In samenwerking met discotheek?Lucky The Feel Good Provider?in Rijssen ga ik een Dj cursus verzorgen voor oost Nederland. De cursus start 4 november 2013 en duurt 7 weken. Aan het eind van de cursus maak je zelfs kans om een Dj set te verzorgen in de Lucky, en hou hun Facebook in de gaten, ze geven zelfs een cursus weg!?
De cursus kost 299 euro en inschrijven kan vanaf nu! Meer informatie vindt je op:?
En voor de mensen van DJR heb ik ook een aanbieding: als je een cursus boekt en je laat zien dat je lid bent van DJR krijg je 15 euro korting!
Voordat er mensen gaan klagen en roepen: SPAM!, ik heb toestemming van Jeroen (Lead) om dit te posten.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
What do you think about Krijg korting op een DJ cursus in Rijssen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ben benieuwd of je nou echt klanten binnen haalt via dit forum. Heb zo het idee dat iedereen hier het al goed genoeg kan (of denkt dat ze het kunnen). Desalniettemin leuke actie.
Niet dat ik hem wil gaan volgen maar is Denon de apparatuur om het op te gaan leren? Ik zou zelf gaan voor Pioneer, aangezien dit op de meeste plekken staat waar je als aankomende dj mag draaien
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 23-09-2013 @ 15:37:42 (2%)
1 member likes thisDie nieuwe Denons werken eigenlijk hetzelfde als Pioneer hoor, zelfs de Cue methode is gelijk, en het browsen van tracks is ook eigenlijk hetzelfde. Alleen de hotcues werken iets anders (laten we de Denon loopfunctie maar gewoon compeet buiten beschouwing)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.