De Late Leeuw chatcorner deel 57 (29/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   2 members like this  

Yorick    posted on 27-11-2013 15:08
Poster: HeroS_NL
Ik denk dat je op het verkeerde forum zit!

Weet niet hoe je hier bij kom, maar in het verleden hebben hier aardig wat feest (apreski/carnaval) Dj's hier op gezeten.
Groot gedeelte ken ik tegenwoordig best goed en persoonlijk.
?
Maar ben bezig met een planning en zocht nog ??n a twee dj's voor een horeca zaak. Dacht het lijkt me wel keer leuk om te kijken of hier nog talent zit (voor jou zat). En was benieuwd of er nog mensen naar de Party Awards gaan..

Maar ja sorry dat ik dit op het verkeerde forum plaats Thumbs Up.
TripleSpin    posted on 27-11-2013 16:23
Nou dan zijn we ??n van de weinige Yorick haha. Maar vanavond een borrel doen in Nieuwkuijk? Ik ben er tussen 9 en half 10 ergens.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
Yorick    posted on 27-11-2013 18:45
Poster: TripleSpin
Nou dan zijn we ??n van de weinige Yorick haha. Maar vanavond een borrel doen in Nieuwkuijk? Ik ben er tussen 9 en half 10 ergens.
 Tot zo Thumbs Up PM even je nummer..
HeroS_NL    posted on 27-11-2013 22:06
Poster: Yorick
Weet niet hoe je hier bij kom, maar in het verleden hebben hier aardig wat feest (apreski/carnaval) Dj's hier op gezeten.
Groot gedeelte ken ik tegenwoordig best goed en persoonlijk.
?
Maar ben bezig met een planning en zocht nog ??n a twee dj's voor een horeca zaak. Dacht het lijkt me wel keer leuk om te kijken of hier nog talent zit (voor jou zat). En was benieuwd of er nog mensen naar de Party Awards gaan..

Maar ja sorry dat ik dit op het verkeerde forum plaats Thumbs Up.

Haha was meer een sarcastische opmerking, aangezien de letters 'DJ' in de sitenaam zitten :P
http://www.djheros.nl/
LennertWolfs    posted on 28-11-2013 22:09
Iemand een idee hoe je FL Studio voor Mac kan kopen? Happy, laughing
www.LENNERTWOLFS.com
RyanSilva    posted on 28-11-2013 22:26
Poster: LennertWolfs
Iemand een idee hoe je FL Studio voor Mac kan kopen? Happy, laughing

Er is nog geen officiele versie, alleen een beta. Die kan je gewoon downloaden op hun website.
http://www.image-line.com/documents/news.php?entry_id=1378290309
http://twitter.com/djryansilva
Gerdo    posted on 29-11-2013 17:18
Poster: Yorick
Zijn er nog feest Dj's actief hier?

Zeker!
Tekhead    posted on 29-11-2013 22:44
Heb heden ochtend wat mee gemaakt, ben door het oog vd naald gekropen. Ik was op weg naar het werk, had net een afslag genomen toen ik een luide knal achter mij hoorde, ik zag in mijn spiegel en zag een auto door de lucht vliegen, recht naar mij, gelukkig voor mij raakte hij mij net niet en hij kwam tot stilstand op z'n dak tegen een vangrail, ik ben onmiddellijk gestopt om hulp te bieden nadat ik de hulpdiensten al had verwittigd, ik heb hem uit de auto gehaald en op hem blijven inpraten tot dat de hulpdiensten arriveerden, heeft alles bijeen een klein kwartier geduurd, en volgens de verpleegkundige heb ik de man uit een shock gehouden, waarvoor zij mij dankte, ik vond dat raar bij bedanken hiervoor, is toch ieders plicht, maar klaarblijkelijk ben ik hierin na?ef want heel die tijd is er geen enkele auto meer gestopt om te eventueel nog hulp te bieden, onbgrijpelijk, ik schaam mij voor mijn landgenoten, hoe kan men zo zijn.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 29-11-2013 @ 22:51:46 (3%)
hoppie    posted on 29-11-2013 23:37
Ik snap je punt maar als er iets gebeurt en ik zou helpen en word door de hulpdiensten niet bedankt is dat ook niet motiverend. een bedankje is wel op zijn plaats. maar belachelijk dat er niemand stopt. Nederlanders zij ook erg. paar maanden geleden was er een ongeluk gebeurt voor mijn school en er waren een aantal mensen een auto aan het duwen. ik ben ook meteen gestopt om te helpen maar moest wel toezien dat mijn helpende medemens werd uitgetoeterd omdat de auto in de weg stond. hijwas aan het duwen. maar bedankt voor het vervullen van je plicht Tek
Question everything
hoppie    posted on 29-11-2013 23:37
er is iets vreselijk mis gegaan

DP :'(
Question everything
User edit by hoppie on 29-11-2013 @ 23:38:04 (95%)
Tekhead    posted on 30-11-2013 01:00
Poster: hoppie
Ik snap je punt maar als er iets gebeurt en ik zou helpen en word door de hulpdiensten niet bedankt is dat ook niet motiverend. een bedankje is wel op zijn plaats. maar belachelijk dat er niemand stopt. Nederlanders zij ook erg. paar maanden geleden was er een ongeluk gebeurt voor mijn school en er waren een aantal mensen een auto aan het duwen. ik ben ook meteen gestopt om te helpen maar moest wel toezien dat mijn helpende medemens werd uitgetoeterd omdat de auto in de weg stond. hijwas aan het duwen. maar bedankt voor het vervullen van je plicht Tek

