Gehoorbescherming
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

HeroS_NL    posted on 18-07-2013 21:22
Heya!

Omdat ik toch steeds vaker in de club/bar sta heb ik sinds een tijdje de Alpine Musicsafe Pro in bezit. Deze gehoorbescherming dempt niet vlak (bassen komen veeel beter naar voren) naar mijn idee (zilveren plug). Is dit bij alle gehoorbescherming zo of zijn er wat die w?l vlak dempen. Gebruiken jullie gehoorbescherming, zoja, welke? Ik wil graag gehoorbescherming aanschaffen met vlakke demping, die ik ook kan gebruiken bij het draaien. Ik ben bereid er aardig wat geld voor neer te tellen want ik heb maar ??n paar oren!

HeroS
http://www.djheros.nl/

What do you think about Gehoorbescherming ??

Vote :   1 member likes this  

Blackaround    posted on 18-07-2013 21:41
Amplifon voor muzikanten, 160 euro. Werkt echt suuuper!
Beste aankoop ooit!
Yvaroz    posted on 18-07-2013 23:33
Ik ben nog aan het wachten op mn Pluggerz op maat, schijnt dat deze vlak dempen maar dat kan ik je pas vertellen als ik ze heb, ik was 190 kwijt, in de prijs zit een verzekering dat als ik ze binnen 2 jaar kwijt raak ze 1 keer gratis nieuwe maken.
Nothing is Impossible
bambamstudio    posted on 19-07-2013 15:25
Kijk ook eens bij?http://www.noizezz.com/?Ik ben erg tervreden over dit merk, gebruik het al een tijdje.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Bartjens    posted on 19-07-2013 17:19
BamBam Back?
www.djbrowbeat.com
bambamstudio    posted on 19-07-2013 19:55
Poster: Bartjens
BamBam Back?

yup!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Pur-D    posted on 19-07-2013 20:01
Ik heb een aantal weken geleden een paar Elacin ER15 gekocht. Super tevreden! Dempen naar mijn idee helemaal vlak.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
feestbeest    posted on 19-07-2013 23:20
Ik loop al 2 jaar ondertussen met ACS gehoorbescherming, zowel tijdens werk (Licht tech/operator) als tijdens het draaien. Demping is vrij vlak, al heeft hij een dipje rond de 2 kHz. Maar daar stoor ik mij niet aan.

Maar ik vermeld wel, ik heb mijn koptelefoon op standje afvuren staan zodat ik nog wel platen precies kan recht leggen. Maar heb mijn hp zo min mogelijk op, anders kan ik net zo goed die doppen uitdoen en me hp een stukje zachter zetten..
Als je je hp zo min mogelijk gebruikt, dan heb je er zeker baad bij!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
burndown    posted on 16-12-2013 23:00
ik gebruik sinds een tijdje de alpine partyplugs, kosten maar een tientje maar ze dempen erg goed en er zit een speciaal muziekfilter in, hij haalt de schadelijke tonen eruit. voor beatmatchen zijn ze best handig, de hoge tonen worden iets meer gedept, wardoor de beat erg makkelijk te horen is.
Mixuel    posted on 17-12-2013 07:28
Mijn Noizzes zullen deze week binnenkomen. Ik laat je weten hoe het is.
Music is so wonderful !
IveyJones    posted on 17-12-2013 08:14
Ik had voor mijn werk op Schiphol aangemeten gehoorbeschermin. Merk is Intersafe en aan laten meten bij Schoonenberg Hoortoestellen. Prijs weet ik niet want heb ze gekregen van mijn werkgever. Maar ik heb gehoord dat ze + 200,- euro zijn.

Ik heb er 3 verschillende soorten fitlers bij gekregen. Zelf ben ik aan het nadenken om een op maat gemaakte inear HP te bestellen, dan heb ik geen bescherming meer nodig. Dan zou ik ze alleen nog dragen voor en na me boeking.

Voor gehoorbescherming zou ik wel wat meer uitgeven als een paar tientjes want je heb tenslotte maar 2 oren.
Maracas    posted on 18-12-2013 04:09
Poster: feestbeest
Maar ik vermeld wel, ik heb mijn koptelefoon op standje afvuren staan zodat ik nog wel platen precies kan recht leggen. Maar heb mijn hp zo min mogelijk op, anders kan ik net zo goed die doppen uitdoen en me hp een stukje zachter zetten..
Als je je hp zo min mogelijk gebruikt, dan heb je er zeker baad bij!

No offence tegenover jou in dit geval, maar ik ken er een paar die het inderdaad soortgelijk aanpakken. In de vorm van dat ik eigenlijk niet achter de booth wil wachten om over te nemen, omdat die hun monitor toch wel zo verschrikkelijk hard hebben staan, hp kneiterhard, gehoorbescherming in en denken dat ze hun oren beschermen.?

