Draaien voor 1000 man (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Niho    posted on 30-08-2013 08:43
heee,

ik ben 16 jaar en ben gebeld door een club eigenaar of ik zou kunnen draaien voor 1000 man en sta ook op flire's
heb ik dit nu al?goed voor elkaar?

hoor graag van jullie
DJ FazzMag

What do you think about Draaien voor 1000 man ??

Vote :   

LennertWolfs    posted on 01-09-2013 23:30
Geef deze jongen eens wat positieve reactie's!?
?
Dat een club eigenaar je belt is super.
En dat je voor zo'n volk staat als kleine jongen van 16 is super knap.
Dus chapeau. Ik hoop dat het voor elkaar komt!?
?
Je kan dus wel erg terrecht gelukkig zijn enkel 'het voorelkaar hebben' mag je nog niet zeggen.
Ik weet zeker dat elke 'professionele DJ' wel meermaals per maand voor feesten met duizendEN mensen staan.
Maar zoals ik zeg, voor die leeftijd, h??l erg knap.
?
Maar hoe kan je dat volhouden?
Wel! Dat is door ook je prestaties er naar te handhaven.
En natuurlijk alle schrijffouten, dat is NOT DONE als je hoger op de lat wil komen!
?
?
www.LENNERTWOLFS.com
Danceflight794    posted on 02-09-2013 08:18
@LennertWolfs?Cool?Mooie reactie!
Tussen sarcasme en positiviteit in...Embarassed
Sebasz    posted on 02-09-2013 12:19
Ik ben bang dat Lennert bloedserieus is?Cool
Xurion    posted on 02-09-2013 17:20
Lennert is inderdaad bloedserieus. Ik ben het volkomen met hem eens. De post is een beetje lachwekkend 'opschepperig' maar deze jongen is waarschijnlijk enorm trots. Wie wil hem dat nou afnemen. Je zou toch ook trots zijn geweest toen je begon met plaatjes draaien en je ineens voor wat groter publiek mocht gaan staan??
Beetje lullige reacties in dit topic jongens.
Plaats je eens in die gedachte en begin dan pas met posten.
User edit by Xurion on 02-09-2013 @ 17:22:41 (17%)
main    posted on 02-09-2013 19:08
Het is meer de manier en woorden waarmee de jongen zich uitdrukt. Dit past niet bij hetgeen hij bereikt heeft. Vandaar dat er mensen zijn met twijfels.
Bambilaner    posted on 02-09-2013 19:17
Poster: main
Het is meer de manier en woorden waarmee de jongen zich uitdrukt. Dit past niet bij hetgeen hij bereikt heeft. Vandaar dat er mensen zijn met twijfels.

Ok, dit begrijp ik. Maar wat ik niet begrijp is dat mensen dan de reflex hebben hem op alle mogelijke manieren belachelijk te maken. Geef dan liever een nuttig advies zoals Lennert Wolfs deed. Sommige reacties van de zogenaamde PRO's hier, zijn belange niet professioneler dan het topic zelf.

Nieuwe members zijn vaak jonge onervaren enthousiastelingen. 't Zou leuk zijn moest iedereen gerespecteerd worden. dan zouden deze nieuwe members ook blijven, en bijleren.
?
ik ben hier zelf al jaren (niet altijd even actief) maar de laatste maanden zie ik het niveau hier echt niet positief evolueren. Soms door de inhoud van de topics, maar vaak ook door de zinloze reacties van ervaren leden. Lijkt mij nefast voor het voor het voortbestaan van een forum...
www.facebook.com/vinniebegooddj
main    posted on 02-09-2013 19:24
Ben ik zeker met je eens, maar voor dat hier verandering in komt...
hoppie    posted on 02-09-2013 20:25
Dus zoals ik eerder al zij, meer? Maar zeker activere mods en admins
Question everything
DJADMIN    posted on 03-09-2013 08:57
Poster: Bambilaner
Ok, dit begrijp ik. Maar wat ik niet begrijp is dat mensen dan de reflex hebben hem op alle mogelijke manieren belachelijk te maken. Geef dan liever een nuttig advies zoals Lennert Wolfs deed. Sommige reacties van de zogenaamde PRO's hier, zijn belange niet professioneler dan het topic zelf.

