De Late Leeuw chatcorner deel 57 (30/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

hoppie    posted on 07-05-2013 14:07

De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

de tijden zijn veranderd

De regels om het leuk te houden:

• Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops
Question everything
Mod edit by Lead on 07-09-2018 23:14 (3%)

What do you think about De Late Leeuw chatcorner deel 57 ??

Vote :   2 members like this  

chef    posted on 04-12-2013 23:51
Zouden jullie op mij willen stemmen op mij(Shiefone). het is de 4e vanaf onder. een kleine moeite dacht ik zo.. Mijn mix is te beluisteren op de woopwoop soundcloud pagina, Helaas gaat het hier om stemmen, en stemt iedereen maar gewoon op zn vriendjes. alvast heel erg bedankt?https://apps.facebook.com/opinionpolls/poll?pid=ACLziH1bedA?

ps. Als je gestemt heb, laat het weten dan kan ik weer op jou stemmen bij iets anders en je fanpage liken!(:?

fijne avondd
Baart    posted on 05-12-2013 08:38
Poster: chef
Zouden jullie op mij willen stemmen op mij(Shiefone). het is de 4e vanaf onder. een kleine moeite dacht ik zo.. Mijn mix is te beluisteren op de woopwoop soundcloud pagina, Helaas gaat het hier om stemmen, en stemt iedereen maar gewoon op zn vriendjes. alvast heel erg bedankt?https://apps.facebook.com/opinionpolls/poll?pid=ACLziH1bedA?

ps. Als je gestemt heb, laat het weten dan kan ik weer op jou stemmen bij iets anders en je fanpage liken!(:?

fijne avondd

Gestemd man! Je hebt nu 9% zag ik.

Misschien weet ??n van jullie hoe ik het volgende kan verhelpen : ik heb van de sint twee corsair survivor's gekregen, 32 gb.
Nu wou ik ze gaan gebruiken op mijn cdj 400's, maar dit blijkt niet zo makkelijk... De cdj's lopen direct helemaal vast!
Ik heb al geprobeerd om de sticks te formateren, en er maar 2 tracks op te zetten maar het wou niet baten.
Ook een usb 2.0 kabeltje ertussen helpt niet... Misschien hebben jullie een idee hoe ik dat op kan lossen.

Alvast bedankt
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Dolivieira    posted on 05-12-2013 09:43
Poster: Ywe. Ben benieuwd of ik de touch strip kan mappen als een slip roll van de NXS serie

Zelf dat gaat en die hoef je dacht niet te mappen. Die zit al in de Advance HID van Pioneer.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
chef    posted on 05-12-2013 10:07
Poster: Baart

Misschien weet ??n van jullie hoe ik het volgende kan verhelpen : ik heb van de sint twee corsair survivor's gekregen, 32 gb.
Nu wou ik ze gaan gebruiken op mijn cdj 400's, maar dit blijkt niet zo makkelijk... De cdj's lopen direct helemaal vast!
Ik heb al geprobeerd om de sticks te formateren, en er maar 2 tracks op te zetten maar het wou niet baten.
Ook een usb 2.0 kabeltje ertussen helpt niet... Misschien hebben jullie een idee hoe ik dat op kan lossen.

Alvast bedankt

Thanks!

CDJs up to date qua firmware? Misschien eens kijken met recordbox. ik weet niet of cdj400 dat pakt, maar zou een simpele oplossing kunnen zijn.

