Poster: feestbeest
Maar ik vermeld wel, ik heb mijn koptelefoon op standje afvuren staan zodat ik nog wel platen precies kan recht leggen. Maar heb mijn hp zo min mogelijk op, anders kan ik net zo goed die doppen uitdoen en me hp een stukje zachter zetten..
Als je je hp zo min mogelijk gebruikt, dan heb je er zeker baad bij!
No offence tegenover jou in dit geval, maar ik ken er een paar die het inderdaad soortgelijk aanpakken. In de vorm van dat ik eigenlijk niet achter de booth wil wachten om over te nemen, omdat die hun monitor toch wel zo verschrikkelijk hard hebben staan, hp kneiterhard, gehoorbescherming in en denken dat ze hun oren beschermen.?
Ik zal eerlijk zeggen, ik draag geen gehoorbescherming, maar ik heb dan ook mijn monitoren eigenlijk altijd miniem aanstaan, echt eigenlijk net als kleine aanvulling op de hoge tonen die ik mis omdat ik met mijn oren achter de zaalspeakers sta. Kan in elk geval in de meeste tenten gewoon een gesprek voeren achter de booth zonder te hoeven schreeuwen, en het meeste eq en luister ik toch op mijn koptelefoon. Ik houd eigenlijk het ding bijna mijn gehele set op mn hoofd (hd25). Nooit klachten van mijn oren gehad nog na het draaien ofzo, en ik doe om de zoveel tijd een gehoortestje om te checken of het goed gaat.?
Ik denk namelijk dat sommige mensen die het gebruiken echt eerst even na moeten gaan hoe hard ze alles uberhaupt al hebben staan, en hoeveel harder ze het opschroeven met die dingen in hun oren. Ik bedoel, als je alles erdoor harder gaat zetten heb je nog geen flikker aan die bescherming. Je moet zelf ook altijd even testen, maar ik merk soms dat juist wanneer ik mijn koptelefoon wat zachter zet, ik het beter kan horen terwijl ik dacht 2 tellen daarvoor dat hij juist wat harder moest, omdat ik het niet goed kon horen. Zowieso is een HP die een beetje goede demping geeft wanneer je hem op hebt echt de redding voor je oren. 1, omdat je de herrie uit de zaal minder hard binnen krijgt, en 2, omdat je hem zachter kan zetten en het net zo goed kan blijven horen. Als je bijvoorbeeld met een goedkope koptelefoon draait die totaal niet afsluit, zoals de meeste hier denk ik wel toen ze begonnen, kan je hem zo hard zetten als je wilt, maar je hoort het niet beter daardoor