vraag me niet hoe, maar zojuist is de headphone plug afgebroken, terwijl hij IN mijn DJM 700 zat..? Weet iemand hoe ik deze eruit kan halen? Open schroeven of kan ik hem beter weg brengen?
Zet zo even wat foto's online zodat je kan zien hoe het er uitziet..
Groetjes, Stef
What do you think about Headphone plug vast in Mixer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
eh... haha das knap. dus de 6.5mm jack van je koptelefoon is afgebroken in je mixer? steekt hij nog uit of niet??
De jack input, zit die nog heel op het chassis van de mixer? dat wil zeggen, zit die wel nog op de goede plek? (niet de mixer ingegaan)?
Sws is je koptelefoon kapot denk ik dus dan heb je niet zo veel meer aan die plug. zoek een dun stokje wat in de jackplug past (stukje ijzerdraad ofzo), vul de plug met lijm en steek die ijzerdraad erin, laat een uurtje staan en dan kan je de plug er zo uittrekken.
De input zit nog zoals hij hoort op de mixer ja. Het enige probleem is dus even het uit einde van de jack eruit vissen.. Hier bij wat foto's van hoe het er nu uitziet, ik ga beide tips is checken!
Ik zou inderdaad liever niet lijmen ook nee, want als er toevallig doorheen of langsdruipt, en je krijgt hem niet los ofzo nog even, dan lijm je hem helemaal vast, en dan lukt die schroef ook niet.
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
geen lijm in doen, dan isoleer je de conector, of nog erger; je lijmt de kop van je jack vast aan je mixer. ik denk dat je m het beste kan openschroeven, en daarna met een tang er uit proberen te halen. ik heb dit ook gehad met een mixer bij ons op school, we hebben m er uit kunnen krijgen met een tang.
Neodium magneet? Die kan je uit een oude harde schijf halen, de leesarm zit tussen 2 van die magneten
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.200 days. Post CommentThat would be 140 months or a whopping 11.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...