Poster: Winston
Even aan het denken. Een goede flightcase kost bijns even veel als een controller die alles kan wat met een djm800 en cdj2000s kan. Wat zou ik doen?
Poster: 4cdj2000
Vandaag 3 cases besteld in Haarlem, en afgezien van een all-in-one case. Volgende week draaien dus dan weet ik of het ook bevalt.
Die connectoren zijn wel een goed idee, mijn laatste afgebroken connector in mijn cdj2000 (netwerk) koste mij een printplaat van bijna 300 euro, dus een paar connectoren achter in de case is geen overbodige luxe.
Poster: hoppie
ik heb ooit een keer iemand gezien die pluggen in de zijkant van zijn cases had. zo konden de cases aan elkaar worden geklikt en was meteen stroom en audio geregeld. dat was moeilijk vet
Poster:Dolivieira
Ja ik moet vandaag ook weer slepen met me spullen. het is dat het redelijk betaald wordt. Maar ik ga ook steeds minder met me spelen slepen.
Poster: Dolivieira
Ja ik moet vandaag ook weer slepen met me spullen. het is dat het redelijk betaald wordt. Maar ik ga ook steeds minder met me spelen slepen.
Poster: Yorick
Als jij je spullen nee neem is het gelijk een volksverhuizing.
Want stond genoeg op je rider.
Poster: Dolivieira
idd. Dat was het ook. Bij elkaar z'n 10 tassen en koffers vol. Werd er gelukkig ook vorstelijk voor betaald.
1200 euro voor die klus gekregen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.