Ach Hoppie, er is duidelijk iets heel mis mm, met deze wereld Unhappy
Dat niet bedankt worden is wel leuk om horen maar alle hulpdiensten doen dat steeds, is een refleks bij hen. Weet je, ik sta alle dagen in de Petrochemie te werken, waar niks mag gebeuren of er vallen slachtoffers of milieu problemen, ik controleer of alle maatregelen zijn genomen om veilig te werken, voor alle arbeiders en bedienden, ook buitenfirma's, doe athmosferische en gasmetingen, etc... en in deze opleiding leert men om elke (mogelijke) gewonde(n) hulp te bieden, eender hoe, eender wat, maar doe iets, zelfs als je alleen maar de hulpdiensten verwittigid heb je al top werk gedaan, alles wat je doet is goed, alleen met niets doen, doe je verkeerd, en ik vind zga geen enkel excuus aanvaardbaar om gewoon door te rijden terwijl er een auto op z'n dak ligt en er maar 1 persoon die man help uit dat wrak te geraken. Mensen zouden eens even moeten stilstaan dat hen zoiets ook kan overkomen en ze dan ook blij zouden zijn met hulp.
User edit by Tekhead on 30-11-2013 @ 03:32:30 (4%)
Estacy    posted on 30-11-2013 02:11
ja de wereld wordt steeds egoistischer...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 30-11-2013 03:34
Poster: Estacy
ja de wereld wordt steeds egoistischer...

In sommige gebeurtenissen wel ja, al dan niet bewust he Makker.
Dyno    posted on 30-11-2013 09:32
Iemand nog Technics draaitafels nodig?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
RemcoRelion    posted on 30-11-2013 10:54
Als ik op mijn pc game dan lijkt het alsof er iets stoort op mijn boxen, heel vervelend geluid en goedhoorbaar.?
Het vervelende is dat ik dit niet heb wanneer ik gewoon chrome gebruik of muziek luister.

Weet iemand wat dit kan zijn?
Don’t be a prisoner of your own style!
Dolivieira    posted on 30-11-2013 21:50
Poster: Dyno
Iemand nog Technics draaitafels nodig?

Ga je ze verkopen, RickConfused
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 30-11-2013 @ 21:54:30 (2%)
Dolivieira    posted on 30-11-2013 21:54
Zo eindelijk al me mappings van traktor zonder storing Zowel op mijn DJM2000, CDJ900, F1 en X1. Echt alles werkt nu zoals ik het wil. Alle vier decks zien te bedienen vanaf mijn DJM2000 middenscherm, CDJ900s, X1 en F1.
Dyno    posted on 30-11-2013 23:05
Poster: Dolivieira
Ga je ze verkopen, RickConfused

Nooit!! Winking my eye

Nee, zag ze daar toevallig staan en zie af en toe hier mensen die ze zoeken, vandaar.
Dolivieira    posted on 01-12-2013 07:12
Okay ik dacht al. Nee ik dacht het omdat jij ook een zwarte en een grijze heb. Nee ik doe ze ook nooit weg.
Dyno    posted on 01-12-2013 10:03
Okay ik dacht al. Nee ik dacht het omdat jij ook een zwarte en een grijze heb. Nee ik doe ze ook nooit weg.

Als ik er geld voor zou hebben had ik ze zeker gekocht!!!

GRATIS DOWNLOAD!!!
https://soundcloud.com/rickdyno/7-stars-music-podcast-005
Ywe    posted on 03-12-2013 11:09
Zo eindelijk al me mappings van traktor zonder storing Zowel op mijn DJM2000, CDJ900, F1 en X1. Echt alles werkt nu zoals ik het wil. Alle vier decks zien te bedienen vanaf mijn DJM2000 middenscherm, CDJ900s, X1 en F1.

ben en wel benieuwd naar je mappings. Een van de leukste zaken van traktor vInD ik alles mappen en dergelijke... Hoe heb je het opgezet? Ik hebbend 2000s en moet er ook nog mee bezig. Ben benieuwd of ik de touch strip kan mappen als een slip roll van de NXS serie
Dolivieira    posted on 04-12-2013 19:24
Ywe @

ik heb niet alles zelf gedaan. maar heb wel alle mappings aangepast naar mijn smaak. Als je de CDJ gebruikt op je laptop zet die automatische de mappings er in. Dat gels voor de CDJ900 en biede CDJ2000 modelen. Zelf de touchstrip werkt. Voor de F1 heb ik DJ Endo's mappings aangepast. Voor de DJM2000 heb ik de knoppen, faders zelf gemapt. En de touchscreen heb ik een mooie mapping op internet gevonden en een beetje aangevult en aangepast en voor de X1 heb ik exact de zelde mapping gemaakt zoals die voor deck A en B gemaakt is voor Cen D gemaakt. Het is jammer dar jij zo ver woont anders had je effe mogen komen kijken.
RemcoRelion    posted on 04-12-2013 20:37
Hallo,

Ik heb net een nieuwe geluidskaart gehad ( Tascam us 122 mk2 ) nu heb ik deze met de usb aangesloten drivers geinstalleerd. Fijn hij lijkt het te doen boxen aangezet maar het kraakt heel erg en er komt geen geluid uit. Wat kan dit zijn?
RemcoRelion    posted on 04-12-2013 20:44
geluid heb ik nu maar het kraakt wel heel erg als stil is.

Ywe    posted on 04-12-2013 22:18
Ywe @

Het is jammer dar jij zo ver woont anders had je effe mogen komen kijken.

ik laat het weten als ik in de buurt ben :p

208 Users online: 23 Guests (185 Unknown)
Pages generated today : 44.369
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.743