlists/cue/hotcue/Cue Banks/backups/etc.

Gemiddeld genomen kan ik zoveel vertellen als er tijd beschikbaar is, maar meestal is een uurtje of 3-4 een redelijke schatting voor een eerste sessie Happy, laughing

NIET ZOMAAR EMAIL ADRESSEN POSTEN op publieke fora !!!

De spam-bot-spiders zijn hier gek op, reply even dat je er interrese in hebt, ik zal dan de mail adressen van de inschrijvers even in een lijstje zetten zodat ik die naar Marco kan sturen.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 13-02-2014 13:43 (63%)
MarcoMartinez    posted on 20-02-2014 09:29
Geen mensen op djr die graag wat meer willen weten over recordbox?

Bij voldoende interesse zal het in ( de buurt van) Tilburg gehouden worden.
www.djmarcomartinez.com
stefanmplayer    posted on 20-02-2014 11:05
voor de avond in het zuiden heb ik wel interesse ja Winking my eye

ik hoor het wel als deze nog eens doorgaat (misschien een idee om dat bij rob in stein te doen??)
Lead    posted on 20-02-2014 17:09
hmmm. bij RB Sound is nog niet eens zo'n slecht idee voor de regio heel erg zuid Happy, laughing

Misschien in een later stadium, of is het voor regio tilburg ook mogelijk nog verder zuidelijk te komen ?
Let the BASS be louder
MarcoMartinez    posted on 20-02-2014 18:27
Voor mij zelf is dat geen probleem jeroen, maar ik denk dat dit niet voor iedereen zo is.
misschien dat er wat mensen uit regio heel erg zuid naar Tilburg willen komen Winking my eye
www.djmarcomartinez.com
MarcoMartinez    posted on 04-03-2014 11:16
Nog maar eens onder de aandacht brengenCry
www.djmarcomartinez.com
Dolivieira    posted on 05-03-2014 18:50
Wanneer ben je in de buurt van Rotterdam, Jeroen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Lead    posted on 05-03-2014 23:10

Eigenlijk ben ik daar altijd in de buurt

Heb je een plekkie en nog een paar gasten ? Dan kunnen we het daar ook een keer doen.

Wat mij betreft doen we er in iedere plaats een, maar wil toch wel minimaal een paar man tegelijk voor me hebben zodat het geen 1 op 1 verhaal wordt... Dus als er een aantal mensen zeker zijn is het mij al snel de moeite waard. Ben pas in NoordHolland geweest en daar waren tussen de iets meer dan 10 mensen geloof ik en dat is in mijn ogen een leuke avond geworden.

Let the BASS be louder
Dolivieira    posted on 06-03-2014 09:54
Na ga ik effe kijken of ik een klasje kan vormen. Je hoord nog van me.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Lead    posted on 07-03-2014 19:02

Ben vanmiddag in de Loods in Ridderkerk geweest, daar komt binnenkort ook een avond voor DJs (met Pioneer en andere merken ), daarna een vervolg met alleen Rekordbox. Daar zou 010 ook heen kunnen komen, is 1 bruggetje oversteken

Let the BASS be louder
mikedhanpat    posted on 13-03-2014 10:57
Ik ben even afwezig geweest van het forum, maar zou me graag nog eens extra willen verdiepen in rekordbox want ik heb het idee dat ik er nog niet alles uithaal.
Jeroen ik heb je een PM gestuurd voor een avond in regio tilburg.
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
HarmenH    posted on 14-03-2014 08:13
Poster: Lead
p>Ben vanmiddag in de Loods in Ridderkerk geweest, daar komt binnenkort ook een avond voor DJs (met Pioneer en andere merken ), daarna een vervolg met alleen Rekordbox. Daar zou 010 ook heen kunnen komen, is 1 bruggetje oversteken

Is daar al een datum voor gepland?

This is an old Topic

No new postings for 4.077 days.
 Post CommentThat would be 135.9 months
or a whopping 11.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

163 Users online: 30 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 22.256
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.695.208