Nieuwe members zijn vaak jonge onervaren enthousiastelingen. 't Zou leuk zijn moest iedereen gerespecteerd worden. dan zouden deze nieuwe members ook blijven, en bijleren.
?
ik ben hier zelf al jaren (niet altijd even actief) maar de laatste maanden zie ik het niveau hier echt niet positief evolueren. Soms door de inhoud van de topics, maar vaak ook door de zinloze reacties van ervaren leden. Lijkt mij nefast voor het voor het voortbestaan van een forum...

Je hebt gelijk...maar ik heb me er al bij neergelegd. Ik heb laatst een ?cht serieus topic geopend, waar ik ?cht hulp bij nodig had. Resultaat ; een schamele 9 reacties in 2 maanden tijd. Tja, dan voel ik me ook niet meer echt serieus genomen...zeker als sommige van deze ''nieuwe'' members?dan ook nog zo'n belachelijke topics openen, om vervolgens er van op te kijken dat sommigen er over heen vallen.

Kijk, het kan ook ?n ?n zijn, dus ?n een serieuze kant (en dus ook serieus reageren op serieuze topics) en een minder serieuze kant (waarbij er ook gelachen kan worden, want dat houdt t forum ook levendig)

Ohja, topic link ; ////www.djresource.eu/Forum/topic/26084/p/1/Laatste-nummer/#last
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
timjesse123    posted on 04-09-2013 22:45
Poster: DJADMIN
Ik heb laatst een ?cht serieus topic geopend, waar ik ?cht hulp bij nodig had. Resultaat ; een schamele 9 reacties in 2 maanden tijd. Tja, dan voel ik me ook niet meer echt serieus genomen...zeker als sommige van deze ''nieuwe'' members?dan ook nog zo'n belachelijke topics openen, om vervolgens er van op te kijken dat sommigen er over heen vallen.

Het spijt me zeer DJAdmin, maar als je met zulke opmerkingen aankomt bij topics van beginnende members omdat jouw topic maar 9 reacties heeft... Toch een beetje zielig. Sowieso zie ik hier vaker op het forum reacties van jou en andere 'pro's' voorbij komen die nergens op slaan. Iedereen heeft het recht om ergens te starten, zo zijn wij ook allemaal begonnen.?
Ik hoop dat iedereen hier op DJR eens volwassen kan gaan worden, en doe anders tenminste alsof.
Drumworks    posted on 05-09-2013 09:50
Ik bne ook al een tijdje niet meer zo actief als vroeger. Vooral door de niet zinnige topics en reacties hier. Vroeger kwam ik hier nog vaak op omdat er zeer nuttige topics aangemaakt werden over plugins, mastering enz. Nu zie ik steeds meer te koop advertenties en cursusjes voorbij komen. Wanneer ik naar iets in die sector op zoek ben, ga ik wel naar een 2e hands site Winking my eye. Ook de reacties zijn best sarcastisch geworden door de jaren heen. Dan heb ik het over het niet serieus nemen en het niet normaal kunnen reageren. Ik zie ook dat er op producties weinig tot geen reacties zijn. Wat erg jammer is.

Het lijkt me dat de leden die dit forum willen behouden, zichzelf niet realiseren dat ze hun eigen graf graven. (geld niet voor alle). Wanneer er wordt gekeken naar een soort herstart waarbij we kunnen gaan kijken hoe deze site een beetje er bovenop kan komen, help ik graag mee.?

mvgr, Rick
The beats are still banging :)
DJADMIN    posted on 05-09-2013 10:36
Poster: timjesse123
Het spijt me zeer DJAdmin, maar als je met zulke opmerkingen aankomt bij topics van beginnende members omdat jouw topic maar 9 reacties heeft... Toch een beetje zielig. Sowieso zie ik hier vaker op het forum reacties van jou en andere 'pro's' voorbij komen die nergens op slaan. Iedereen heeft het recht om ergens te starten, zo zijn wij ook allemaal begonnen.?
Ik hoop dat iedereen hier op DJR eens volwassen kan gaan worden, en doe anders tenminste alsof.

