Poster: Estacy
Hoe kun je het nou makkelijker maken voor DJ?s.?
Muziek is gratis, een controller kost een paar tientjes, software is ook gratis
Je kunt je met je skytec speakersetje zwaar onder de markt zetten qua prijs en zo gigs krijgen, je kunt alles wat je maakt op internet zetten, met facebook en twitter kun je aan iedereen vertellen wat je maakt
Je hebt sync op je controller en op the piratebay staat de beatport top 100 dus muziek hoef je ook niet meer te zoeken.
Wil je het wel makkelijker maken voor de DJ?
Poster: mosfetize
youtube soundcloud mixcloud precies,
ik kan er verder niks over zeggen maar jammer dat jullie niet openstaan voor nieuwe ideeen in jullie markt,
ik ben al bezig met ontwikkelaars, en het zal binnen een half jaar en 1 jaar on-line zijn,
helaas kan ik mijn marktonderzoek niet hier uitvoeren,
groeten
estacy? ben het met je eens dat ik niks over me zelf vertel mij fout, had ik inderdaad kunnen doen,
Poster: Estacy
Kijk das al een stuk beter. PM verzonden
Dankje wel, en sorry dat ik zo respectloos overkwam was niet de bedoeling,
Poster: Tekhead
Eens met Estacy, ik zal je straks ook een pm sturen, al zal een deel van die info niet bruikbaar of beter, niet van toepassing zijn voor jouw project.
Poster: bambamstudio
1. Waar ben je begonnen met draaien?
2. Hoelang ben je al Dj?
is dit niet dezelfde vraag?
Poster: Roov
De een kan beantwoord worden met een plaats (bruiloft, club, huisfeest) en de andere met een datum toch?
Moet ook eerlijk zeggen dat ik de vragen ook niet van hoge kwaliteit vind.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.