Benieuwd hoe je SoundCloud views kan faken?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Limb-Girdle    posted on 02-05-2013 15:34
Het aantal SoundCloud views en downloads maakt tegenwoordig deel uit van het marketingplan voor DJ's en producers. Omdat ik het belangrijk vind dat de tools en manieren die worden gebruikt door grote PR bureau's ook beschikbaar zijn voor de opkomende producers en DJ's, heb ik een tutorial gemaakt waarin er wordt uitgelegd hoe je zelf SoundCloud views kunt genereren.

Where the music meets the deejay!

What do you think about Benieuwd hoe je SoundCloud views kan faken? ??

Vote :   1 member likes this  

Sebasz    posted on 02-05-2013 15:47
Is dit niet warez sharen? Gezien je moet betalen voor dat programma, en je dit gratis aanbied in je downloadsectie (waar je voor moet registreren)
Estacy    posted on 02-05-2013 15:50
ik vindt dit sowieso nogal fishy

Waarom doe je dit? extra views? nou nou daar wordt je beroemd mee.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Sebasz    posted on 02-05-2013 15:53
Idd. Als je muziek goed genoeg is krijg je vanzelf wel de plays / downloads.
Comments valt over te twisten, want sommige tracks van mij die een paar duizend keer zijn beluisterd / gedownload hebben maar een tiental comments ofz. Dus naar mijn idee niet echt een indicatie voor de populariteit van je track
MrQreeny    posted on 02-05-2013 15:55
Dit is echt zo'n swagboy tool.... In de zin van: die moet-je-mij-eens-zien-mannetjes zullen dit massaal willen gebruiken.
Als je je hobby echt leuk vindt, boeit het je geen reet. Daarbij: als je goed in je hobby bent, wordt je toch wel opgemerkt (vroeg of laat).

Maar ik vind het mooi dat je laat zien dat het ook gratis kan Winking my eye Die geldwolven die comments gaan verkopen zijn wat mij betreft namelijk nog zieliger dan degene die ze kopen...
'Music is the universal language of mankind...'
LouisCasper    posted on 02-05-2013 16:20
Voor comments kan je gebruik maken van het systeem 'Cloudkillers'. Comments voor comments eigenlijk, geheel gratis.
http://www.louiscasper.com
Limb-Girdle    posted on 02-05-2013 20:10
Poster: Sebasz
Idd. Als je muziek goed genoeg is krijg je vanzelf wel de plays / downloads.
Comments valt over te twisten, want sommige tracks van mij die een paar duizend keer zijn beluisterd / gedownload hebben maar een tiental comments ofz. Dus naar mijn idee niet echt een indicatie voor de populariteit van je track

Het vanzelf krijgen van plays/downloads is naar mijn mening een grote illusie. Zie de tutorial als een kick-start voor een succesvolle track die je zojuist hebt gemaakt. Hetzelfde principe werkt voor Facebook, een Facebook gebruiker zal niet snel een pagina liken waar enkel 10 mensen actief op zijn. Als het aantal likes in verhouding is met de activiteit van de pagina en/of SoundCloud track, zal dit een extra boost geven.?

Marketing technisch is het een handige tool. Veelal omdat deze methodes vaak een taboe onder de DJ's en producers zijn, wil ik dit graag door deze manier bespreekbaar maken. Het draait tegenwoordig niet enkel meer om het maken van goede muziek, maar een goede marketing strategie (en eventueel een E&R manager) is essentieel voor een goede carri?re.

Poster:?LouisCasper
Voor comments kan je gebruik maken van het systeem 'Cloudkillers'. Comments voor comments eigenlijk, geheel gratis.

CloudKillers is inderdaad een mooie manier om comments te genereren.

Poster:?Estacy
ik vindt dit sowieso nogal fishy

Waarom doe je dit? extra views? nou nou daar wordt je beroemd mee.

Waarom deel jij gelekte DJ riders? Voor mij is het delen van kennis iets waardevols. In de tussentijd heb ik welgeteld 54 emails gehad met vragen omtrent het programma. Als ik anderen hiermee kan helpen, dan doe ik dat graag. Winking my eye

User edit by Limb-Girdle on 02-05-2013 @ 20:13:42 (48%)
Estacy    posted on 02-05-2013 20:51
Ja maar als iedereen dit gaat doen dan heeft het toch ook geen waarde meer? als elke soundcloud track dalijk 10000 views heeft... wat is daar het nut dan van? je schiet er jezelf mee in de voet op de lange termijn
Limb-Girdle    posted on 02-05-2013 22:37
Dus moeten we de tools en trucjes geheim houden, zodat enkel de mensen met kennis deze sluwe manier van valsspelen kunnen toepassen? N?h
Estacy    posted on 02-05-2013 23:51
2 members like this  tja,
cross-over    posted on 03-05-2013 08:38
Dit is gewoon een kwestie van (willen) weten.

