MIXTAPE 1 - Mental Refreshment
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : What do you think about the preview?

-It's awesome I can't wait !
-It's good, could be better
-Maybe I will check out Mixtape 1
-Not my style, I don't like it

Voting is only possible for our Members
Beatblaster    posted on 06-11-2013 17:55
MIXTAPE 1 - Mental Refreshment?
Coming to blow your speakers on 20 November!
Like, share & Prepare !

Check Soundcloud for preview:
https://soundcloud.com/beatblasterofficialmusic/beatblaster-mixtape-1-preview

What do you think about MIXTAPE 1 - Mental Refreshment ??

Vote :   
Gerdo    posted on 07-11-2013 10:57
Wat is het nut van een preview op een mixtape? Ik zie het in iedergeval niet:s
LouisCasper    posted on 07-11-2013 11:19
Moeten er in een mixtape, ook al is het een preview, niet meerdere platen aan elkaar gemixt zijn? En sowieso, een preview van een mixtape?Foot in Mouth?Volgens mij gebeurt dat alleen bij mixCD's die ook echt uitgebracht worden, zoals de Eclectic Beatz series van Hardwell een tijd geleden.
http://www.louiscasper.com
Beatblaster    posted on 07-11-2013 18:12
Er werd mij gevraagt om een kleine preview online te zetten, het is eigenlijk gewoon een gesampelde beat die in de mixtape zit meer niet. Eigenlijk geen offici?le preview maar zou niet weten hoe ik het anders moet noemen Happy, laughing?

Gerdo    posted on 09-11-2013 11:36
Waarom zet je niet gewoon de mixtape online? Ik snap het idee van een preview niet voor een mixtapen, ik snap het als er een mixcd gepromoot wordt dat er dan een preview gegeven wordt. Maar daar gaat het label geld aan verdienen.
Martullia    posted on 11-11-2013 16:33
Zolang je er geen geld mee gaat verdienen en als je niet behoort tot de razend populaire DJ's wat heeft een preview dan voor zinConfused
Beatblaster    posted on 11-11-2013 18:42
De preview is alleen om een voorbeeld te geven, maakt het uit dat de een het anders doet dan de ander? Nee, elke dj doet het op zijn of haar manier dat maakt het verschil tussen dj's?Cool?Het uitgeven van die preview was puur omdat mensen wilde weten welke stijl het zou worden. 20 November komt het origineel online te staan, kan het er nu wel weer afhalen maar dat heeft ook weinig zin :p

This is an old Topic

No new postings for 4.202 days.
 Post CommentThat would be 140.1 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

128 Users online: 14 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 14.002
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.822.461