Hey allemaal, ik vraag me af: wat mag je als 14jarige maximaal verdienen als DJ maar dat lazen jullie al aan de titel, Wat ik hiermee bedoel is heb je als 14jarige een wet ofzo dat je niet meer mag verdienen dan weet ik veel? Groetjes Bowie
Music is the language of your soul
What do you think about Wat mag je als 14jarige DJ max. verdienen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dan moet je alsnog een versterker kopen voor die passieve speaker. Passieve speakers werken niet zonder versterker. Ook niet als je ze doorlust vanaf een actieve speaker.
Mijn advies: spaar door tot je minstens 300 euro hebt. Vraag rapportgeld, neem een krantenwijk, ruil je sinterklaascadeaus in voor geld desnoods. Als 4 mensen hier tegen je zeggen dat je je geld verprutst als je een geluidssetje voor 150 euro koopt, hou dan ook op met zoeken en neem dat van ons aan. Of neem genoegen met speakers waar je geen reet mee kan.
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 19-07-2013 @ 20:17:05 (100%)
de actieve speaker van deze set heeft een ingebouwde versterker, kan het dan wel? ?Of is dat gewoon wat het verschil is tussen actief en passief? zoja dan ga ik gewoon doorsparen.
Music is the language of your soul
User edit by Neonator on 19-07-2013 @ 20:51:56 (100%)
Een actieve speaker heeft een ingebouwde versterker. Een passieve heeft dat niet, daar zul je dus een versterker bij moeten kopen. Maar net als iedereen hier al gezegd heeft, spaar door. Beter even wachten dan nu je geld weggooien en opnieuw moeten beginnen met sparen.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.