Poster: Martullia
BR> Veel gigs ook niet.
een grote bek en betweterij ook niet !
Poster: DJADMIN
Word je veel geboekt als je echt slecht bent ? Dan doe je blijkbaar toch iets goeds...genoeg voorbeelden van, geen top dj's, maar wellicht wel een top act. Goed is breed....
Idd, veel dj's (vooral drive-in en bruiloft dj's) halen hun werk door mond aan mond reclame en als die niet goed zijn is hun speeltje rap over.
Poster: Martullia
BR>
Kun jij mij dan omschrijven wat een vette DJ is, volgens mij is dat selectief en slechts een mening. Ik heb bijvoorbeeld meer respect voor mensen die hun eigen ding doen dan mensen die alleen maar populair willen zijn. Ik gok erop dat jij het belangrijkste vind dat het publiek hoort wat het wil horen. Het begrip vette DJ is puur selectief.
Puur selectief is dat niet hoor, als je goed bent, ben je goed, zo simpel is dat en dan doet he genr? dat je draait er niet toe, maar dan ben je een topdj in je doelgroep en vet voor je fans, maar een echt vette dj is selectief in de zin van 'voldoen aan strenge criteria, die alleen weggelegd zijn voor de allerstrafste' Je bent niet vet omdat je op nr 1 van djmag staat of omdat je een dancehit hebt gemaakt of met je Ferrari in je voorligger z'n kont knalt of een relatie hebt met Paris Hilton of gehypt wordt door de Media, een vette dj is een dj die al jaar en dag aan de top staat, die overal gevraagd wordt op de grootste festivals, die de scene mee groot gemaakt heeft, die iets betekend heeft, die z'n skills kent, die een hele meute in beweging en veroering brengt en houd, die blijvend innoveert en die ook z'n collega's respecteert, maar vooral een onblusbare liefde voor muziek heeft en er altijd met hart en ziel voor gaat. Het is niet omdat je een goed producer bent, dat je ook een vette dj bent ! Om tot het selecte clubje van vette dj's te horen voelen vele zich geroepen, echter een handvol zijn uitverkoren.