Poster: bambamstudioJe koopt er 2 voor 800,-...
Dus je gaat voor 800 euro een cd speler kopen van weet ik hoeveel jaar oud, terwijl je voor dat geld een nieuwe denon sc2900 kunt kopen met dezelfde specs als de cdj2000? Ik snap dat niet....
Poster: Dolivieira
De CDJ 1000 MK 3' is een van de beste CDspeler ter wereld. Dus zoals hier boven al vermeld wordt. Als je geen probleem hebt met CD branden dan is de CDJ 1000 MK 3 een van de beste opties die er is.
Poster: Dynoik ben twaalf dus ik wil nu een dj set kopen dus ik heb er niet zo veel verstand van dus als ik 1 koop dan weet ik niet hoe ik ze moet testen
Ben nog steeds super tevreden met de CDJ1000mk3's die ik van Dennis heb overgenomen.
Ik draai nog steeds met cds, dus branden doe ik toch wel.
Als je goedkoop aan deze spelers kan komen (800 euro is inderdaad de prijs die je nu betaald voor 2 spelers), zou ik ze z?ker aanschaffen. Maar nogmaals, je moet wel cds branden.
Kijk ze wel eerst goed na, en probeer ze eerst te testen.
Laat nooit zomaar spelers naar je opsturen, want er kan (intern) best veel mis zijn met die dingen.
En geloof ook nooit in foto's, sommige zien er op de foto beter uit dan dat ze er werkelijk uit zien.
Poster: jeroenx_dj
ik ben twaalf dus ik wil nu een dj set kopen dus ik heb er niet zo veel verstand van dus als ik 1 koop dan weet ik niet hoe ik ze moet testen
Poster: jeroenx_dj
ik ben twaalf dus ik wil nu een dj set kopen dus ik heb er niet zo veel verstand van dus als ik 1 koop dan weet ik niet hoe ik ze moet testen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.