Poster: Mixuel
Hee Nijkerker,
Dat snap ik en dat zal ook de bedoeling worden maar een logo is niet alleen voor flyers maar daar kan ik ook een website omheen laten maken en voor twitter, facebook noem maar op. Ik wil over een poosje het dj zijn echt oppakken en wil dan ook wel wat kunnen laten zien.
Poster: Stefjuuh
Een logo maak je niet in Photoshop, maar in Illustrator.
Wikipedia
Poster: FloRiseben wel benieuwd naar dat evenement!
Ik werk zelf met pro design software van adobe. als bijbaan(tje) maak ik logo's en posters voor o.a. DJ en events. onder meer doe ik dit ook voor mijn eigen feesten en mijn eigen logo. Mocht je intresse hebben PM me. hoeft niet perse voor geld, maar je kunt mij misschien helpen promoten van mij eigen evenement die op 14juni in club poema zal plaatsvinden. (via facebook etc)
Poster: chef
ben wel benieuwd naar dat evenement!
Poster: Martullia
BR> Veel gigs ook niet.
Poster: ElVrieso
Een logo maak je wel degelijk in Illustrator. Dan werk je namelijk met vectoren en niet met pixels. Het voordeel van vectoren is dat het logo heel erg uitvergroot kan worden zonder dat hij onscherp wordt. Verder hebben de meeste logo's geen achtergrond. In Photoshop heb je altijd een witte achtergrond. Tenzij je die verwijderd en hem in bijvoorbeeld PNG opslaat...
Poster: ElVrieso
Een logo maak je wel degelijk in Illustrator. Dan werk je namelijk met vectoren en niet met pixels. Het voordeel van vectoren is dat het logo heel erg uitvergroot kan worden zonder dat hij onscherp wordt. Verder hebben de meeste logo's geen achtergrond. In Photoshop heb je altijd een witte achtergrond. Tenzij je die verwijderd en hem in bijvoorbeeld PNG opslaat...
BR> Veel gigs ook niet.
Poster: DJADMIN
Word je veel geboekt als je echt slecht bent ? Dan doe je blijkbaar toch iets goeds...genoeg voorbeelden van, geen top dj's, maar wellicht wel een top act. Goed is breed....
BR>
Kun jij mij dan omschrijven wat een vette DJ is, volgens mij is dat selectief en slechts een mening. Ik heb bijvoorbeeld meer respect voor mensen die hun eigen ding doen dan mensen die alleen maar populair willen zijn. Ik gok erop dat jij het belangrijkste vind dat het publiek hoort wat het wil horen. Het begrip vette DJ is puur selectief.
Poster: TekheadOeps dubbel post sorry.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.