Poster: Maracas
Hoe kom je aan gigs in het buitenland? Ik heb superveel gezocht voor deze zomer, maar niks gevonden jammer genoeg
Poster: RamuroDiaz
Toevallig dat ik vannochtend zat te denken om misschien wat mailtjes naar Discotheken in Playa D'aro (Spanje) te sturen met de vraag of ik er in mijn vakantie periode een keer (of vaker) mag draaien.?
Poster: Mixuel
Playa d'aro is een leuk plaatsje, zat 2 jaar geleden op valldaro maar toen draaide ik nog niet.
haha toevallig! Zit dit jaar op Valldaro. Is nu het 4e jaar op rij dat we in de regio zitten. voorheen in Palamos. Ben vorig jaar ook uit geweest in Playa d'aro, is best leuk
Toevallig dat ik vannochtend zat te denken om misschien wat mailtjes naar Discotheken in Playa D'aro (Spanje) te sturen met de vraag of ik er in mijn vakantie periode een keer (of vaker) mag draaien.?
Poster: Maracas
Hoe kom je aan gigs in het buitenland? Ik heb superveel gezocht voor deze zomer, maar niks gevonden jammer genoeg
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.