Tomorrowland
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ElReyGrande    posted on 26-07-2013 20:19
Voor degene die het nog niet weten Tomorrowland gaat weer een live uitzending doen van het festival, dit vanaf vanavond 9 uur. Deze is hier te vinden http://www.youtube.com/watch?v=pzD3s1jZNvY
De rest van de dag kan ook geluisterd worden naar de speciale radio zender die hier te vinden is http://live.tomorrowlandradio.com/
De set van Otto Knows een paar uur geleden was heel erg ziek!

Enjoy! Happy, laughing
User edit by ElReyGrande on 26-07-2013 @ 20:22:23 (19%)

What do you think about Tomorrowland ??

Vote :   

HeroS_NL    posted on 26-07-2013 20:30
1 member likes this  Hardwell killt m ?cht keihard nu
http://www.djheros.nl/
Ywe    posted on 27-07-2013 00:49
ik zit weer drie dagen achter de youtube stream! erg fijn!
ElReyGrande    posted on 27-07-2013 01:09
Helemaal mee eens! Dimitri vegas & like Mike lieten net ook wel weer even zien wat ze kunnen hoor, heerlijk
Ywe    posted on 27-07-2013 01:44
alleen die onderbrekingen h?.... ik ga maar eens plat! morgen weer bezig. oh dimitri vegas & like mike nog eens? ik blijf nog ff zitten!
Cuve    posted on 27-07-2013 12:31
Ik was er, en dimitri vegas & like mike hebben het echt gekilled !
thomassmith    posted on 27-07-2013 23:11
volgens mij is het niet liveConfused
ElReyGrande    posted on 28-07-2013 14:40
Hele enkele stukjes maar inderdaad, wordt meer een samenvatting gegeven van wat er over de hele dag is gebeurt jammergenoeg. De radiozender is gelukkig wel live!
FASA    posted on 29-07-2013 19:06
Ik was erbij! En wat een festival. Wel jammer dat de focus zo erg licht op de mainstage. Echt heel de dag zelfde liedjes en volk wat er alleen maar staat om er gestaan te hebben. De sfeer en muziek op bijvoorbeeld de vlinder stage was zo veel beter, ook mega stage en superveel visuals maar dan alleen propvol met volk wat er ook echt wat om geeft! Geweldig!
www.soundcloud.com/nick-janssens1
DJADMIN    posted on 29-07-2013 19:53
Vond de set van Avicii gruwelijk afwisselend...tussen veel artiesten die ''hetzelfde'' deden...voor mijn gevoel...!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Snoey    posted on 29-07-2013 23:05
Ik heb genoten van de AfroGuettaRomero set die Romero vandaag volledig op Youtube gedeeld heeft!?
?
?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 30-07-2013 02:18
Poster: ElReyGrande
Helemaal mee eens! Dimitri vegas & like Mike lieten net ook wel weer even zien wat ze kunnen hoor, heerlijk

En dan die fantastische momenten voor de broertjes hun grootouders, die mensen genieten ook echt van hun muziek en zijn onvoorstelbaar trots op hun kleinkinderen.?
Poster: FASA
Ik was erbij! En wat een festival. Wel jammer dat de focus zo erg licht op de mainstage. Echt heel de dag zelfde liedjes en volk wat er alleen maar staat om er gestaan te hebben. De sfeer en muziek op bijvoorbeeld de vlinder stage was zo veel beter, ook mega stage en superveel visuals maar dan alleen propvol met volk wat er ook echt wat om geeft! Geweldig!

Ik ook, en totaal vd wereld geweest, 3 dagen na elkaar, los in de frennos Happy, laughing Het is door de opbouw van het mainstage en het landschap vd schorre, ?die de grootste aandacht op dat podia ligt, Deze stage is het uithangbordje, de blikvanger en het podium met de meeste capaciteit voor de feestgangers, ook de enige plaats waar de verslaggevers interesse in hebben om verhaal te schrijven over TML, jammer maar is niet anders. Ik ga meestal met een bepaalde planning van start, om bepaalde acts of artiesten te beluisteren en dan maakt het mij niet echt uit waar die staan te spelen, maar als de avondschemering invalt ga ik altijd naar main, omdat je daar altijd een topper hoort draaien, maar ook de zaligste sfeer en waanzinnigste lichtkunst ontdek je daar. Na een tijdje ronddansen en feesten en overmatig gebruik van oa drank maakt het nog weinig uit wie er aan't draaien is en waar dat draaien is, het lijkt alsof elke dj de set van z'n leven doet op TML, al geef ik sommige gelijk dat er weinig variatie gepresenteerd wordt op mainstage, maar dat maak niet veel uit, de sfeer zit er altijd en meeteen goed in.?
Het is gewoon waanzin wat je daar meemaakt, (en geloof me, ik heb al het een en ander meegemaakt van feestjes en festivals op de meest uiteenlopende plaatsen en landen) dat is 100% waanzin, het is dus niet verwonderlijk dat iedereen van overal ter wereld erbij wil zijn en daar soms enorme bedragen voor neertelt om er te geraken. Ondanks de vele teleurstellingen en verwensingen van degene die niet aan tickets zijn geraakt, doet de organisatie er alles aan om hetgeen waar er klachten over waren, de volgende editie er een erezaak van te maken dat die problemen aangepakt en opgelost zijn, ze weten ook dat er een limiet is aan de capaciteit, maar toch slagen ze erin om elk jaar iets extra's te doen voor de thuisblijvers en zeker ook voor de aanwezigen of degene die nog komende zijn. Die partyflights die een eerste verrassing zijn, worden zeer gesmaakt door de aanwezigen op die vluchten, de sfeer zit er meteen in en is alleen maar positief voor het vervolg er van. O TML willen niet alleen party people van over heel de wereld aanwezig zijn, maar ook alle dj's staan hiervoor te springen, mooier kan je het niet vinden.
Er zijn nu eindelijk ook hooggeplaatsten die na zovele jaren moeten toegeven dat TML het beste visitekaartje is voor land dat je kan vinden op dit moment, overal worden Belgie en TML in 1 woord vernoemd, wat Belgie helemaal een plaats geeft in de jongeren hun leefwereld. Zonder chauvinistisch te willen overkomen, mag ik toch zeggen dat we in Belgie met TML weer iedere organisatie waar dan ook laten zien waarom wij Belgen al jaren geroemd worden als topland voor evenementen en festivals. Ik denk niet dat iemand mij kwalijk zal nemen dat ik trots ben dat het in Belgie is en van 2 Belgen als eigenaars.?