Dyno    posted on 05-12-2013 21:43
Corrupted Sessions #32 - Corrupted Christmas Soundclash

Zoals uitgezonden afgelopen dinsdag (3-12-2013) op http://www.di.fm/techno

https://soundcloud.com/corrupted-recordings/corrupted-sessions-32

Tracklist:

Part 1 - Rick Dyno
01. Ren? Amesz - Dextro (Original Club Mix)
02. Mario Ochoa - Whatever That Means (Original Mix)
03. Filthy Rich, Redondo - 60 Dollar Sauce (Original Club Mix)
04. S?bastien L?ger, Siwell - Opale (Original Mix)
05. Kaiser Souzai - Mondi (Original Mix)
06. Ruben Mandolini, Fabio Florido - Slowly (Original Mix)

Part 2 - Quarill
1. Egbert- Staktrekken
2. Oscar L & Joseph DL - Reverse life
3. Jay Lumen - No money, no honey
4. Dema & Paride Saraceni - Chase your vibe
5. Jason Chance & Kewin Andrews- Whatever
6. Belocca - Depends on you
7. Umek & Groovebox - Cause an effekt

Part 3 - Tim C
1. DJ Formick - Under The Dome (Alex Geralead Remix)
2. Marky V _ Graveyard Sway (John Norman Remix)
3. Matt Sassari - Akuyeri (Gaga Remix)
4. Sinisa Lukic - Party Time
5. Christian Fischer & Adrian Hour - Sunday Morning
6. Chicago Loop - 653-9x (Thomas Will Remix)
7. Miquel - Dreams of the Titans (Eric Sand Remix)
8. Joseph Capriati - Always and Forever
9. Thomas Krome - Bitches From Hell (Resurrection Edit)

Part 4 - Ray Marshall
1.AKA Carl - Bandwidth (maximus bellini remix)
2.Almir Ljusa - Let's Funk Back (original)
3.Garrett White - We created MOnsters (Original)
4.Ryders - Andrioleta
5.Norman Andretti - Disco Filth
6.Digital Knecht - Subber (wyrus & Ray Marshall Remix)
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Dolivieira    posted on 06-12-2013 08:09
Poster: Baart

Alvast bedankt

Dat is idd jammer van die speler. Dat die moeilijk doet met sommige USBs. Was ook de eeste speler die dat had in pioneers reeks of CDJs. Was nog een beetje een bijzaak toen. Ook met rekordbox hoef je niks te proberen want dat kan die speler niet. In een residentie van mij in Vlaardingen heb ik ook nog een MEP7000 tot me beschikking boven de CDJ2000s die er staan. Is ook z'n speler die geen Rekordbox ondersteund. Verder een heerlijke Dubbele CDspeler. Best jammer dat Pioneer geen update voor de CDJ400 en MEP7000 heb uitgebracht. Maar schijnbaar kan de hardwere in die apparaten het mniet aan
Baart    posted on 06-12-2013 10:04
Poster: Dolivieira
Dat is idd jammer van die speler. Dat die moeilijk doet met sommige USBs. Was ook de eeste speler die dat had in pioneers reeks of CDJs. Was nog een beetje een bijzaak toen. Ook met rekordbox hoef je niks te proberen want dat kan die speler niet. In een residentie van mij in Vlaardingen heb ik ook nog een MEP7000 tot me beschikking boven de CDJ2000s die er staan. Is ook z'n speler die geen Rekordbox ondersteund. Verder een heerlijke Dubbele CDspeler. Best jammer dat Pioneer geen update voor de CDJ400 en MEP7000 heb uitgebracht. Maar schijnbaar kan de hardwere in die apparaten het mniet aan

