een verbeterde versie, met meer respect :)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mosfetize    posted on 29-09-2013 10:11
Bij deze sorry voor mijn aanpak ik ben ook nieuw in dit wereldje en het is even uitzoeken hoe en wat!Cry? ik probeer informatie te krijgen en misschien niet goed aangepakt. bij deze probeer ik het opnieuw als ik van jullie de kans krijg,

Tekhead: om je vraag te beantwoorden, ik ben zelf geen dj maar ik wil me dan ook meer bezig houden met de marketing. zoals ik al zei, ik ben nieuw in dit wereldje maar wel een nieuweling met een goed idee!

Bij deze stel ik me eerst even voor,? ik ben Rik en ben bezig met een nieuwe website om te zorgen dat de dj?s veel meer naam kunnen maken op het internet maar ook zichzelf kunnen ontwikkelen. Ik heb mijn idee besproken met wat vrienden die dj?s zijn, en die zien de website graag online! Samen met mijn partners willen wij ervoor zorgen dat het idee tot uiting wordt gebracht, wij zijn van mening dat dj?s die naam willen maken op deze manier ook sneller bekend zullen worden. Voor nu kan ik er helaas niet veel informatie over geven, maar elke vraag heeft betrekking op het idee.

1. Waar ben je begonnen met draaien?

2. Hoelang ben je al Dj?

3. Wat doe jij om je zelf te verbeteren?

4. Draai je in clubs, kroegen, festivals, buitenfeesten, thuisfeesten, gewoon thuis, of anders

5. ?Is het moeilijk je staande te houden in het wereldje? (Bijv. wat vind je omgeving.)

6.? Wat doe jij om bekend te worden of naamsbekendheid te krijgen?
User edit by mosfetize on 29-09-2013 @ 17:46:13 (100%)

What do you think about een verbeterde versie, met meer respect :) ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 29-09-2013 10:45
Hier hoef je geen 3 topics voor aan te maken hoor. Buiten dat geef je erg weinig informatie over het onderzoek. Kan je niet meer info geven?
mosfetize    posted on 29-09-2013 12:02
sorry daarvoor Cool, maar het onderzoek wat ik start kan ik helaas weinig informatie over geven, het enige wat ik kan zeggen is, dat ik het voor veel dj's makkelijker kan maken

het is dus een?voordeel voor iedereen die begint of bezig is

ik snap dat het allemaal vaag klinkt maar met een beetje geluk zal je over een half jaar merken dat het een stuk makkelijker is voor de dj om je kunsten te laten zien,
User edit by mosfetize on 29-09-2013 @ 12:07:31 (100%)
main    posted on 29-09-2013 14:52
Daar hebben we al youtube, soundcloud en mixcloud voor lijkt me?
Estacy    posted on 29-09-2013 15:19
Hoe kun je het nou makkelijker maken voor DJ?s.?

Muziek is gratis, een controller kost een paar tientjes, software is ook gratis

Je kunt je met je skytec speakersetje zwaar onder de markt zetten qua prijs en zo gigs krijgen, je kunt alles wat je maakt op internet zetten, met facebook en twitter kun je aan iedereen vertellen wat je maakt

Je hebt sync op je controller en op the piratebay staat de beatport top 100 dus muziek hoef je ook niet meer te zoeken.

Wil je het wel makkelijker maken voor de DJ?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 29-09-2013 16:25
Poster: Estacy
Hoe kun je het nou makkelijker maken voor DJ?s.?

Muziek is gratis, een controller kost een paar tientjes, software is ook gratis

Je kunt je met je skytec speakersetje zwaar onder de markt zetten qua prijs en zo gigs krijgen, je kunt alles wat je maakt op internet zetten, met facebook en twitter kun je aan iedereen vertellen wat je maakt

Je hebt sync op je controller en op the piratebay staat de beatport top 100 dus muziek hoef je ook niet meer te zoeken.

Wil je het wel makkelijker maken voor de DJ?

