Poster: Tekhead
Ik ga akkoord met hetgeen Gerdo aanhaald, maar wil dit toch even verduidelijken aan jou. Denk dat Gerdo,net als ik, bedoeld dat het echt een golvende lijn is met hoge en lage golven, er zit geen opbouw in, zoals geen stijgende lijn met een uiteindelijke climax, je gaat altijd van Up tempo naar downtempo en terug, er zitten veel te veel rustpauze's in en dat gaat vervelen en voor sommige zelfs irriteren als dat te lang duurt.
Dit is wel jammer eigenlijk, want met je platenkeuze is niet echt wat mis mee, ook je overgangen is eigenlijk weinig mis mee als je hoort welke afwisseling in tempo je mixt. Ik ben er ook van overtuigd dat je met deze trax echt een leuke mix kan maken,maar dan zal je ze wel in een ander volgorde moeten mixen zodat je wel die juiste lijn gaat vinden en draaien. Wat me ook opviel waren je jingles over jezelf en mixtape, en jingles worden bijna exclusief door Radio dj's gebruikt, dat was vroeger zo en is nu niet anders.
Probeer nog eens met dezelfde tracks in een andere volgorde een nieuwe mix te maken, je zal snel het verschil merken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.