Iedereen moet zelf weten wat hij met zijn/haar soundcloud doet, en dit is idd zon typisch geval van zieligheid op een groot nivo. Ik weet dat er 'veel'? .. 'artiesten'? zulke trucks uithalen. Het slaat nergenst op en heeft totaal geen waarde dan alleen een grote d*ck te krijgen.. ik zou mezelf nooit bij een label willen zien die mij koos voor views .
Als je het hebt over volgers generen vind ik dit een ander verhaal, als je het dan hebt op following 2 following.
en views krijg je echt vanzelf als je een track hebt die in de smaakt valt , en als je dat bullshit noemt zou ik maar gewoon wat meer publiek proberen te trekken , te sharen etc etc etc...
En ja tuurlijk deel ik muziek graag met andere, daarvoor kan je op mijn soundcloud kijken toch ? en als je het leuk vind volg je me toch gewoon ? zodat je de volgende keer als ik iets upload er ook weer van kan genieten

vreemde stelling dat je daarvoor views nodig hebt, je zal zeker sneller bij een haki taki label komen en een 2day of a shitfly zijn...
en mensen die deze kindertool willen gebruiken ; Upload je soundcloud player op je myspace en klik gewoon een x of 50000000 zelfde effect...
Maar dit geeft wel weer eens goed weer hoe wanhopig en hoe verrot bepaalde delen van de muziek scene zijn geworden..
FML