Bij deze sorry voor mijn aanpak ik ben ook nieuw in dit wereldje en het is even uitzoeken hoe en wat!

? ik probeer informatie te krijgen en misschien niet goed aangepakt. bij deze probeer ik het opnieuw als ik van jullie de kans krijg,
Tekhead: om je vraag te beantwoorden, ik ben zelf geen dj maar ik wil me dan ook meer bezig houden met de marketing. zoals ik al zei, ik ben nieuw in dit wereldje maar wel een nieuweling met een goed idee!
Bij deze stel ik me eerst even voor,? ik ben Rik en ben bezig met een nieuwe website om te zorgen dat de dj?s veel meer naam kunnen maken op het internet maar ook zichzelf kunnen ontwikkelen. Ik heb mijn idee besproken met wat vrienden die dj?s zijn, en die zien de website graag online! Samen met mijn partners willen wij ervoor zorgen dat het idee tot uiting wordt gebracht, wij zijn van mening dat dj?s die naam willen maken op deze manier ook sneller bekend zullen worden. Voor nu kan ik er helaas niet veel informatie over geven, maar elke vraag heeft betrekking op het idee.
1. Waar ben je begonnen met draaien?
2. Hoelang ben je al Dj?
3. Wat doe jij om je zelf te verbeteren?
4. Draai je in clubs, kroegen, festivals, buitenfeesten, thuisfeesten, gewoon thuis, of anders
5. ?Is het moeilijk je staande te houden in het wereldje? (Bijv. wat vind je omgeving.)
6.? Wat doe jij om bekend te worden of naamsbekendheid te krijgen?