Inderdaad, hoeveel makkelijker moet het nog, of kan het nog gemaakt worden voor de DJ's ? misschien een programmatje dat je op de een of andere manier naar andere en succesvolle dj's stuurt en ge?nstalleerd wordt op hun Mac/PC en daarmee hun set('s) gaat kopieren en dat dan naar jezelf teruggestuurt wordt zodat je hun gigs schaamteloos gaat afspelen tijdens je eigen gig.?Cool
Neen, serieus nu, niemand vd bestaande DJ's zit op zoiets te wachten.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
mosfetize    posted on 29-09-2013 16:35
youtube soundcloud mixcloud precies,

ik kan er verder niks over zeggen maar jammer dat jullie niet openstaan voor nieuwe ideeen in jullie markt,
ik ben al bezig met ontwikkelaars, en het zal binnen een half jaar en 1 jaar on-line zijn,

helaas kan ik mijn marktonderzoek niet hier uitvoeren,

groeten
Tekhead    posted on 29-09-2013 16:40
Poster: mosfetize
youtube soundcloud mixcloud precies,

ik kan er verder niks over zeggen maar jammer dat jullie niet openstaan voor nieuwe ideeen in jullie markt,
ik ben al bezig met ontwikkelaars, en het zal binnen een half jaar en 1 jaar on-line zijn,

helaas kan ik mijn marktonderzoek niet hier uitvoeren,

groeten

Niet openstaan voor nieuwe idee?n ? Wij zijn een en al open minded maar als je enkel onze nieuwsgierigheid wil testen of opwekken zal je ook zelf met iets meer informatie moeten afkomen en een grotere vis in't water werpen dan die goudvis die je nu te water laat.
Estacy    posted on 29-09-2013 16:42
Ja maar hoe verwacht je nou serieus dat mensen meedoen aan een onderzoek met geweldige vragen als
' is het moeilijk je te handhaven in het wereldje?'

terwijl je ook nog eens weigert om te vertellen wat dat nieuwe idee dan is? Ik wordt elke week gevraagd om aan zoveel enquetes mee te doen, waarom zou ik dan juist aan deze vage enquete meedoen?

Je laat helemaal niks over jezelf weten, je vertelt niks over jouw achtergrond,
kortom je hebt dus geen?credentials.?Ik kan je zo niet serieus nemen
mosfetize    posted on 29-09-2013 16:50
blijkbaar ben je niet open minded, ik vraag gewoon een paar vragen meer niet, uit die vragen kan ik aantonen dat mijn idee werkt en een positieve invloed heeft op de amateur dj,

welk risco neem jij om die vragen te beantwoorden??

ik snap heus wel dat ik niet veel info geef, maar zie het van mij kant, waarom zal ik even uitleg geven over wat ik wil gaan doen, het idee kan worden over genomen, ik neem geen risico,

nogmaals: ik probeer jullie juist een plezier te doen, het leuker te maken voor jullie, inplaats van een 3? 4 party in je jaar naar 15 of 18 in het jaar, een duidelijke verbetering van feesten in korte tijd,
mosfetize    posted on 29-09-2013 17:00
estacy? ben het met je eens dat ik niks over me zelf vertel mij fout, had ik inderdaad kunnen doen,
Tekhead    posted on 29-09-2013 17:15
estacy? ben het met je eens dat ik niks over me zelf vertel mij fout, had ik inderdaad kunnen doen,

Hoe oud ben jij zelf, en heb je zelf ervaring als dj ?
mosfetize    posted on 29-09-2013 17:28
CoolBij deze sorry voor mijn aanpak ik ben ook nieuw in dit wereldje en het is even uitzoeken hoe en wat!Cry? ik probeer informatie te krijgen en misschien niet goed aangepakt. bij deze probeer ik het opnieuw als ik van jullie de kans krijg,

Tekhead: om je vraag te beantwoorden, ik ben zelf geen dj maar ik wil me dan ook meer bezig houden met de marketing. zoals ik al zei, ik ben nieuw in dit wereldje maar wel een nieuweling met een goed idee!

