Logo
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mixuel    posted on 01-04-2013 13:16
Hey mensen,

Ik ben opzoek naar een mooi logo, een vriend van me heeft er al een voor me gemaakt maar ik ben er nog niet helemaal tevreden mee omdat er een aantal dingen niet kloppen. Nu is mijn vraag wie kan er goed met Photoshop werken om een mooi logo voor mij te maken die gene zal mij heel blij maken?Cry.
Ik vind het idee achter dit logo wel mooi maar het licht erachter klopt niet en de letter niet helemaal.
Ik wil het liefst alleen tekst (transparant ?) wat mij mooi lijkt op posters. ?

(Het logo mag ook heel anders zijn als het voorbeeld)

Alvast bedankt !

Mixuel.

Logo voorbeeld:
Logo
Music is so wonderful !

What do you think about Logo ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 01-04-2013 13:46
1 member likes this  Een logo maak je niet in Photoshop, maar in Illustrator.
Wikipedia
Mixuel    posted on 01-04-2013 13:56
Ow thanks, in dat geval wie kan er werken met illustrator ?
Music is so wonderful !
Dyno    posted on 01-04-2013 21:36
En een logo heb je pas nodig als je ?cht op flyers en posters komt te staan.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Mixuel    posted on 01-04-2013 21:55
Hee Nijkerker,

Dat snap ik en dat zal ook de bedoeling worden maar een logo is niet alleen voor flyers maar daar kan ik ook een website omheen laten maken en voor twitter, facebook noem maar op. Ik wil over een poosje het dj zijn echt oppakken en wil dan ook wel wat kunnen laten zien.
Music is so wonderful !
DJADMIN    posted on 01-04-2013 22:37
2 members like this  
Poster: Mixuel
Hee Nijkerker,

Dat snap ik en dat zal ook de bedoeling worden maar een logo is niet alleen voor flyers maar daar kan ik ook een website omheen laten maken en voor twitter, facebook noem maar op. Ik wil over een poosje het dj zijn echt oppakken en wil dan ook wel wat kunnen laten zien.

Echt wat kunnen laten zien doe je door geweldig te draaien, een vet logo maakt je nog geen vette dj...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Maracas    posted on 01-04-2013 22:46
Poster: Stefjuuh
Een logo maak je niet in Photoshop, maar in Illustrator.
Wikipedia

Dit vind ik wel een beetje een suffe opmerking, van mijn part maak je hem in paint, als jij creatief genoeg bent, maak je met alleen je potlood het dikste logo wat er bestaat

@TS, ik denk ook niet dat hier iemand zo even een logo voor je maakt. Je maakt er niet eentje in 3 minuutjes namelijk. Zit redelijk wat werk achter, en imo moet dat wel wat opleveren..
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 01-04-2013 @ 22:49:11 (67%)
FloRise    posted on 02-04-2013 01:42
1 member likes this  Ik werk zelf met pro design software van adobe. als bijbaan(tje) maak ik logo's en posters voor o.a. DJ en events. onder meer doe ik dit ook voor mijn eigen feesten en mijn eigen logo. Mocht je intresse hebben PM me. hoeft niet perse voor geld, maar je kunt mij misschien helpen promoten van mij eigen evenement die op 14juni in club poema zal plaatsvinden. (via facebook etc)
DanielDale    posted on 02-04-2013 14:31
MIXUEL
Drop Beats, Not Bombs
Martullia    posted on 02-04-2013 15:18
User edit by Martullia on 25-03-2014 @ 13:51:52 (100%)
chef    posted on 02-04-2013 15:35
Poster: FloRise
Ik werk zelf met pro design software van adobe. als bijbaan(tje) maak ik logo's en posters voor o.a. DJ en events. onder meer doe ik dit ook voor mijn eigen feesten en mijn eigen logo. Mocht je intresse hebben PM me. hoeft niet perse voor geld, maar je kunt mij misschien helpen promoten van mij eigen evenement die op 14juni in club poema zal plaatsvinden. (via facebook etc)
  ben wel benieuwd naar dat evenement!
Sebasz    posted on 02-04-2013 15:52
geen dank

Maracas    posted on 02-04-2013 17:00
Poster: chef

Me to, stuur me anders even een PM
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
DJADMIN    posted on 02-04-2013 17:02
Poster: Martullia
BR> Veel gigs ook niet.