Ik zou nu kunnen zeggen dat jij nog maar ''een groentje'' hier op het forum bent, wat in feite natuurlijk ook zo is, maar omdat ik dan weer veel mensen over me heen krijg, omdat het niet uit maakt op een forum hoe lang je er zit...

Maargoed, ik reageer toch. Het is geen smeekbode voor meer reacties, maar het gaat om het idee er achter ; ONDER ANDERE (lees goed) mijn topic, wat een serieus issue is, ik weet zeker een probleem waar meerdere dj's mee zitten, word nauwelijks op gereageerd. Prima,?want de reacties die er zijn, zijn wel bruikbaar. Een topic zoals dit, wat eigenlijk 0 toegevoegde waarde heeft voor een forum, word volgespamd. Prima, maar dan doe dat ook op serieuze topics. Ik probeer, waar ik genoeg verstand van heb, altijd te reageren. Weet ik er niks van af, reageer ik niet. Dus verwijt mij maar eens dat ik alleen onnozele posts post...

Daarnaast?; de pro's zijn niet voor niks ''pro'' geworden. Het gaat niet om het percentage ''goede'' of ''nuttige'' posts, maar om absolute aantallen. Daarmee wil ik verder niks suggereren, maar ga d'r maar van uit dat dit mensen zijn die echt wel weten hoe een en ander werkt. Dat zij, inclusief ik, soms eens een ''onnozele'' reactie plaatsen heeft met voorgeschiedenis te maken. Nu zal jij zeggen ; ''naar het verleden moet je niet kijken''. Tuurlijk doe ik / doen wij dat wel, aangezien wij prima weten hoe het hier eerst was. Dan zal jij zeggen ; een beter milieu begint bij jezelf. Absoluut waar. Maar bedenk eens het volgende ; als er mensen op het begin van de avond bij jou in een club de ''ketchup song'' (of wat dan ook...) komen aanvragen, maar jij wijst dat vriendelijk af, 5 minuten later komen ze terug met dezelfde vraag...de eerste paar keer zal je het netjes uitleggen aan ze, maar vervolgens als ze 10 keer komen met hetzelfde ''onnozele'' verzoek, zal jij ook minder vriendelijk, wellicht zelfs enigszins gefrustreerd, reageren hierop. Dat heet ''human instinct'', en dat kan je niet tegenhouden.

Daarnaast denk ik wel dat een forum ook moet zijn om eens hartelijk om elkaar te kunnen lachen. D?t er uberhaupt weer gereageerd word, is alleen goed, want het was helemaal aan het doodbloeden. Beter gaat het om serieuze zaken, maar dat kan niet altijd, besef ik me ook.
Drumworks    posted on 05-09-2013 15:26
Poster: Niho
heee,

ik ben 16 jaar en ben gebeld door een club eigenaar of ik zou kunnen draaien voor 1000 man en sta ook op flire's
heb ik dit nu al?goed voor elkaar?

hoor graag van jullie
DJ FazzMag

Niho; hoe denk jij als topicstarter over de reacties op je eerste post?
The beats are still banging :)
Martullia    posted on 05-09-2013 16:31
Het is geen smeekbode voor meer reacties, maar het gaat om het idee er achter ; ONDER ANDERE (lees goed) mijn topic, wat een serieus issue is, ik weet zeker een probleem waar meerdere dj's mee zitten, word nauwelijks op gereageerd. Prima,?want de reacties die er zijn, zijn wel bruikbaar. Een topic zoals dit, wat eigenlijk 0 toegevoegde waarde heeft voor een forum, word volgespamd. Prima, maar dan doe dat ook op serieuze topics. Ik probeer, waar ik genoeg verstand van heb, altijd te reageren. Weet ik er niks van af, reageer ik niet.

