slepen met cdj´s en djm
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

4cdj2000    posted on 16-12-2013 20:43
Binnenkort weer een feestje waarbij ik overweeg een deel van mijn eigen gear mee wil nemen. CDJ?s en DJM 2000.?

Hebben jullie ervaringen met:

- ProDJuser CDJ-13 mkII

-?Zomo Set-2200 flightcase

Het nadeel is dat het een fors gewicht is, voordeel dat je ter plekke niet met allemaal kabeltjes zit te rommelen. Welke van de twee zouden jullie kiezen of zijn er ervaringen die jullie willen delen?

Alvast bedankt voor de tips

What do you think about slepen met cdj´s en djm ??

Vote :   

RAS    posted on 17-12-2013 00:07
Ik heb geen ervaring met de desbetreffende cases want ik heb mijn flightcase zelf gebouwd, maar mijn flightcase heeft wel een zelfde formaat en wat ik zelf mis zijn wieltjes. Als je zo'n ding alleen wil tillen is het echt lomp zwaar en iets langere afstanden lopen met zo'n kist is dan geen doen. Als je ten alle tijde met z'n twee?n bent maakt het niet uit want samen draag je zo'n kist makkelijk.

Dus... als je veel alleen op pad bent: neem een kist met wieltjes of 3 aparte cases. In andere gevallen maakt het niet uit.
Gerdo    posted on 17-12-2013 12:59
Zeker niet in een case doen. Ik heb djm800 en 2x cdj850 in een case zitten en dat is bijna niet te tillen:s
Ywe    posted on 17-12-2013 21:27
Ik adviseer ook drie aparte kisten... En een vouw steekwagen misschien!
4cdj2000    posted on 17-12-2013 22:50
met 3 aparte kisten, word je dan niet gek van alle kabels e.d.
RAS    posted on 17-12-2013 23:02
Als je toch een vouwsteekwagen hebt dan kun je met ??n grote kist ook uit de voeten
Ywe    posted on 18-12-2013 19:14
Ja, maar sjouw dat eens een trap op... Als je een grote kist doet doe dan een met wielen.?

Verschil met kabel gedoe valt met losse kisten wel mee. Maak een paar kabelbomen bijvoorbeeld en stop deze in elke kist 1. Je trekt de kabel uit je cd speler kist, plugt m in de mixer en klaar. Voeding is toch altijd nodig.