Ik vrees het ook... gelukkig was ik al van plan om cdj 900's te kopen, die zouden wel moeten werken Happy, laughing
De 400's blijven wel heerlijke spelers voor het geld, hoe bevallen de 900's je?
Dolivieira    posted on 06-12-2013 10:35
Baart. Ik ben er zeer tevreden over. Kijk ik draai niet meer met CDs, Gebruik Traktor heel veel. En voor mij zitten alle functies die ik gebruik er op. En ik gebruik ze als controller in traktor. Vrienden van mij draaien nog met CDs en die komen soms langs om een CDtje te mixen kan dat gewoon. Ik gebruik niet veel hotcues dus mis ik ze ook niet. Ik ben meer een man van de Loops En als ik ze in traktor gebruik heb ik daar ook hotcues als ik ze wil gebruiken. In Trakor kan ik alles nabootsen wat een CDJ2000nexus ook kan ?en zeker als ik de nieuwe NI X1mk2 er bij haal. (wordt mijn volgende aankoop). Jogadjust heb ik niet nodig want die Jogs staan zo als ik ze wil hebben. Toen ik ze ging aanschaffen zat ik ook naar de CDJ850 te kijken. Maar die Prolink van de CDJ900 beide versies en CDJ2000 beide versies vind ik toch een pre. Een USB device die in beide spelers leesbaar en bruikbaar is. En de Display van de CDJ900 is uitgebreider dan die van de CDJ850. Ook Quantize is een must bij mij. Ze doen voor mij niet onder aan de CDJ2000s. Draai best vaak op CDJ2000s. Dus als je een paar voor een leuke prijs tegen komt, Gewoon doen.?

Dus om een lang verhaal kort te maken. Gewoon Topspelers. Voor als je CDJ2000 te duur vind om te halen.
chef    posted on 06-12-2013 14:56
Jong en Lui, Ik heb 5 vip kaartjes gewonnen voor het Hollywood Winter Festival vanavond in Rotterdam. Als iemand ze graag wil hebben en vanavond niks te doen heeft; ZE ZIJN GRATIS, plaats een reactie dan mail ik je de kaartjes toe. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Anders gaan ze rechtstreeks de prullenbak van mn mail in. check de info over het feestje online(;
Baart    posted on 06-12-2013 17:42
Poster: Dolivieira
Baart. Ik ben er zeer tevreden over. Kijk ik draai niet meer met CDs, Gebruik Traktor heel veel. En voor mij zitten alle functies die ik gebruik er op. En ik gebruik ze als controller in traktor. Vrienden van mij draaien nog met CDs en die komen soms langs om een CDtje te mixen kan dat gewoon. Ik gebruik niet veel hotcues dus mis ik ze ook niet. Ik ben meer een man van de Loops En als ik ze in traktor gebruik heb ik daar ook hotcues als ik ze wil gebruiken. In Trakor kan ik alles nabootsen wat een CDJ2000nexus ook kan ?en zeker als ik de nieuwe NI X1mk2 er bij haal. (wordt mijn volgende aankoop). Jogadjust heb ik niet nodig want die Jogs staan zo als ik ze wil hebben. Toen ik ze ging aanschaffen zat ik ook naar de CDJ850 te kijken. Maar die Prolink van de CDJ900 beide versies en CDJ2000 beide versies vind ik toch een pre. Een USB device die in beide spelers leesbaar en bruikbaar is. En de Display van de CDJ900 is uitgebreider dan die van de CDJ850. Ook Quantize is een must bij mij. Ze doen voor mij niet onder aan de CDJ2000s. Draai best vaak op CDJ2000s. Dus als je een paar voor een leuke prijs tegen komt, Gewoon doen.?

Dus om een lang verhaal kort te maken. Gewoon Topspelers. Voor als je CDJ2000 te duur vind om te halen.

Bedankt voor het uitgebreide verhaal! Heel nuttig! Zelf ben ik niet echt van plan om digitaal te gaan draaien, maar met usb lijkt het me een prachtige combie. Vooral het grote display, en de link lijken me een voordeel t.o.v. de 850?s. Alleen het mooie kleurenscherm van de 2000?s is natuurlijk wel hardstikke mooi, maarja... niet echt het extra geld waard denk ik! Nogmaals bedankt, ik hou marktplaats in de gaten Winking my eye
RyanSilva    posted on 06-12-2013 22:02

Gewoon relaxed en ook nog met cd's?Foot in Mouth
http://twitter.com/djryansilva
Dyno    posted on 07-12-2013 14:26
Poster: RyanSilva

Gewoon relaxed en ook nog met cd's?Foot in Mouth

Is dat zo raar?!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
RyanSilva    posted on 07-12-2013 15:14
Poster: Dyno
Is dat zo raar?!

