Poster: main
Het is meer de manier en woorden waarmee de jongen zich uitdrukt. Dit past niet bij hetgeen hij bereikt heeft. Vandaar dat er mensen zijn met twijfels.
Poster: Bambilaner
Ok, dit begrijp ik. Maar wat ik niet begrijp is dat mensen dan de reflex hebben hem op alle mogelijke manieren belachelijk te maken. Geef dan liever een nuttig advies zoals Lennert Wolfs deed. Sommige reacties van de zogenaamde PRO's hier, zijn belange niet professioneler dan het topic zelf.
Nieuwe members zijn vaak jonge onervaren enthousiastelingen. 't Zou leuk zijn moest iedereen gerespecteerd worden. dan zouden deze nieuwe members ook blijven, en bijleren.
?
ik ben hier zelf al jaren (niet altijd even actief) maar de laatste maanden zie ik het niveau hier echt niet positief evolueren. Soms door de inhoud van de topics, maar vaak ook door de zinloze reacties van ervaren leden. Lijkt mij nefast voor het voor het voortbestaan van een forum...
Poster: DJADMIN
Ik heb laatst een ?cht serieus topic geopend, waar ik ?cht hulp bij nodig had. Resultaat ; een schamele 9 reacties in 2 maanden tijd. Tja, dan voel ik me ook niet meer echt serieus genomen...zeker als sommige van deze ''nieuwe'' members?dan ook nog zo'n belachelijke topics openen, om vervolgens er van op te kijken dat sommigen er over heen vallen.
Poster: timjesse123
Het spijt me zeer DJAdmin, maar als je met zulke opmerkingen aankomt bij topics van beginnende members omdat jouw topic maar 9 reacties heeft... Toch een beetje zielig. Sowieso zie ik hier vaker op het forum reacties van jou en andere 'pro's' voorbij komen die nergens op slaan. Iedereen heeft het recht om ergens te starten, zo zijn wij ook allemaal begonnen.?
Ik hoop dat iedereen hier op DJR eens volwassen kan gaan worden, en doe anders tenminste alsof.
Poster: Niho
heee,
ik ben 16 jaar en ben gebeld door een club eigenaar of ik zou kunnen draaien voor 1000 man en sta ook op flire's
heb ik dit nu al?goed voor elkaar?
hoor graag van jullie
DJ FazzMag
Poster: DJADMIN
Het is geen smeekbode voor meer reacties, maar het gaat om het idee er achter ; ONDER ANDERE (lees goed) mijn topic, wat een serieus issue is, ik weet zeker een probleem waar meerdere dj's mee zitten, word nauwelijks op gereageerd. Prima,?want de reacties die er zijn, zijn wel bruikbaar. Een topic zoals dit, wat eigenlijk 0 toegevoegde waarde heeft voor een forum, word volgespamd. Prima, maar dan doe dat ook op serieuze topics. Ik probeer, waar ik genoeg verstand van heb, altijd te reageren. Weet ik er niks van af, reageer ik niet.
Poster: Martullia
Dan weet ik niet precies waar jij komt, maar 't is voor veel DJ's die ik ken wel een serieus issue. Ik weet bijvoorbeeld dat op Stratumseind bij de meeste kroegen afgesloten word met Brabant, zo ook in Valkenswaard. Daar is het duidelijk ; Brabant word gedraaid, avond is klaar, mensen weten dat. Nu is dat een perfect nummer wat zich daar voor leent, maar zo zijn er wellicht meer. Weet niet hoeveel boekingen jij hebt, maar bij mij komen bij de helft van mn boekingen mensen nog vragen of ik alsjeblieft nog ??n nummer kan doen. Ik kan 't ook positief zien natuurlijkdat de mensen n?g meer willen, maar ik denk dat dat in veel gevallen te voorkomen is...draai nu regelmatig ''new york new york'', iets dat comleet uit de lijn ligt van veel avonden, maar wel een ?chte afsluiter is. De laatste weken veel gemerkt dat mensen dan ook ?cht door hebben dat het feest afgelopen is. Ja, dus het is een issue voor me...dat mag jij anders zien.
En inderdaad, misschien zijn er niet genoeg mensen actief die er verstand van hebben...maar...dat zou wel treurig zijn zeg...dat er z? veel kennis verloren is gegaan...op het gebied van live dj's....back OT maar weerPoster: DJADMIN
Misschien zij er niet genoeg mensen actief die daar verstand van hebbenOm het laatste nummer wat je draait een serieus issue te noemen vind ik een beetje te veel van het goede. Meestal wordt er als laatste nummer een of ander athem gedraaid en er zullen vast wel mensen zijn die willen dat het langer door gaat en gaan roepen. Nou en?!? Je kan ook nadat je gestopt bent nog ??n nummertje doen als toegift. Kan aan mij liggen maar dat is ook maar ??n net iets serieuzer dan dit topic.
Poster: Martullia
Ik zie nog steeds het probleem niet wat in mij ogen is dit gewoon een stukje creativiteit die je als DJ hoort te bezitten en zoals ik in mijn eerdere reactie ook al zei je kunt altijd nog ??n toegift draaien na je laatste nummer en het al stil gevallen is. Als mensen mij vragen om nog nummer ??n te draaien kun je dit als je de mensen tevreden wilt stellen doen of je kunt zorgen dat voordat je laatste nummer is afgelopen je je spullen hebt ingepakt en zo snel mogelijk wegwezen. Heb je toch nog weer 2 reacties gehad op je topic via een ander topic. Ik hoop dat je er iets mee kunt maar dat betwijfel ik. Vandaar dat ik ook niet op je eerdere topic heb gereageerd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.