Line Up: Sensation Black/White 2006 (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 04-03-2006 23:00

Hey, Het zal niemand ontgaan zijn: de eerste en tweede zaterdag van juli biedt de Amsterdam ArenA het podium aan Sensation White en Black. Ik heb er zin in, alleen meer in de filmpjes die erna komen want ik kan er niet heen..
De Line-Up van Sensation White vind ik matig maar misschien wel omdat ik 3 kwart van de DJ's bij White niet ken, wel vind ik het cool dat Sander Kleinenberg komt en dat Eric E met Roog B2B gaat!
In de drie extra zalen is er muzikaal gezien voor elk wat extra: met hostingpartner Sneakerz aan het roer is er volop house aanwezig. In de overige twee zalen is plaats voor een goeie mix van electro, club, minimal en tech-house.

De Line-Up bij Black vind ik misschien wel velen malen beter als vorig jaar! Dit jaar weer een Hardcore Dj: Catscan misschien (nog) niet bij iedereen bekent, misschien ook wel van het nummer Stampgevaar! samen met Outblast die vorig jaar de eer had te mogen draaien op Black. Ook The Prophet is weer aanwezig wat ongetwijfelt weer een knaller word! The Darkraver is ook terug van weggeweest..
Ook bij Black zijn er 3 Deluxe zalen toegevoegd. Zaal 1 word gehoost door Inmotion en Zaal 3 door niks en niemand meer dan de mensen van Studio 80. En de Line-Up van Zaal 3 zijn dan ook allemaal Studio 80 Talenten! Ik hoor het wel van jullie!

Line-up:

Sensation White:

→Mainstage:
HouseQuake Roog en Erick E (B2b) MC Gee
David Guetta
MEGAMIX
Steve Angello
Sander Kleinenberg
Ferry Corsten
Benny Rodrigues

→Ballroom of Freaks and Sneakz:
Sneakerz vs. Housequake
GELAZER!
Jeroenski vs. Born to Funk
Fedde Le Grand vs Gregor Salto
Roog vs Erick E
Lucien Foort vs. Sidney Samson

MC Gee
→Testlab:
Lin
Eva Maria
Moonbootica
Lupe

→House of the Weird Creatures:
Roger Martinez
Disco Twins
Sebastien Leger vs. Marnix (B2b)

[Date: Saterday 1 jul. 2006, Amsterdam ArenA]

Sensation Black:

→Mainstage:
Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan

→Zaal 1:
Michelle Sars
Polder a.k.a Lauhaus & David Labije (live)
Dave Ellesmere
Shinedoe
2000 and One

→Zaal 2:
Jesse Voorn
Darko Esser
Nuno Dos Santos
Dimitri

→Zaal 3:
Bijker
Martine
Neal Evans
Toby Paul
Technick
Afra Amba

[Date: Saterday 8 jul. 2006, Amsterdam ArenA]

Net als vorig jaar is in België een Sensation White geörganiseerd! En net als vorig jaar beloofd het weer een geweldig feest te worden! Marco V zal het wel jammer vinden dat hij niet in Nederland mocht draaien maar hij mocht vast als troost nog zn Sensation draaien in Belgie! Dus als je geen ticket hebt kunnen bemachtigen kan je nog jeticket kopen in Belgie voor de Sensation White in SportPalijs te Antwerpen.

Line-up:

→Mainstage:
Maxim Lany
Tom de Neef
Darren Emerson
MEGAMIX
M.I.K.E
Marco V
Dave Lambert

[Date: Saterday 15 April. 2006, Sportpalijs Antwerpen]

////www.djresource.eu/images/flags/de.gif*En jahoor, ook de Duitse ID&T heeft een Sensation White geörganiseerd! Felix da Housecat doet ook lekker mee op de Mainfloor! Dat maakt het dan weer een groot feest! Ook zijn de sexy dames zijn aanwezig als: Monika Kruse en Tania Monies zijn van de partij!

Line-up:

→Mainfloor:
Sven Väth
Felix da Housecat
The Discoboys
Moguai

→Special Floor:
Josh Wink
Moonbootica
Monika Kruse
Karotte
Tobi Neumann

→Deluxe Floor:
The Funky Chicken Club ft. Disco Gessner, Cybersissy &Baby Jane
Raphael Marionnea
Hildegard
Tania Monies
Disco Gessner

[Date: Saterday 15 jul. 2006, Veltins Arena]

(Check Hidden Message voor The Official Website en Megamix Live Stream
Check der Hidden Message für der Official Website und Megamix Live Stream)

>>Wie gaan er zeker heen??<<

* Und jawohl, auch der Deutsche ID&T hattest ein Sensation White geärangiert. Felix da Housecat ist auch aus der Mainfloor. Er macht ein großes Fest. Und die schnöne Monika Kruse und Tania Monies sind auch anwesend!
Viel Spaß, aus Holland!!

Big Party's

Official Website
Official Website
Official Website

Live Stream Megamix Sensation White & Black

Toekomst Plannen Sensation White (international)

User edit by Lukaz on 27-07-2006 @ 13:25:30 (100%)
Mod edit by Lead on 03-08-2008 02:24 (6%)

What do you think about Line Up: Sensation Black/White 2006 ??

Vote :   

Collin    posted on 28-07-2006 14:58
Poster: ChiellianvanWhod
nog 2 jaar:D

1 Jaar en2,5 maand
Collin    posted on 28-07-2006 15:06
Poster: Marz-L
Respect voor ID&T dat ze iets "nieuws" willen doen, tijdens de toch al moeilijk uit te verkopen black editie van Sensation, slim is anders..........

Waar zaten de jongens van ID&T met hun gedachten om "rockgeweld" op een hard-dance avond te programeren? Begrijp me goed, ik vind dat rock, dance, strauss, slager, bla bla, samen moet kunnen gaan. Sterker nog, geef mij maar de festivals waar je het ene moment op G-spott staat te springen en het andere moment op Di-rect! Verbreden je horizon!

Maar ID&T wilde denk ik extreem doen en gedurfd, of wat Tiesto kan met Kane, kan Rob Gee wel met Slipknot...........NOT!

Helaas, alles "klapte" verkeerd uit.

PS: Heerlijke (podium) beveiliging trouwens, ik denk dat er op het moment ergens een paar ontslag briefjes de deur uit zijn gegaan.

Heb je gelijk in Marz-L . maar volgens mij heeft ID&T ook mensen ontslagen !
wat ik gehoord heb .. !
Lukaz    posted on 28-07-2006 17:50
Hebben ze mensen ontslage? Dat vind ik echt heel raar als er iemand verantwoordelijk voor is is het Duncan zelf toch wel? En ik neem aan dat hij niet is ontslagen??

This is an old Topic

No new postings for 6.903 days.
 Post CommentThat would be 230.1 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

98 Users online: 61 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 19.554
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.893.029