Nee joh, was even een referentie naar een ander topic waar dat kort besproken werd. Niks negatiefs hoor.
http://twitter.com/djryansilva
Yorick    posted on 07-12-2013 15:15
Is dat zo raar?!

Vind van niet, als je het goed onderhoud is het een zeer betrouwbaar systeem.
Lekkere set trouwen :D.
Dolivieira    posted on 07-12-2013 17:00
Is dat zo raar?!

Tuurlijk is dat niet raar. Ieder zijn ding. DIe gene die graag met CDs draaien en daar plezier in hebben moeten dat vooral blijven doen.
bramv    posted on 09-12-2013 17:28
Kent iemand de verschillen tussen behringer uca200 en de uca202?
?
Groeten,
?
Bram
chef    posted on 09-12-2013 19:07
Jullie mogen kiezen wat er in mijn jaarmix komt(: - ben benieuwd naar wat jullie de lekkerste tracks dit jaar vonden! ?https://www.facebook.com/photo.php?fbid=227631384077965&set=a.155243107983460.1073741827.121108431396928&type=1&theater
Martullia    posted on 09-12-2013 20:03
Oh jippie daar zat ik echt op te wachten dat mijn grote held chef, ons de gunst verleend om te kiezen wat in de jaarmix komt.
chef    posted on 09-12-2013 22:09
Poster: Martullia
Oh jippie daar zat ik echt op te wachten dat mijn grote held chef, ons de gunst verleend om te kiezen wat in de jaarmix komt.

ben blij om dat van je te horen Martullia..
MarcoMartinez    posted on 09-12-2013 23:11
Iemand ervaring met de?M audio keystation 49 es usb midi keyboard deze is mij geadviseerd door de roze winkel als beginnend ( prutser) producer met nu nog nul kennis van zaken op het gebied van produceren. Te gebruiken in combinatie met logic pro x ( welke ik vorig week heb gekocht op mijn i-mac).?

De bedoeling is eerst alles rustig aanschaffen en daarna maar eens een paar lessen te gaan nemen in produceren met logic.

www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 09-12-2013 @ 23:15:36 (10%)
cross-over    posted on 10-12-2013 13:59
Poster: bramv
Kent iemand de verschillen tussen behringer uca200 en de uca202?
Groeten,
Bram

The Behringer UCA200 and UCA202 interfaces are USB devices which provide one stereo phono input and one stereo phono output. The UCA202 also features an optical output and a headphone port.
http://soundcloud.com/lau-daniels
ElVrieso    posted on 11-12-2013 12:38
Poster: MarcoMartinez
Iemand ervaring met de?M audio keystation 49 es usb midi keyboard deze is mij geadviseerd door de roze winkel als beginnend ( prutser) producer met nu nog nul kennis van zaken op het gebied van produceren. Te gebruiken in combinatie met logic pro x ( welke ik vorig week heb gekocht op mijn i-mac).?

De bedoeling is eerst alles rustig aanschaffen en daarna maar eens een paar lessen te gaan nemen in produceren met logic.

Ja. Ik heb hem. Top ding! Geen poespas en werkt gewoon meteen. Happy, laughing
Bruno de Vries - @djelvrieso
MarcoMartinez    posted on 12-12-2013 22:22
Thx
www.djmarcomartinez.com
MarcoMartinez    posted on 14-12-2013 17:26
Ik heb een nieuw mixje opgenomen:https://soundcloud.com/dj-marco-martinez/marco-martinez-seleccio-n-de-1

Veel luisterplezier!
www.djmarcomartinez.com
-FLoriZ-    posted on 16-12-2013 20:26
Jeez, dit leeft ook nog steeds. Just sayin' hi guys. Nog steeds goed dat dit platform bestaat!
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

63 Users online: 14 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 18.497
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.917.959