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 30-07-2013 02:24
pas maar op dat ID&T er niet met zn poten aankomt!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 30-07-2013 02:31
Poster: Estacy
pas maar op dat ID&T er niet met zn poten aankomt!

Die hebben enkele jaren mee de organisatie van de nodige financi?n ?voorzien in ruil voor oa aandelen van de organisatie, de laatste 2 jaren heeft ID&T al hun aandelen verkocht aan de 2 broers, de oorspronkelijke eigenaars, dit doet ID&T zeer zeker pijn en vooral in hun geldbuidel, maar onenigheden tussen beide partijen over de toekomstige richting van TML en TMW, en een clausule in het contract tussen beide partijen maakte dat ID&T z'n aandelen moet verkopen als aan die clausule voldaan werd.
FASA    posted on 30-07-2013 13:28
Poster: Tekhead
Die hebben enkele jaren mee de organisatie van de nodige financi?n ?voorzien in ruil voor oa aandelen van de organisatie, de laatste 2 jaren heeft ID&T al hun aandelen verkocht aan de 2 broers, de oorspronkelijke eigenaars, dit doet ID&T zeer zeker pijn en vooral in hun geldbuidel, maar onenigheden tussen beide partijen over de toekomstige richting van TML en TMW, en een clausule in het contract tussen beide partijen maakte dat ID&T z'n aandelen moet verkopen als aan die clausule voldaan werd.

De mainstage heet nog altijd ID&T mainstage dus ze zullen echt nog wel een vinger in de pap hebben daar. Maar dat alles geregeld wordt door de broers verder is inderdaad waar. Maar om te zeggen dat ID&T er helemaal uit is gaat volgens mij iets te ver.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
ElReyGrande    posted on 30-07-2013 18:04
@Tekhead inderdaad vond dat ook een geweldig mooi moment! Ik heb echt 3 dagen liggen balen dat ik er niet bij kon zijn want vorig jaar zou ik dezelfde woorden als jou hebben gebruikt om tml te verwoorden! Happy, laughing Trouwens was het weer niet al te slecht??
User edit by ElReyGrande on 30-07-2013 @ 18:06:17 (20%)
Tekhead    posted on 31-07-2013 01:53
Poster: FASA
De mainstage heet nog altijd ID&T mainstage dus ze zullen echt nog wel een vinger in de pap hebben daar. Maar dat alles geregeld wordt door de broers verder is inderdaad waar. Maar om te zeggen dat ID&T er helemaal uit is gaat volgens mij iets te ver.

Zoek maar op, de mainstage heeft de naam gecommercialieseerd en mss staat in contract dat de naam voor een x-aantal uitgave's verbonden blijft, dat weet ik niet. Trouwens is de overdracht van de aandelen maar recentelijk gebeurd, misschien ook een reden om toen niets te veranderen. ik meen mij ook te herinneren dat ID&T met iets totaal nieuw bezig is en men daarvoor veel kapitaal nodig had.
Tekhead    posted on 31-07-2013 01:56
Poster: ElReyGrande
@Tekhead inderdaad vond dat ook een geweldig mooi moment! Ik heb echt 3 dagen liggen balen dat ik er niet bij kon zijn want vorig jaar zou ik dezelfde woorden als jou hebben gebruikt om tml te verwoorden! Happy, laughing Trouwens was het weer niet al te slecht??

Slecht weer ? bwah, heeft wel een paar keer serieus gespookt, maar was eigenlijk niet echt een spelbreker, en zorgde ook voor verkoeling, neen, ik heb er weinig last van gehad.

This is an old Topic

No new postings for 4.302 days.
 Post CommentThat would be 143.4 months
or a whopping 11.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

81 Users online: 9 Guests (72 Unknown)
Pages generated today : 2.272
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.610.023