De Late Leeuw Chatcorner Deel 57
'De plek waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'
de tijden zijn veranderd
De regels om het leuk te houden:
Poster: chef
Zouden jullie op mij willen stemmen op mij(Shiefone). het is de 4e vanaf onder. een kleine moeite dacht ik zo.. Mijn mix is te beluisteren op de woopwoop soundcloud pagina, Helaas gaat het hier om stemmen, en stemt iedereen maar gewoon op zn vriendjes. alvast heel erg bedankt?https://apps.facebook.com/opinionpolls/poll?pid=ACLziH1bedA?
ps. Als je gestemt heb, laat het weten dan kan ik weer op jou stemmen bij iets anders en je fanpage liken!(:?
fijne avondd
Poster: Ywe. Ben benieuwd of ik de touch strip kan mappen als een slip roll van de NXS serie
Poster: Baart
Gestemd man! Je hebt nu 9% zag ik.
Misschien weet ??n van jullie hoe ik het volgende kan verhelpen : ik heb van de sint twee corsair survivor's gekregen, 32 gb.
Nu wou ik ze gaan gebruiken op mijn cdj 400's, maar dit blijkt niet zo makkelijk... De cdj's lopen direct helemaal vast!
Ik heb al geprobeerd om de sticks te formateren, en er maar 2 tracks op te zetten maar het wou niet baten.
Ook een usb 2.0 kabeltje ertussen helpt niet... Misschien hebben jullie een idee hoe ik dat op kan lossen.
Alvast bedankt
Poster: Baart
Gestemd man! Je hebt nu 9% zag ik.
Misschien weet ??n van jullie hoe ik het volgende kan verhelpen : ik heb van de sint twee corsair survivor's gekregen, 32 gb.
Nu wou ik ze gaan gebruiken op mijn cdj 400's, maar dit blijkt niet zo makkelijk... De cdj's lopen direct helemaal vast!
Ik heb al geprobeerd om de sticks te formateren, en er maar 2 tracks op te zetten maar het wou niet baten.
Ook een usb 2.0 kabeltje ertussen helpt niet... Misschien hebben jullie een idee hoe ik dat op kan lossen.
Alvast bedankt
Poster: Dolivieira
Dat is idd jammer van die speler. Dat die moeilijk doet met sommige USBs. Was ook de eeste speler die dat had in pioneers reeks of CDJs. Was nog een beetje een bijzaak toen. Ook met rekordbox hoef je niks te proberen want dat kan die speler niet. In een residentie van mij in Vlaardingen heb ik ook nog een MEP7000 tot me beschikking boven de CDJ2000s die er staan. Is ook z'n speler die geen Rekordbox ondersteund. Verder een heerlijke Dubbele CDspeler. Best jammer dat Pioneer geen update voor de CDJ400 en MEP7000 heb uitgebracht. Maar schijnbaar kan de hardwere in die apparaten het mniet aan
Poster: Dolivieira
Baart. Ik ben er zeer tevreden over. Kijk ik draai niet meer met CDs, Gebruik Traktor heel veel. En voor mij zitten alle functies die ik gebruik er op. En ik gebruik ze als controller in traktor. Vrienden van mij draaien nog met CDs en die komen soms langs om een CDtje te mixen kan dat gewoon. Ik gebruik niet veel hotcues dus mis ik ze ook niet. Ik ben meer een man van de Loops En als ik ze in traktor gebruik heb ik daar ook hotcues als ik ze wil gebruiken. In Trakor kan ik alles nabootsen wat een CDJ2000nexus ook kan ?en zeker als ik de nieuwe NI X1mk2 er bij haal. (wordt mijn volgende aankoop). Jogadjust heb ik niet nodig want die Jogs staan zo als ik ze wil hebben. Toen ik ze ging aanschaffen zat ik ook naar de CDJ850 te kijken. Maar die Prolink van de CDJ900 beide versies en CDJ2000 beide versies vind ik toch een pre. Een USB device die in beide spelers leesbaar en bruikbaar is. En de Display van de CDJ900 is uitgebreider dan die van de CDJ850. Ook Quantize is een must bij mij. Ze doen voor mij niet onder aan de CDJ2000s. Draai best vaak op CDJ2000s. Dus als je een paar voor een leuke prijs tegen komt, Gewoon doen.?
Dus om een lang verhaal kort te maken. Gewoon Topspelers. Voor als je CDJ2000 te duur vind om te halen.
Poster: RyanSilva
Gewoon relaxed en ook nog met cd's?
Poster: Dyno
Is dat zo raar?!
Is dat zo raar?!
Is dat zo raar?!
Poster: Martullia
Oh jippie daar zat ik echt op te wachten dat mijn grote held chef, ons de gunst verleend om te kiezen wat in de jaarmix komt.
Poster: bramv
Kent iemand de verschillen tussen behringer uca200 en de uca202?
Groeten,
Bram
Poster: MarcoMartinez
Iemand ervaring met de?M audio keystation 49 es usb midi keyboard deze is mij geadviseerd door de roze winkel als beginnend ( prutser) producer met nu nog nul kennis van zaken op het gebied van produceren. Te gebruiken in combinatie met logic pro x ( welke ik vorig week heb gekocht op mijn i-mac).?
De bedoeling is eerst alles rustig aanschaffen en daarna maar eens een paar lessen te gaan nemen in produceren met logic.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.