Bij deze stel ik me eerst even voor,? ik ben Rik en ben bezig met een nieuwe website om te zorgen dat de dj?s veel meer naam kunnen maken op het internet maar ook zichzelf kunnen ontwikkelen. Ik heb mijn idee besproken met wat vrienden die dj?s zijn, en die zien de website graag online! Samen met mijn partners willen wij ervoor zorgen dat het idee tot uiting wordt gebracht, wij zijn van mening dat dj?s die naam willen maken op deze manier ook sneller bekend zullen worden. Voor nu kan ik er helaas niet veel informatie over geven, maar elke vraag heeft betrekking op het idee.

2. Hoelang ben je al Dj?

3. Wat doe jij om je zelf te verbeteren?

4. Draai je in clubs, kroegen, festivals, buitenfeesten, thuisfeesten, gewoon thuis, of anders

5. ?Is het moeilijk je staande te houden in het wereldje? (Bijv. wat vind je omgeving.)

6.? Wat doe jij om bekend te worden of naamsbekendheid te krijgen?
Estacy    posted on 29-09-2013 17:39
Kijk das al een stuk beter. PM verzonden
mosfetize    posted on 29-09-2013 17:44
Poster: Estacy
Kijk das al een stuk beter. PM verzonden

Dankje wel, en sorry dat ik zo respectloos overkwam was niet de bedoeling, Embarassed
Tekhead    posted on 29-09-2013 18:33
Dankje wel, en sorry dat ik zo respectloos overkwam was niet de bedoeling, Embarassed

Eens met Estacy, ik zal je straks ook een pm sturen, al zal een deel van die info niet bruikbaar of beter, niet van toepassing zijn voor jouw project.
mosfetize    posted on 29-09-2013 19:39
Poster: Tekhead
Eens met Estacy, ik zal je straks ook een pm sturen, al zal een deel van die info niet bruikbaar of beter, niet van toepassing zijn voor jouw project.

iedergeval bedankt Embarassed
Tekhead    posted on 30-09-2013 01:05
verstuurd Winking my eye
bambamstudio    posted on 30-09-2013 17:04

2. Hoelang ben je al Dj?

is dit niet dezelfde vraag?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Roov    posted on 30-09-2013 17:35
Poster: bambamstudio

2. Hoelang ben je al Dj?

is dit niet dezelfde vraag?

De een kan beantwoord worden met een plaats (bruiloft, club, huisfeest) en de andere met een datum toch?
Moet ook eerlijk zeggen dat ik de vragen ook niet van hoge kwaliteit vind.
User edit by Roov on 30-09-2013 @ 17:36:52 (32%)
mosfetize    posted on 30-09-2013 20:11
Poster: Roov
De een kan beantwoord worden met een plaats (bruiloft, club, huisfeest) en de andere met een datum toch?
Moet ook eerlijk zeggen dat ik de vragen ook niet van hoge kwaliteit vind.

Inderdaad de vragen zijn niet van hogen kwaliteit, voor ons onderzoek hebben we gekozen om de vragen zo open mogelijk te houden, zodat mensen ieder hun eigen verhaal kunnen plaatsen.
Zelf zijn we geen dj's en proberen via deze weg informatie te winnen.

Waar we naar opzoek zijn, zijn antwoorden van dj's die zowel al bekend zijn of recreatieve dj's die gewoon thuis draaien voor plezier. Deze kunnen aan elkaar gekoppeld worden tot een goed beeld van het proces. 'dj worden en of bekendheid maken'

Wat wij moeten kunnen aantonen aan de inversteerders is:
dat met ons idee 'website' het nog makkelijker en aangenamer wordt om jezelf als DJ te laten zien aan het publiek.

Roov, we hebben goede bedoelingen en we willen niemand beledigen of ondermijnen.
Ons doel is op de 1e plaats om de Dj's te helpen en uiteindleijk ons zelf ook Cool

This is an old Topic

No new postings for 4.187 days.
 Post CommentThat would be 139.6 months
or a whopping 11.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

59 Users online: 8 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 16.221
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.397