Poster: MarcoMartinez
Ik heb zelf de cdj 850 gehad in combinatie met een djm 600, dit was een prima setup.
Een nadeel is echter wel dat je altijd 2 dezelfde usb moet hebben.
?
Een DJM-600 is outdated, je mist colour FX.?
?
Een DJM800 komt het meeste in de buurt van een 900Nexus. Als je niet van de Nexus opties gebruik wilt maken of het daar geen budget hebt is er in de basis bijna geen verschil. (verschil tussen de djm600 en djm800 was veel groter dan het verschil dat ik merkte met de vervanging voor een djm900 van de djm800).
?
CDJ850 is het net niet. Maar ik ben bang dat je voor 1750 het niet redt om twee tweede hands cdj900's / 2000's te vinden. Ik denk zelfs dat 850's lastig gaan worden. (mensen vragen echt hoge bedragen voor spelers en het blijft me verbazen wat mensen er voor bieden).?
?
Met controllers heb ik geen ervaring, ik heb de keren dat ik de kans had er mee te spelen met 5 minuten er weer genoeg van. Dat komt vooral omdat je met een laptop scherm werkt. Maar misschien kan jij daar wel aan wennen, dan is zo een controller nog best leuk. Volgens mij zijn die eerste generatie controllers (die serato en traktor versie) behoorlijk in prijs gedaald sinds er een x aantal nieuwe controllers op de markt zijn gekomen.