Poster: ElReyGrande
Helemaal mee eens! Dimitri vegas & like Mike lieten net ook wel weer even zien wat ze kunnen hoor, heerlijk
Poster: FASA
Ik was erbij! En wat een festival. Wel jammer dat de focus zo erg licht op de mainstage. Echt heel de dag zelfde liedjes en volk wat er alleen maar staat om er gestaan te hebben. De sfeer en muziek op bijvoorbeeld de vlinder stage was zo veel beter, ook mega stage en superveel visuals maar dan alleen propvol met volk wat er ook echt wat om geeft! Geweldig!
Poster: Estacy
pas maar op dat ID&T er niet met zn poten aankomt!
Poster: Tekhead
Die hebben enkele jaren mee de organisatie van de nodige financi?n ?voorzien in ruil voor oa aandelen van de organisatie, de laatste 2 jaren heeft ID&T al hun aandelen verkocht aan de 2 broers, de oorspronkelijke eigenaars, dit doet ID&T zeer zeker pijn en vooral in hun geldbuidel, maar onenigheden tussen beide partijen over de toekomstige richting van TML en TMW, en een clausule in het contract tussen beide partijen maakte dat ID&T z'n aandelen moet verkopen als aan die clausule voldaan werd.
Poster: FASA
De mainstage heet nog altijd ID&T mainstage dus ze zullen echt nog wel een vinger in de pap hebben daar. Maar dat alles geregeld wordt door de broers verder is inderdaad waar. Maar om te zeggen dat ID&T er helemaal uit is gaat volgens mij iets te ver.
Poster: ElReyGrande
@Tekhead inderdaad vond dat ook een geweldig mooi moment! Ik heb echt 3 dagen liggen balen dat ik er niet bij kon zijn want vorig jaar zou ik dezelfde woorden als jou hebben gebruikt om tml te verwoorden!Trouwens was het weer niet al te slecht??
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.