Moeten er in een mixtape, ook al is het een preview, niet meerdere platen aan elkaar gemixt zijn? En sowieso, een preview van een mixtape??Volgens mij gebeurt dat alleen bij mixCD's die ook echt uitgebracht worden, zoals de Eclectic Beatz series van Hardwell een tijd geleden.
Er werd mij gevraagt om een kleine preview online te zetten, het is eigenlijk gewoon een gesampelde beat die in de mixtape zit meer niet. Eigenlijk geen offici?le preview maar zou niet weten hoe ik het anders moet noemen ?
Waarom zet je niet gewoon de mixtape online? Ik snap het idee van een preview niet voor een mixtapen, ik snap het als er een mixcd gepromoot wordt dat er dan een preview gegeven wordt. Maar daar gaat het label geld aan verdienen.
De preview is alleen om een voorbeeld te geven, maakt het uit dat de een het anders doet dan de ander? Nee, elke dj doet het op zijn of haar manier dat maakt het verschil tussen dj's??Het uitgeven van die preview was puur omdat mensen wilde weten welke stijl het zou worden. 20 November komt het origineel online te staan, kan het er nu wel weer afhalen maar dat heeft ook weinig zin :p
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.