Poster: FSR
Daarnaast ben ik van mening dat ongeacht welk merk ook het formaat van de studio monitor een cruciaal punt is om naar te kijken. Ze klinken in een winkel toch enorm anders dan bij je thuis...
Poster: joostvd
In het begin moet je er echt heel erg aan wennen, maar uiteindelijk begin je het te waarderen en wil je niet meer anders!
Poster: Lucalicious
Genelec zou ik niet doen. Die klinken enorm hifi. Ze klinken daardoor erg goed, maar wel vertekend. Als je van krk neemt zou ik altijd voor de vxt serie gaan. Deze klinken veel beter en vooral zuiverder. Rokits zijn erg gekleurd.?
Ruimte is inderdaad heel belangrijk. Maar toch zul je door speakers vergelijken een heel eind komen.
Poster: FSR
En juist deze opmerking maakt alle opmerkingen hierboven over dat je eigen oren gebruiken het beste en enige is wat je kan doen met de grond gelijk...
Aanraden van een merk om te beluisteren is helemaal prima, echter het aanbevelen inclusief welk type is compleet ondoordacht. Heb je uberhaupt mijn posts en die van Luxx gelezen?
Poster: joostvd
Voor diepgang is een 8 inch wel iets makkelijker haha.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.