Zomervakantie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mixuel    posted on 31-05-2013 21:24
Waar zijn jullie te vinden deze zomer en nog gig's gepland daar ?

Iemand wel eens in L' Estartit geweest en daar wel eens gedraaid ?

Music is so wonderful !

What do you think about Zomervakantie ??

Vote :   

ArTy    posted on 01-06-2013 13:38
Ik mag 10 weken draaien in El Arenal op Mallorca?Cool
LouisCasper    posted on 01-06-2013 13:42
Wanneer ga je daarheen en waar draai je precies? Ik ben daar de eerste week van juli ook.
http://www.louiscasper.com
Yorick    posted on 01-06-2013 15:28
Van 14 Juli t/m 2 Augustus Skihut Salou.
Van 5 Augustus t/m 17 Augustus vakantie Griekenland.
En misschien nog keer met m'n vriendin op vakantie.
TripleSpin    posted on 01-06-2013 16:41
Van 20 juni t/m 10 augustus op naar Lloret om daar de plaatjes aan elkaar te plakken.

Arty, Ik ben ook benieuwd waar je draait. Ik heb afgelopen zomer daar gedraaid in de heeren van amstel.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Maracas    posted on 01-06-2013 16:49
Hoe kom je aan gigs in het buitenland? Ik heb superveel gezocht voor deze zomer, maar niks gevonden jammer genoeg
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
RamuroDiaz    posted on 01-06-2013 17:12
Toevallig dat ik vannochtend zat te denken om misschien wat mailtjes naar Discotheken in Playa D'aro (Spanje) te sturen met de vraag of ik er in mijn vakantie periode een keer (of vaker) mag draaien.?

Yorick    posted on 01-06-2013 17:16
Poster: Maracas
Hoe kom je aan gigs in het buitenland? Ik heb superveel gezocht voor deze zomer, maar niks gevonden jammer genoeg

?
Doe de planning in de Skihut Salou dus gaat makkelijk.
Gewoon via, via is het beste.
Zal best iemand in jou netwerk zijn die iemand weet Thumbs Up.
FASA    posted on 01-06-2013 21:03
Mijn vakantie:

juni
3 - intens
28/29/30 Summerfestival
?
Juli
5 technocruize
13 misschien XO-live maar die staat nog niet vast
25/26/27/28/29 Tomorrowland (inclusief openingsparty en terugreisdag)
?
Augustus
3 Solar
10 Loveland
14/15/16/17/18 Pukkelpop (ook weer openingsparty en terugreisdag meegerekend)
24 Mysteryland
31 Volt maar deze is ook nog in twijfel
?
September?
7 Laundryday
?
?
Kortom niet op vakantie maar een hele hoop dagen weg (veel beter ook!!)
?
En dan kan ik erbij vertellen dat ik al 3 buitenfestivals achter de rug heb (kingsday/kindergarten/7th sunday)
?
PRIMA ZOMERTJE!
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Mixuel    posted on 01-06-2013 21:51
Playa d'aro is een leuk plaatsje, zat 2 jaar geleden op valldaro maar toen draaide ik nog niet.

Poster: RamuroDiaz
Toevallig dat ik vannochtend zat te denken om misschien wat mailtjes naar Discotheken in Playa D'aro (Spanje) te sturen met de vraag of ik er in mijn vakantie periode een keer (of vaker) mag draaien.?

Music is so wonderful !
RamuroDiaz    posted on 02-06-2013 11:37
Poster: Mixuel
Playa d'aro is een leuk plaatsje, zat 2 jaar geleden op valldaro maar toen draaide ik nog niet.

haha toevallig! Zit dit jaar op Valldaro. Is nu het 4e jaar op rij dat we in de regio zitten. voorheen in Palamos. Ben vorig jaar ook uit geweest in Playa d'aro, is best leuk Happy, laughing
Mixuel    posted on 02-06-2013 11:43
haha toevallig! Zit dit jaar op Valldaro. Is nu het 4e jaar op rij dat we in de regio zitten. voorheen in Palamos. Ben vorig jaar ook uit geweest in Playa d'aro, is best leuk Happy, laughing

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Valldaro niet een hele leuke camping vind. Het heeft niet veel speciaals simpel zwembad 2x en een voetbalveld en speeltuintje.
Nu zitten we op een jongerencamping Castell Montgri, helemaal top.
Music is so wonderful !
timjesse123    posted on 02-06-2013 22:44

Vet! Ik zit deze zomer van 22 t/m 9 augustus in Playa d'Aro. Ik zit er ook over na te denken om naar een aantal clubs een mailtje te sturen, maar bij een Pacha draaien gaat het hem denk ik net niet worden. Keep on dreaming?Cool
mikedhanpat    posted on 03-06-2013 08:49
Van 12 juli tot 3 augustus naar Marbella. Daar misschien een enkele keer achter de decks!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Snoey    posted on 04-06-2013 21:56
Poster: Maracas

?
Ga naar 1 van die bestemmingen een week en probeer te netwerken en uit te zoeken wie de promotors zijn. Vanuit daar kan je jezelf gaan verkopen.
?
Ga dan niet naar de tenten waar ze grotere artiesten boeken, daar kom je niet tussen. Maar begin bescheiden en probeer zo te regelen dat je daar een langere periode vergoed kan blijven. Dan kan je die tijd weer investeren om verder de juiste contacten te krijgen en het jaar later in een grotere zaak staan.?
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 04-06-2013 @ 21:58:08 (100%)
ElVrieso    posted on 05-06-2013 11:48
Ik ben ook bezig om een aantal weken te draaien in Playa d'Aro. We gaan dan met een party-bus langs verschillende campings.. Verder zelf ook nog naar Lloret met een aantal vrienden en daar misschien ook nog draaien. Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso

This is an old Topic

No new postings for 4.358 days.
 Post CommentThat would be 145.3 months
or a whopping 11.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 8 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 27.814
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.635.565