Eigenlijk ben ik daar altijd in de buurt
Heb je een plekkie en nog een paar gasten ? Dan kunnen we het daar ook een keer doen.
Wat mij betreft doen we er in iedere plaats een, maar wil toch wel minimaal een paar man tegelijk voor me hebben zodat het geen 1 op 1 verhaal wordt... Dus als er een aantal mensen zeker zijn is het mij al snel de moeite waard. Ben pas in NoordHolland geweest en daar waren tussen de iets meer dan 10 mensen geloof ik en dat is in mijn ogen een leuke avond geworden.
Ben vanmiddag in de Loods in Ridderkerk geweest, daar komt binnenkort ook een avond voor DJs (met Pioneer en andere merken ), daarna een vervolg met alleen Rekordbox. Daar zou 010 ook heen kunnen komen, is 1 bruggetje oversteken
Poster: Lead
p>Ben vanmiddag in de Loods in Ridderkerk geweest, daar komt binnenkort ook een avond voor DJs (met Pioneer en andere merken ), daarna een vervolg met alleen Rekordbox. Daar zou 010 ook heen kunnen komen, is 1 bruggetje oversteken
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.