Misschien zij er niet genoeg mensen actief die daar verstand van hebben Winking my eye Om het laatste nummer wat je draait een serieus issue te noemen vind ik een beetje te veel van het goede. Meestal wordt er als laatste nummer een of ander athem gedraaid en er zullen vast wel mensen zijn die willen dat het langer door gaat en gaan roepen. Nou en?!? Je kan ook nadat je gestopt bent nog ??n nummertje doen als toegift. Kan aan mij liggen maar dat is ook maar ??n net iets serieuzer dan dit topic.
User edit by Martullia on 05-09-2013 @ 16:39:09 (5%)
DJADMIN    posted on 05-09-2013 22:00
Poster: Martullia

Dan weet ik niet precies waar jij komt, maar 't is voor veel DJ's die ik ken wel een serieus issue. Ik weet bijvoorbeeld dat op Stratumseind bij de meeste kroegen afgesloten word met Brabant, zo ook in Valkenswaard. Daar is het duidelijk ; Brabant word gedraaid, avond is klaar, mensen weten dat. Nu is dat een perfect nummer wat zich daar voor leent, maar zo zijn er wellicht meer. Weet niet hoeveel boekingen jij hebt, maar bij mij komen bij de helft van mn boekingen mensen nog vragen of ik alsjeblieft nog ??n nummer kan doen. Ik kan 't ook positief zien natuurlijk Winking my eye dat de mensen n?g meer willen, maar ik denk dat dat in veel gevallen te voorkomen is...draai nu regelmatig ''new york new york'', iets dat comleet uit de lijn ligt van veel avonden, maar wel een ?chte afsluiter is. De laatste weken veel gemerkt dat mensen dan ook ?cht door hebben dat het feest afgelopen is. Ja, dus het is een issue voor me...dat mag jij anders zien.

En inderdaad, misschien zijn er niet genoeg mensen actief die er verstand van hebben...maar...dat zou wel treurig zijn zeg...dat er z? veel kennis verloren is gegaan...op het gebied van live dj's....back OT maar weer

Misschien zij er niet genoeg mensen actief die daar verstand van hebben Winking my eye Om het laatste nummer wat je draait een serieus issue te noemen vind ik een beetje te veel van het goede. Meestal wordt er als laatste nummer een of ander athem gedraaid en er zullen vast wel mensen zijn die willen dat het langer door gaat en gaan roepen. Nou en?!? Je kan ook nadat je gestopt bent nog ??n nummertje doen als toegift. Kan aan mij liggen maar dat is ook maar ??n net iets serieuzer dan dit topic.

Martullia    posted on 05-09-2013 22:48
Ik zie nog steeds het probleem niet wat in mij ogen is dit gewoon een stukje creativiteit die je als DJ hoort te bezitten en zoals ik in mijn eerdere reactie ook al zei je kunt altijd nog ??n toegift draaien na je laatste nummer en het al stil gevallen is. Als mensen mij vragen om nog nummer ??n te draaien kun je dit als je de mensen tevreden wilt stellen doen of je kunt zorgen dat voordat je laatste nummer is afgelopen je je spullen hebt ingepakt en zo snel mogelijk wegwezen Winking my eye . Heb je toch nog weer 2 reacties gehad op je topic via een ander topic. Ik hoop dat je er iets mee kunt maar dat betwijfel ik. Vandaar dat ik ook niet op je eerdere topic heb gereageerd.
User edit by Martullia on 05-09-2013 @ 22:54:33 (38%)
DJADMIN    posted on 05-09-2013 23:32
Poster: Martullia
Ik zie nog steeds het probleem niet wat in mij ogen is dit gewoon een stukje creativiteit die je als DJ hoort te bezitten en zoals ik in mijn eerdere reactie ook al zei je kunt altijd nog ??n toegift draaien na je laatste nummer en het al stil gevallen is. Als mensen mij vragen om nog nummer ??n te draaien kun je dit als je de mensen tevreden wilt stellen doen of je kunt zorgen dat voordat je laatste nummer is afgelopen je je spullen hebt ingepakt en zo snel mogelijk wegwezen Winking my eye . Heb je toch nog weer 2 reacties gehad op je topic via een ander topic. Ik hoop dat je er iets mee kunt maar dat betwijfel ik. Vandaar dat ik ook niet op je eerdere topic heb gereageerd.

