Poster: timjesse123
Het spijt me zeer DJAdmin, maar als je met zulke opmerkingen aankomt bij topics van beginnende members omdat jouw topic maar 9 reacties heeft... Toch een beetje zielig. Sowieso zie ik hier vaker op het forum reacties van jou en andere 'pro's' voorbij komen die nergens op slaan. Iedereen heeft het recht om ergens te starten, zo zijn wij ook allemaal begonnen.?
Ik hoop dat iedereen hier op DJR eens volwassen kan gaan worden, en doe anders tenminste alsof.
Ik zou nu kunnen zeggen dat jij nog maar ''een groentje'' hier op het forum bent, wat in feite natuurlijk ook zo is, maar omdat ik dan weer veel mensen over me heen krijg, omdat het niet uit maakt op een forum hoe lang je er zit...
Maargoed, ik reageer toch. Het is geen smeekbode voor meer reacties, maar het gaat om het idee er achter ; ONDER ANDERE (lees goed) mijn topic, wat een serieus issue is, ik weet
zeker een probleem waar meerdere dj's mee zitten, word nauwelijks op gereageerd. Prima,?want de reacties die er zijn, zijn wel bruikbaar. Een topic zoals dit, wat eigenlijk 0 toegevoegde waarde heeft voor een forum, word volgespamd. Prima, maar dan doe dat ook op serieuze topics. Ik probeer, waar ik genoeg verstand van heb, altijd te reageren. Weet ik er niks van af, reageer ik niet. Dus verwijt mij maar eens dat ik alleen onnozele posts post...
Daarnaast?; de pro's zijn niet voor niks ''pro'' geworden. Het gaat niet om het percentage ''goede'' of ''nuttige'' posts, maar om absolute aantallen. Daarmee wil ik verder niks suggereren, maar ga d'r maar van uit dat dit mensen zijn die echt wel weten hoe een en ander werkt. Dat zij, inclusief ik, soms eens een ''onnozele'' reactie plaatsen heeft met voorgeschiedenis te maken. Nu zal jij zeggen ; ''naar het verleden moet je niet kijken''. Tuurlijk doe ik / doen wij dat wel, aangezien wij prima weten hoe het hier eerst was. Dan zal jij zeggen ; een beter milieu begint bij jezelf. Absoluut waar. Maar bedenk eens het volgende ; als er mensen op het begin van de avond bij jou in een club de ''ketchup song'' (of wat dan ook...) komen aanvragen, maar jij wijst dat vriendelijk af, 5 minuten later komen ze terug met dezelfde vraag...de eerste paar keer zal je het netjes uitleggen aan ze, maar vervolgens als ze 10 keer komen met hetzelfde ''onnozele'' verzoek, zal jij ook minder vriendelijk, wellicht zelfs enigszins gefrustreerd, reageren hierop. Dat heet ''human instinct'', en dat kan je niet tegenhouden.
Daarnaast denk ik wel dat een forum ook moet zijn om eens hartelijk om elkaar te kunnen lachen. D?t er uberhaupt weer gereageerd word, is alleen goed, want het was helemaal aan het doodbloeden. Beter gaat het om serieuze zaken, maar dat kan niet altijd, besef ik me ook.