Nogal een ingewikkelde kwestie..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 03-08-2013 03:29
Hallo Djr leden! Ik ben de laatste tijd door drukte iets minder online en houdt me meer achter de schermen wat betreft dj resource. Nu heb ik pasgeleden een aanbod gekregen, maar er komt nogal wat bij kijken. Wat zouden jullie doen in mijn plaats?

ik heb dus een residentie aangeboden gekregen in een populaire kroeg. Hiermee zou ik een aardig zakcentje bijverdienen en mijn krantjenwijkje stop kunnen zetten.

nu is het zo dat een jaar terug bij mij de ziekte van crohn is geconstateerd. In het begin had ik er veel last van, maar nu is het oa door medicijnen aardig onder controle. Het kan wel zijn dat ik zomaar ineens eenmalig naar het toilet moet voor een minuut of 5 tot 10.

ik snap dat het een rare kwestie is, en zoiets niet vaak voorbij komt op een site als deze, maar valt het te combineren? Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Het draaien zou plaatsvinden op zaterdag of op vrijdag van 8 uur savonds tot 4 uur sochtends.

alvast bedankt!
The beats are still banging :)

What do you think about Nogal een ingewikkelde kwestie.. ??

Vote :   

Maracas    posted on 03-08-2013 04:28
2 members like this  Ik zou het gewoon doen, en zorgen dat ik een paar kleine mixjes maak van 15 minuutjes, voor het geval dat ik dus naar de WC zou moeten. Het zou zonde zijn als je een residentie aangeboden krijgt, en je die hierdoor zou moeten weigeren. De 5 mensen die merken dat je een mixje op hebt gezet, leg je gewoon even snel uit hoezo je dat doet.
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Bjonson    posted on 03-08-2013 10:09
1 member likes this  Ik zelf heb broertje hier van,?colitis ulcerosa. Door me medischijnen heb ik ook nergens last van. Draai zelf ook in de clubs en het is samen goed te combineren!?
?
Ik zeg laat je residentie niet schieten door het geen wat je mankeert!
Drumworks    posted on 03-08-2013 11:02
Thx maracas! Goed om te horen zo!?

@bjonson,

ze hebben bij mij ook gezegd dat het ooit echt helemaal onder controle moet zijn met de medicijnen. Hoelang heeft het bij jou gebeurd voor het onder controle was? Iig oged om te lezen dat er iemand is met toch ongeveer dezelfde kwestie! Happy, laughing

Het lijkt me wel dat ik dit bij de kroegeigenaar moet melden met het kennismakingsgesprek toch?

Dolivieira    posted on 03-08-2013 11:38
2 members like this  Drumworks gewoon aannemen als je het leuk vind om te doen. Een DJ maat van mij heeft het ook en die draait ook vol op. Wel optijd aan de uitbater door geven als je niet lekker voelt, maar laat z'n kans niet liggen. Doorzettings voormogen is sterker dan z'n ziekte.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Drumworks    posted on 03-08-2013 11:53
Thx doliveira! Kijk hier heb ik nog eens iets aan! Let niet op die thumps down, dat moest een thumps up zijn, alleen door die verrotte telefoon van mij waarop ik online ben ging het niet helemaal goed Happy, laughing
Dolivieira    posted on 03-08-2013 13:46
1 member likes this  Maak niet uit gebruik die funktie niet. Ook niet die rating van de booths. Hadden zw van mij mogen weglaten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Bjonson    posted on 03-08-2013 13:48
1 member likes this  @drumswork?
?
Gelijk na dat ik de juiste medicijnen heb gehad en die een tijdje gebruikt had, was het al vrij snel onder controller. Soms heb ik er nog wel eens last van maar ik hoef der niks voor te laten!?
?
Ik gebruik nu al bijna een jaar alleen nog maar medicijnen in pil voor, en die hoef ik alleen maar savonds na het eten te gebruiken. heel fijn dat ik van de rest af ben.... als ik er wel weer wat meer last van krijg pak ik gewoon de ander medicijnen uit de kast om het weer onder controllen te krijgen.
?
Ook een goeie tip is om er zelf niet al te veel bij stil te staan dat je hebt, dan heb je er ook het minst last van!
Drumworks    posted on 03-08-2013 15:57
Thx mannen!?

Dat klopt Bjonson, niet eveel bij stilstaan Happy, laughing ik ga doen wat is aangeraden; gewoon een mixje van 15 minuutjes in elkaar flansen, mocht het voor komen, kan ik gewoon die opzetten Happy, laughing

Heel erg bedankt voor de tips! zie je toch maar weer waar zo'n forum goed voor is!

Wat mij betreft kan hier een slotje op, ik weet wat ik wilde weten Happy, laughing

Tekhead    posted on 13-08-2013 04:01
Laat je handicap je passie en droom niet tegenhouden, bereid je voor op zo een moment door een lange plaat op te zetten, niemand die zich vragen gaat stellen, iedereen moet al eens naar de WC. Succes makker Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Aziaat    posted on 13-08-2013 11:07
Stel misschien ook een attest op en geef een kopietje aan de uitbater. Op die manier heb je bewijs dat hij wist van jou medische toestand mocht er ooit eens iets mislopen.
Sebasz    posted on 13-08-2013 13:18
ligt eraan of je echt een aanval krijgt of alleen naar de wc moet. sowieso een mixje maken van een half uur (beter te lang dan te kort) en genoeg (sterke) pijnstillers op zak hebben?Cry

This is an old Topic

No new postings for 4.290 days.
 Post CommentThat would be 143 months
or a whopping 11.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

169 Users online: 25 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 41.133
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.714.085