Ben eigenlijk al lang blij dat er tenminste iemand over praat. Als het niet zou spelen, zou ik het niet posten. Dus, dank voor je reactie. In mijn geval kan ik er weinig mee, omdat 't bij de tenten waar ik kom geen toegift meer is ; politie staat dan al op de klok te kijken. Maar, kan me voorstellen dat andere jongens er iets aan hebben..en daar gaat t net wel om Happy, laughing
Maracas    posted on 06-09-2013 00:25
Ik vind een laatste track om een volle zaal af te sluiten wanneer al het volk goed meedeed, echter zeer belangrijk. Voor mezelf, maar ook voor je naam etc. Als ik ergens ben, en het laatste nummer word gedraaid, wil ik ook nog 1 Keer helemaaaal van god los, en als er dan een paupernummer word gedraaid, vind ik dat toch een smetje op een hele goede nacht die ik gehad heb
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
djroy16    posted on 09-09-2013 17:06
man man man, wat een discussies allemaal omdat een 16 jarig kereltje die bevestiging zoekt of die misschien wat overdrijft...

Who cares waar hij draait en voor hoeveel mensen! Als het zo is, Chapeau Niho! ga vooral zo door.

De discussies over schrijV fouten is niet echt relevant hier. Als ik de gemiddelde Nederlandse top Dj Engels hoor praten, dan vraag ik me serieus af wat voor taal hij probeert te verwoorden. Als het goed is delen wij, leden van DJR, dezelfde passie en dat is het maken en draaien van muziek (house, hiphop enz.). Ik denk dat dit de uitgang moet zijn van dit forum en niet om elkaar af te branden om wat hij of zij goed of fout doet.

DJ-en is tegenwoordig netwerken, netwerken en nog eens netwerken. Niet dat dit vroeger anders was, maar toen bestond er geen Facebook e.d. In mijn tijd moest je mixtapes maken en langs bij de clubs. Of zorgen dat je?via via met de eigenaar van een tent in contact kwam. Tegenwoordig is een goede persoonlijke PR noodzakelijk om DJ te zijn. De jongens die hier 'PRO' zijn, zijn gewoon handig met dit soort forums en hebben na 1000 posts deze status bereikt. Dit wil niet zeggen dat je dan ook de 'PRO' binnen een club, feest of wat dan ook ben. Je bent net als een ander iemand die een passie voor muziek heeft en geboekt wordt om de bezoekers te vermaken!

Mannen (of vrouwen) die al wat langer mee draaien weten wat ik bedoel.?Heb gewoon respect voor elkaar en laat zo'n ventje in zijn waarde! Misschien staat jou zoon of dochter wel over 15 jaar te gillen bij zijn optreden in de HMH... ?
D-Jesse    posted on 15-09-2013 02:15
Even serieus. Een jongen van 16, die vraagt of hij het voor elkaar heeft. Dat is toch gewoon enorm lachwekkend? Of ben ik nou een 14 jarige die zo-veel volwassener is? dat geloof ik niet :p

Ik kwam hier vroeger heel vaak, en vond het een leerzaam forum. Maar als zoiets langskomt, vind ik dat er best gelachen om mag worden. Want dit topic is redelijk lastig serieus te nemen. Wat moeten we antwoorden op de vraag of hij het gemaakt heeft??

Maaarrrr ik bump een oud topic omhoog. En over de mensen die zeggen dat 1000 man niet veel is; Ik vind duizend man wel redelijk veel om voor te draaien hoor, kan niet verwachten dat iedereen zoals Martijn op zijn 16de in Privilege staat :p

This is an old Topic

No new postings for 4.336 days.
 Post CommentThat would be 144.5 months
or a whopping 11.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

409 Users online: 375 Guests (34 Unknown)
Pages generated today : 49.327
Most visitors online this month : 621
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.932.036