De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: HeroS_NL
Ik denk dat je op het verkeerde forum zit!
Poster: TripleSpinTot zo
Nou dan zijn we ??n van de weinige Yorick haha. Maar vanavond een borrel doen in Nieuwkuijk? Ik ben er tussen 9 en half 10 ergens.
Poster: Yorick
Weet niet hoe je hier bij kom, maar in het verleden hebben hier aardig wat feest (apreski/carnaval) Dj's hier op gezeten.
Groot gedeelte ken ik tegenwoordig best goed en persoonlijk.
?
Maar ben bezig met een planning en zocht nog ??n a twee dj's voor een horeca zaak. Dacht het lijkt me wel keer leuk om te kijken of hier nog talent zit (voor jou zat). En was benieuwd of er nog mensen naar de Party Awards gaan..
Maar ja sorry dat ik dit op het verkeerde forum plaats.
Poster: LennertWolfs
Iemand een idee hoe je FL Studio voor Mac kan kopen?
Poster: Yorick
Zijn er nog feest Dj's actief hier?
Poster: hoppie
Ik snap je punt maar als er iets gebeurt en ik zou helpen en word door de hulpdiensten niet bedankt is dat ook niet motiverend. een bedankje is wel op zijn plaats. maar belachelijk dat er niemand stopt. Nederlanders zij ook erg. paar maanden geleden was er een ongeluk gebeurt voor mijn school en er waren een aantal mensen een auto aan het duwen. ik ben ook meteen gestopt om te helpen maar moest wel toezien dat mijn helpende medemens werd uitgetoeterd omdat de auto in de weg stond. hijwas aan het duwen. maar bedankt voor het vervullen van je plicht Tek
Poster: Estacy
ja de wereld wordt steeds egoistischer...
Poster: Dolivieira
Ga je ze verkopen, Rick
Okay ik dacht al. Nee ik dacht het omdat jij ook een zwarte en een grijze heb. Nee ik doe ze ook nooit weg.
Zo eindelijk al me mappings van traktor zonder storing Zowel op mijn DJM2000, CDJ900, F1 en X1. Echt alles werkt nu zoals ik het wil. Alle vier decks zien te bedienen vanaf mijn DJM2000 middenscherm, CDJ900s, X1 en F1.
Ywe @
Het is jammer dar jij zo ver woont anders had je effe mogen komen kijken.