MIXTAPE 1 - Mental Refreshment
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Beatblaster    posted on 20-11-2013 18:56
Beatblasterofficialmusic proudly present: Mixtape 1 [Mental Refreshment]
Special track for our music lovers and party people!
Enjoy yourself with 20 minutes hard sampled beats.
Like, share, love & download this track if it's worth it?
https://soundcloud.com/beatblasterofficialmusic/mixtape-1-mental-refreshment

What do you think about MIXTAPE 1 - Mental Refreshment ??

Vote :   
Gerdo    posted on 21-11-2013 11:18
Oefen even lekker door, want in deze mix zit geen lijn. Veel oefenen dan gaat het vanzelf beter! Luister ook naar ander mixtapes om te horen hoe die opgebouwt zijn. De enige tip die ik je kan geven is OEFENEN!
Tekhead    posted on 23-11-2013 02:30
1 member likes this  Ik ga akkoord met hetgeen Gerdo aanhaald, maar wil dit toch even verduidelijken aan jou. Denk dat Gerdo,net als ik, bedoeld dat het echt een golvende lijn is met hoge en lage golven, er zit geen opbouw in, zoals geen stijgende lijn met een uiteindelijke climax, je gaat altijd van Up tempo naar downtempo en terug, er zitten veel te veel rustpauze's in en dat gaat vervelen en voor sommige zelfs irriteren als dat te lang duurt.
Dit is wel jammer eigenlijk, want met je platenkeuze is niet echt wat mis mee, ook je overgangen is eigenlijk weinig mis mee als je hoort welke afwisseling in tempo je mixt. Ik ben er ook van overtuigd dat je met deze trax echt een leuke mix kan maken,maar dan zal je ze wel in een ander volgorde moeten mixen zodat je wel die juiste lijn gaat vinden en draaien. Wat me ook opviel waren je jingles over jezelf en mixtape, en jingles worden bijna exclusief door Radio dj's gebruikt, dat was vroeger zo en is nu niet anders.
Probeer nog eens met dezelfde tracks in een andere volgorde een nieuwe mix te maken, je zal snel het verschil merken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes Happy, laughing

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Beatblaster    posted on 28-11-2013 17:02
Poster: Tekhead
Ik ga akkoord met hetgeen Gerdo aanhaald, maar wil dit toch even verduidelijken aan jou. Denk dat Gerdo,net als ik, bedoeld dat het echt een golvende lijn is met hoge en lage golven, er zit geen opbouw in, zoals geen stijgende lijn met een uiteindelijke climax, je gaat altijd van Up tempo naar downtempo en terug, er zitten veel te veel rustpauze's in en dat gaat vervelen en voor sommige zelfs irriteren als dat te lang duurt.
Dit is wel jammer eigenlijk, want met je platenkeuze is niet echt wat mis mee, ook je overgangen is eigenlijk weinig mis mee als je hoort welke afwisseling in tempo je mixt. Ik ben er ook van overtuigd dat je met deze trax echt een leuke mix kan maken,maar dan zal je ze wel in een ander volgorde moeten mixen zodat je wel die juiste lijn gaat vinden en draaien. Wat me ook opviel waren je jingles over jezelf en mixtape, en jingles worden bijna exclusief door Radio dj's gebruikt, dat was vroeger zo en is nu niet anders.
Probeer nog eens met dezelfde tracks in een andere volgorde een nieuwe mix te maken, je zal snel het verschil merken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes Happy, laughing

Ik snap wel wat jullie bedoelen, feedback is altijd handig en zeker als ik er ook iets mee kan.
In ieder geval bedankt voor de tips Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 4.185 days.
 Post CommentThat would be 139.5 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

213 Users online: 19 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 17.197
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.825.656