Hallo Djr leden! Ik ben de laatste tijd door drukte iets minder online en houdt me meer achter de schermen wat betreft dj resource. Nu heb ik pasgeleden een aanbod gekregen, maar er komt nogal wat bij kijken. Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
ik heb dus een residentie aangeboden gekregen in een populaire kroeg. Hiermee zou ik een aardig zakcentje bijverdienen en mijn krantjenwijkje stop kunnen zetten.
nu is het zo dat een jaar terug bij mij de ziekte van crohn is geconstateerd. In het begin had ik er veel last van, maar nu is het oa door medicijnen aardig onder controle. Het kan wel zijn dat ik zomaar ineens eenmalig naar het toilet moet voor een minuut of 5 tot 10.
ik snap dat het een rare kwestie is, en zoiets niet vaak voorbij komt op een site als deze, maar valt het te combineren? Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Het draaien zou plaatsvinden op zaterdag of op vrijdag van 8 uur savonds tot 4 uur sochtends.
alvast bedankt!
The beats are still banging :)
What do you think about Nogal een ingewikkelde kwestie.. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
2 members like thisIk zou het gewoon doen, en zorgen dat ik een paar kleine mixjes maak van 15 minuutjes, voor het geval dat ik dus naar de WC zou moeten. Het zou zonde zijn als je een residentie aangeboden krijgt, en je die hierdoor zou moeten weigeren. De 5 mensen die merken dat je een mixje op hebt gezet, leg je gewoon even snel uit hoezo je dat doet.
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
1 member likes thisIk zelf heb broertje hier van,?colitis ulcerosa. Door me medischijnen heb ik ook nergens last van. Draai zelf ook in de clubs en het is samen goed te combineren!?
?
Ik zeg laat je residentie niet schieten door het geen wat je mankeert!
ze hebben bij mij ook gezegd dat het ooit echt helemaal onder controle moet zijn met de medicijnen. Hoelang heeft het bij jou gebeurd voor het onder controle was? Iig oged om te lezen dat er iemand is met toch ongeveer dezelfde kwestie!
Het lijkt me wel dat ik dit bij de kroegeigenaar moet melden met het kennismakingsgesprek toch?
2 members like thisDrumworks gewoon aannemen als je het leuk vind om te doen. Een DJ maat van mij heeft het ook en die draait ook vol op. Wel optijd aan de uitbater door geven als je niet lekker voelt, maar laat z'n kans niet liggen. Doorzettings voormogen is sterker dan z'n ziekte.
Thx doliveira! Kijk hier heb ik nog eens iets aan! Let niet op die thumps down, dat moest een thumps up zijn, alleen door die verrotte telefoon van mij waarop ik online ben ging het niet helemaal goed
1 member likes this@drumswork?
?
Gelijk na dat ik de juiste medicijnen heb gehad en die een tijdje gebruikt had, was het al vrij snel onder controller. Soms heb ik er nog wel eens last van maar ik hoef der niks voor te laten!?
?
Ik gebruik nu al bijna een jaar alleen nog maar medicijnen in pil voor, en die hoef ik alleen maar savonds na het eten te gebruiken. heel fijn dat ik van de rest af ben.... als ik er wel weer wat meer last van krijg pak ik gewoon de ander medicijnen uit de kast om het weer onder controllen te krijgen.
?
Ook een goeie tip is om er zelf niet al te veel bij stil te staan dat je hebt, dan heb je er ook het minst last van!
Dat klopt Bjonson, niet eveel bij stilstaan ik ga doen wat is aangeraden; gewoon een mixje van 15 minuutjes in elkaar flansen, mocht het voor komen, kan ik gewoon die opzetten
Heel erg bedankt voor de tips! zie je toch maar weer waar zo'n forum goed voor is!
Wat mij betreft kan hier een slotje op, ik weet wat ik wilde weten
Laat je handicap je passie en droom niet tegenhouden, bereid je voor op zo een moment door een lange plaat op te zetten, niemand die zich vragen gaat stellen, iedereen moet al eens naar de WC. Succes makker
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Stel misschien ook een attest op en geef een kopietje aan de uitbater. Op die manier heb je bewijs dat hij wist van jou medische toestand mocht er ooit eens iets mislopen.
ligt eraan of je echt een aanval krijgt of alleen naar de wc moet. sowieso een mixje maken van een half uur (beter te lang dan te kort) en genoeg (sterke) pijnstillers op zak hebben?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community