Poster: Dolivieira
Waarom ga je niet voor een Pioneer XDJ-R1 kan je CD draaien een mixer met colour effects, Rekordbox ondersteuning, Hot Cue's, Het is een Controller, IPad Iphone onderstuening enz enz. Ben je voor rond de 1000 euro klaar.
Poster: Maracas
Wel color effecten, maar geen effectenbak.. Zou hem voor mij niet worden. Ik zou toch gaan voor minimaal een djm800 mixer, en even doorsparen voor cdj2000. Ik zou zelf denk ik toch spijt krijgen als ik zoveel geld uit geef, en net niet heb wat ik als liefste zou willen.
Poster: MarcoMartinez
Ik heb zelf de cdj 850 gehad in combinatie met een djm 600, dit was een prima setup.
Een nadeel is echter wel dat je altijd 2 dezelfde usb moet hebben.
Poster: Tekhead
Je kan er nog altijd een aparte effectenbak bijhangen ook !
Poster: Snoey
?
Heb je gezien wat die krengen kosten! RMX-1000 en de EFX-1000.?
Poster: Snoey
?
Heb je gezien wat die krengen kosten! RMX-1000 en de EFX-1000.?
Poster: MartulliaPoster: Snoey
?
Er zijn meer effectenbakken dan alleen die van Pioneer een korg kaos qoad pad is bijvoorbeeld nog wel betaalbaar.
Idd, en op je mixer staan ook effecten zat, al moet gezegd dat die RMX-1000 toch een leuk en leip ding is.
Poster: Tekhead
2de hands misschien ?
2de hands zijn ze haast niet te vinden en als je ze wil verkopen dan willen mensen er bijna niks voor geven. Heb dat mijn EFX1000 ook gehad. Willen ze er maar hoog uit ?200 euro voor geven. Ben achteraf blij dat ik hem nog heb. En ik heb van John Digweed geleerd wat je er allemaal nog meer mee kan. Pauke vet apparaat. Kan dingen die de RMX 1000 weer niet kan en andersom geld dat ook.
........... Ben achteraf blij dat ik hem nog heb. En ik heb van John Digweed geleerd wat je er allemaal nog meer mee kan. Pauke vet apparaat. ....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.