Poster: ChiellianvanWhod
nog 2 jaar:D
Poster: Marz-LRespect voor ID&T dat ze iets "nieuws" willen doen, tijdens de toch al moeilijk uit te verkopen black editie van Sensation, slim is anders..........
Waar zaten de jongens van ID&T met hun gedachten om "rockgeweld" op een hard-dance avond te programeren? Begrijp me goed, ik vind dat rock, dance, strauss, slager, bla bla, samen moet kunnen gaan. Sterker nog, geef mij maar de festivals waar je het ene moment op G-spott staat te springen en het andere moment op Di-rect! Verbreden je horizon!
Maar ID&T wilde denk ik extreem doen en gedurfd, of wat Tiesto kan met Kane, kan Rob Gee wel met Slipknot...........NOT!Helaas, alles "klapte" verkeerd uit.PS: Heerlijke (podium) beveiliging trouwens, ik denk dat er op het moment ergens een paar ontslag briefjes de deur uit zijn gegaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.