De zelfde 'kennis' gaat op voor het promoten van je website voor zoek machines - SEO
Hier is zelfs een complete industie omheen ontstaan. Voor een bepaald bedrag passen ze je website aan zodat je hoger in de ranking komt......

Zodra iets te manipuleren is zal dat ook gebeuren. zowel in real life als op internet.?
En zoals Limb-Girdle aangeeft, waarom de kennis niet delen. Je hoeft er niks mee te doen.....

?
http://soundcloud.com/lau-daniels
Sebasz    posted on 03-05-2013 12:25
je vergelijking met SEO klopt natuurlijk van geen kant, dat is een heel ander verhaal dan voordoen alsof je veel play's hebt gehad
cross-over    posted on 03-05-2013 14:11
Poster: Sebasz
je vergelijking met SEO klopt natuurlijk van geen kant, dat is een heel ander verhaal dan voordoen alsof je veel play's hebt gehad

Sebasz, de vergelijking die ik maak gaat op voor de kennis, oftewel 'geheime informatie' die alleen bij een select groepje bekend is. Niet voor dat wat je wilt bereiken met deze kennis.

http://soundcloud.com/lau-daniels
MichaelMiller    posted on 03-05-2013 17:06
Poster: MrQreeny
Als je je hobby echt leuk vindt, boeit het je geen reet.

Jawel; dit is een handige tool die gewoon slim is om te gebruiken in mijn ogen. Meer plays trekt meer plays aan. En dat wil je toch? Zoveel mogelijk beluisterd worden? Muziek maken is, oprecht, hartstikke leuk, maar je doet het niet 100% alleen maar voor jezelf; het liefst deel je de muziek die jij gemaakt hebt toch met zoveel mogelijk mensen?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Snoey    posted on 04-05-2013 15:55
Kracht van soundcloud zijn de statistieken, met deze cheat heb je daar dus niks meer aan. Aan de andere kant kan je dit gebruiken bij promotors, 1.000.000 downloads is niet niks.
www.soundcloud.com/ten-hooven
FML    posted on 04-05-2013 19:48
Iedereen moet zelf weten wat hij met zijn/haar soundcloud doet, en dit is idd zon typisch geval van zieligheid op een groot nivo. Ik weet dat er 'veel'? .. 'artiesten'? zulke trucks uithalen. Het slaat nergenst op en heeft totaal geen waarde dan alleen een grote d*ck te krijgen.. ik zou mezelf nooit bij een label willen zien die mij koos voor views .

Als je het hebt over volgers generen vind ik dit een ander verhaal, als je het dan hebt op following 2 following.

en views krijg je echt vanzelf als je een track hebt die in de smaakt valt , en als je dat bullshit noemt zou ik maar gewoon wat meer publiek proberen te trekken , te sharen etc etc etc...

En ja tuurlijk deel ik muziek graag met andere, daarvoor kan je op mijn soundcloud kijken toch ? en als je het leuk vind volg je me toch gewoon ? zodat je de volgende keer als ik iets upload er ook weer van kan genieten Confused
vreemde stelling dat je daarvoor views nodig hebt, je zal zeker sneller bij een haki taki label komen en een 2day of a shitfly zijn...

en mensen die deze kindertool willen gebruiken ; Upload je soundcloud player op je myspace en klik gewoon een x of 50000000 zelfde effect...

Maar dit geeft wel weer eens goed weer hoe wanhopig en hoe verrot bepaalde delen van de muziek scene zijn geworden..

FML

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 04-05-2013 @ 20:03:19 (4%)
main    posted on 04-05-2013 19:58
5 members like this  Vind t wel humor, zo krijg je allemaal niet klinkende zooi met 1000en views. Mijn eigen tracks worden soms niet meer dan 30/40 keer gecheckt, maar wel geliked! Daarnaast zou muziek produceren niet om anderen gaan, maar voor jezelf. Neem wel dat dit mijn mening is.
YuriViroj    posted on 04-06-2013 18:42
Zag ook laast inderdaad een paar tracks staan met 10248 plays, 2 favorites en 3 comments. Ik neem eerder tracks serieus met een goede verhouding dan dat. Plus je krijgt echter meer respect als je dit gewoon niet gebruikt.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

136 Users online: 6 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 16.703
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.127.316