Krijg korting op een DJ cursus in Rijssen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 20-09-2013 12:05
In samenwerking met discotheek?Lucky The Feel Good Provider?in Rijssen ga ik een Dj cursus verzorgen voor oost Nederland. De cursus start 4 november 2013 en duurt 7 weken. Aan het eind van de cursus maak je zelfs kans om een Dj set te verzorgen in de Lucky, en hou hun Facebook in de gaten, ze geven zelfs een cursus weg!?

De cursus kost 299 euro en inschrijven kan vanaf nu! Meer informatie vindt je op:?

http://www.bambamopleidingen.nl/dj-school-eindhoven-complete-dj-cursus/

En voor de mensen van DJR heb ik ook een aanbieding: als je een cursus boekt en je laat zien dat je lid bent van DJR krijg je 15 euro korting!

Voordat er mensen gaan klagen en roepen: SPAM!, ik heb toestemming van Jeroen (Lead) om dit te posten.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Krijg korting op een DJ cursus in Rijssen ??

Vote :   

Dark_Heist    posted on 20-09-2013 12:48
Ik vind dag 7 het meest interessant?Cry.
Misschien leuk voor mensen uit de buurt daar maar dit is voor mij een tandje te ver.
Succes en veel plezier!
Wie het kleine niet eert... Thuis Best!
robgerrits25    posted on 20-09-2013 13:04
Gaaf! alleen jammer dat het zo ver weg is.?

toch veel plezier en succes voor alle ''leerlingen''
Sebasz    posted on 20-09-2013 15:12
Ben benieuwd of je nou echt klanten binnen haalt via dit forum. Heb zo het idee dat iedereen hier het al goed genoeg kan (of denkt dat ze het kunnen). Desalniettemin leuke actie.
bambamstudio    posted on 20-09-2013 23:44
Wie weet kent iemand iemand die iets zoekt Winking my eye niet geschoten altijd mis
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
MarcoMartinez    posted on 22-09-2013 21:15
Niet dat ik hem wil gaan volgen maar is Denon de apparatuur om het op te gaan leren?
Ik zou zelf gaan voor Pioneer, aangezien dit op de meeste plekken staat waar je als aankomende dj mag draaien Winking my eye
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 23-09-2013 @ 15:37:42 (2%)
Estacy    posted on 24-09-2013 12:38
1 member likes this  Die nieuwe Denons werken eigenlijk hetzelfde als Pioneer hoor, zelfs de Cue methode is gelijk, en het browsen van tracks is ook eigenlijk hetzelfde. Alleen de hotcues werken iets anders (laten we de Denon loopfunctie maar gewoon compeet buiten beschouwing)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

This is an old Topic

No new postings for 4.248 days.
 Post CommentThat would be 141.6 months
or a whopping 11.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

138 Users online: 16 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 39.788
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.712.740