Ik zal eerlijk zeggen, ik draag geen gehoorbescherming, maar ik heb dan ook mijn monitoren eigenlijk altijd miniem aanstaan, echt eigenlijk net als kleine aanvulling op de hoge tonen die ik mis omdat ik met mijn oren achter de zaalspeakers sta. Kan in elk geval in de meeste tenten gewoon een gesprek voeren achter de booth zonder te hoeven schreeuwen, en het meeste eq en luister ik toch op mijn koptelefoon. Ik houd eigenlijk het ding bijna mijn gehele set op mn hoofd (hd25). Nooit klachten van mijn oren gehad nog na het draaien ofzo, en ik doe om de zoveel tijd een gehoortestje om te checken of het goed gaat.?

Ik denk namelijk dat sommige mensen die het gebruiken echt eerst even na moeten gaan hoe hard ze alles uberhaupt al hebben staan, en hoeveel harder ze het opschroeven met die dingen in hun oren. Ik bedoel, als je alles erdoor harder gaat zetten heb je nog geen flikker aan die bescherming. Je moet zelf ook altijd even testen, maar ik merk soms dat juist wanneer ik mijn koptelefoon wat zachter zet, ik het beter kan horen terwijl ik dacht 2 tellen daarvoor dat hij juist wat harder moest, omdat ik het niet goed kon horen. Zowieso is een HP die een beetje goede demping geeft wanneer je hem op hebt echt de redding voor je oren. 1, omdat je de herrie uit de zaal minder hard binnen krijgt, en 2, omdat je hem zachter kan zetten en het net zo goed kan blijven horen. Als je bijvoorbeeld met een goedkope koptelefoon draait die totaal niet afsluit, zoals de meeste hier denk ik wel toen ze begonnen, kan je hem zo hard zetten als je wilt, maar je hoort het niet beter daardoor
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
IveyJones    posted on 18-12-2013 08:31
Poster: Maracas
No offence tegenover jou in dit geval, maar ik ken er een paar die het inderdaad soortgelijk aanpakken. In de vorm van dat ik eigenlijk niet achter de booth wil wachten om over te nemen, omdat die hun monitor toch wel zo verschrikkelijk hard hebben staan, hp kneiterhard, gehoorbescherming in en denken dat ze hun oren beschermen.?

Ik zal eerlijk zeggen, ik draag geen gehoorbescherming, maar ik heb dan ook mijn monitoren eigenlijk altijd miniem aanstaan, echt eigenlijk net als kleine aanvulling op de hoge tonen die ik mis omdat ik met mijn oren achter de zaalspeakers sta. Kan in elk geval in de meeste tenten gewoon een gesprek voeren achter de booth zonder te hoeven schreeuwen, en het meeste eq en luister ik toch op mijn koptelefoon. Ik houd eigenlijk het ding bijna mijn gehele set op mn hoofd (hd25). Nooit klachten van mijn oren gehad nog na het draaien ofzo, en ik doe om de zoveel tijd een gehoortestje om te checken of het goed gaat.?

Ik denk namelijk dat sommige mensen die het gebruiken echt eerst even na moeten gaan hoe hard ze alles uberhaupt al hebben staan, en hoeveel harder ze het opschroeven met die dingen in hun oren. Ik bedoel, als je alles erdoor harder gaat zetten heb je nog geen flikker aan die bescherming. Je moet zelf ook altijd even testen, maar ik merk soms dat juist wanneer ik mijn koptelefoon wat zachter zet, ik het beter kan horen terwijl ik dacht 2 tellen daarvoor dat hij juist wat harder moest, omdat ik het niet goed kon horen. Zowieso is een HP die een beetje goede demping geeft wanneer je hem op hebt echt de redding voor je oren. 1, omdat je de herrie uit de zaal minder hard binnen krijgt, en 2, omdat je hem zachter kan zetten en het net zo goed kan blijven horen. Als je bijvoorbeeld met een goedkope koptelefoon draait die totaal niet afsluit, zoals de meeste hier denk ik wel toen ze begonnen, kan je hem zo hard zetten als je wilt, maar je hoort het niet beter daardoor

Klopt wat je zegtWinking my eye De meeste zette alles kneiter hard en dan hebben? ze pluggen in hun oren waar je U tegen zegt.
Laatst kwam ik bij de booth en werd gewoon weggeblazen door de monitoren. Die stonden gewoon voluit te blazen. Nadat ik hem overnam plugde ik mijn HP in en had niet gekeken hoe zijn volume nog stond. Ik had dus gelijk een zuis in me oren zitten.
Sommige mensen hebben echt geen idee wat ze doen in de booth met hun volumes ben ik bang. Alles maar voluit, of je het dan beter gaat horen. Zelf zet ik mijn monitoren en HP harder als normaal maar ik draag mijn Hp half over me oren, zodat ik en me booth hoor en me monitoren.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

149 Users online: 24 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 43.230
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.716.182