Headphone plug vast in Mixer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LilQuint    posted on 14-12-2013 12:35
Hey gasten,

vraag me niet hoe, maar zojuist is de headphone plug afgebroken, terwijl hij IN mijn DJM 700 zat..?
Weet iemand hoe ik deze eruit kan halen? Open schroeven of kan ik hem beter weg brengen?

Zet zo even wat foto's online zodat je kan zien hoe het er uitziet..

Groetjes,
Stef

What do you think about Headphone plug vast in Mixer ??

Vote :   

Estacy    posted on 14-12-2013 12:57
eh... haha das knap. dus de 6.5mm jack van je koptelefoon is afgebroken in je mixer? steekt hij nog uit of niet??

De jack input, zit die nog heel op het chassis van de mixer? dat wil zeggen, zit die wel nog op de goede plek? (niet de mixer ingegaan)?

Sws is je koptelefoon kapot denk ik dus dan heb je niet zo veel meer aan die plug. zoek een dun stokje wat in de jackplug past (stukje ijzerdraad ofzo), vul de plug met lijm en steek die ijzerdraad erin, laat een uurtje staan en dan kan je de plug er zo uittrekken.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Maracas    posted on 14-12-2013 13:17
Of draai voorzichtig een schroef een stukje erin, kan je hem er ook mee uittrekken
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
LilQuint    posted on 14-12-2013 14:49
Koptelefoon doet het wel nog steeds haha!

De input zit nog zoals hij hoort op de mixer ja. Het enige probleem is dus even het uit einde van de jack eruit vissen..
Hier bij wat foto's van hoe het er nu uitziet, ik ga beide tips is checken!

Estacy    posted on 14-12-2013 15:26
hahaha dat heb ik nog nooit gezien zo
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
HeroS_NL    posted on 14-12-2013 15:46
Hahaha onmogelijk
http://www.djheros.nl/
Yorick    posted on 14-12-2013 16:48
Ook gehad, met een schoef er uit halen.
Maracas    posted on 14-12-2013 18:08
Ik zou inderdaad liever niet lijmen ook nee, want als er toevallig doorheen of langsdruipt, en je krijgt hem niet los ofzo nog even, dan lijm je hem helemaal vast, en dan lukt die schroef ook niet.
LilQuint    posted on 14-12-2013 20:07
Poster: HeroS_NL
Hahaha onmogelijk

I did it..?CoolCry

Ga de schroef morgen proberen Happy, laughing!
4cdj2000    posted on 14-12-2013 21:13
oude plug met een druppel seconde lijm...
Tapps    posted on 18-12-2013 00:48
geen lijm in doen, dan isoleer je de conector, of nog erger; je lijmt de kop van je jack vast aan je mixer.
ik denk dat je m het beste kan openschroeven, en daarna met een tang er uit proberen te halen.
ik heb dit ook gehad met een mixer bij ons op school, we hebben m er uit kunnen krijgen met een tang.
RAS    posted on 18-12-2013 01:17
misschien proberen met een magneet?
IveyJones    posted on 18-12-2013 08:33
Poster: RAS
misschien proberen met een magneet?
 Je hebt een speciale magneet voor als je sleutel afbreekt ik de cilinder. Die zou je ook kunnen proberen. Die magneten zijn vrij sterk.
Maracas    posted on 18-12-2013 17:50
Neodium magneet? Die kan je uit een oude harde schijf halen, de leesarm zit tussen 2 van die magneten

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

51 Users online: 16 Guests (35 Unknown)
Pages generated today : 18.570
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.782.984