Word je veel geboekt als je echt slecht bent ? Dan doe je blijkbaar toch iets goeds...genoeg voorbeelden van, geen top dj's, maar wellicht wel een top act. Goed is breed....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Limb-Girdle    posted on 02-04-2013 18:33
Kijk eens op fiverr.com, daar kun je vast iemand vinden die voor een goedkoop bedrag een design voor je kan maken.
Where the music meets the deejay!
Martullia    posted on 02-04-2013 20:12
User edit by Martullia on 25-03-2014 @ 13:52:15 (100%)
FloRise    posted on 03-04-2013 13:48
1 member likes this  

Ik zal in een van deze dagen het wel op het forum gooien met een link erbij. Word echt een dik feest. Dj madskillz (awakenings)(100%pure) Joran van Pol (awakenings)(minus) TechNose Alpha-Flight (robotika) vs Filister (losse schroeven) live
FloRise    posted on 03-04-2013 13:50

Ik zal in een van deze dagen het wel op het forum gooien met een link erbij. Word echt een dik feest. Dj madskillz (awakenings)(100%pure) Joran van Pol (awakenings)(minus) TechNose Alpha-Flight (robotika) vs Filister (losse schroeven) live
RubenMusic    posted on 03-04-2013 15:10
ik wil wel iets ontwerpen tegen een promotie / klein geld bedrag.

pm me even als je intresse hebt.
Drop beats, not bombs!
ElVrieso    posted on 04-04-2013 12:43
Een logo maak je wel degelijk in Illustrator. Dan werk je namelijk met vectoren en niet met pixels. Het voordeel van vectoren is dat het logo heel erg uitvergroot kan worden zonder dat hij onscherp wordt. Verder hebben de meeste logo's geen achtergrond. In Photoshop heb je altijd een witte achtergrond. Tenzij je die verwijderd en hem in bijvoorbeeld PNG opslaat...
Bruno de Vries - @djelvrieso
FloRise    posted on 04-04-2013 20:39
Poster: ElVrieso
Een logo maak je wel degelijk in Illustrator. Dan werk je namelijk met vectoren en niet met pixels. Het voordeel van vectoren is dat het logo heel erg uitvergroot kan worden zonder dat hij onscherp wordt. Verder hebben de meeste logo's geen achtergrond. In Photoshop heb je altijd een witte achtergrond. Tenzij je die verwijderd en hem in bijvoorbeeld PNG opslaat...

Inderdaad is illustrator de beste software voor design en posters, ik werk hier ook mee.?
als mensen willen beginnen met designen is dit de software waarin je moet investeren. kost je wel zo'n 650 Euries.
Sebasz    posted on 04-04-2013 21:05
Poster: ElVrieso

nah niet specifiek alleen maar in illustrator, dat doe je alleen als je het ook wil laten drukken ofzo. als je alleen voor een websiteje of banner een logootje nodig hebt kun je dat prima in photoshop doen
LouisCasper    posted on 09-04-2013 10:34
Maar als je van datzelfde logo later nog een wallpaper wil maken, of op een flyer of poster wil hebben staan, of op de coverart van je nieuwste release wil hebben, zou ik het toch echt in Illustrator maken.
http://www.louiscasper.com
empeltjuh    posted on 10-04-2013 20:22
ik ken wel paar mensen die designen en die doen het allemaal met gimp en photoshop
Tekhead    posted on 11-04-2013 02:57
BR> Veel gigs ook niet.

een grote bek en betweterij ook niet !

Poster: DJADMIN
Word je veel geboekt als je echt slecht bent ? Dan doe je blijkbaar toch iets goeds...genoeg voorbeelden van, geen top dj's, maar wellicht wel een top act. Goed is breed....

Idd, veel dj's (vooral drive-in en bruiloft dj's) halen hun werk door mond aan mond reclame en als die niet goed zijn is hun speeltje rap over.

BR>

Kun jij mij dan omschrijven wat een vette DJ is, volgens mij is dat selectief en slechts een mening. Ik heb bijvoorbeeld meer respect voor mensen die hun eigen ding doen dan mensen die alleen maar populair willen zijn. Ik gok erop dat jij het belangrijkste vind dat het publiek hoort wat het wil horen. Het begrip vette DJ is puur selectief.

Puur selectief is dat niet hoor, als je goed bent, ben je goed, zo simpel is dat en dan doet he genr? dat je draait er niet toe, maar dan ben je een topdj in je doelgroep en vet voor je fans, maar een echt vette dj is selectief in de zin van 'voldoen aan strenge criteria, die alleen weggelegd zijn voor de allerstrafste' Je bent niet vet omdat je op nr 1 van djmag staat of omdat je een dancehit hebt gemaakt of met je Ferrari in je voorligger z'n kont knalt of een relatie hebt met Paris Hilton of gehypt wordt door de Media, een vette dj is een dj die al jaar en dag aan de top staat, die overal gevraagd wordt op de grootste festivals, die de scene mee groot gemaakt heeft, die iets betekend heeft, die z'n skills kent, die een hele meute in beweging en veroering brengt en houd, die blijvend innoveert en die ook z'n collega's respecteert, maar vooral een onblusbare liefde voor muziek heeft en er altijd met hart en ziel voor gaat. Het is niet omdat je een goed producer bent, dat je ook een vette dj bent ! Om tot het selecte clubje van vette dj's te horen voelen vele zich geroepen, echter een handvol zijn uitverkoren.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 11-04-2013 02:57
Poster: Tekhead

Oeps dubbel post sorry.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 11-04-2013 @ 02:59:09 (96%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

118 Users online: 8 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 16.887
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.127.500