Gehoorbescherming op maat
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Pur-D    posted on 26-03-2013 17:51
Hey Djr's!

Ik ben al een tijdje informatie aan het inwinnen over gehoorbescherming op maat, maar ik kom er niet uit welke nou goed zijn voor mij. Ik werk als dj en bij een drukkerij en wil ze ook gebruiken voor het uitgaan.
Heb verschillende producenten gemaild (Filterz, Elacin en Noizezz) en allemaal zeiden ze iets anders.

Elacin zei dat ik de Er 15 moest nemen voor het draaien met een extra setje Er25 filters erbij, maar ik mocht ze dan niet te vaak wisselen anders konden de filters eruit vallen...?
Ik zag wel dat Elacin goed spul maakt. Onder andere dj Zany draait er mee en hij was blijkbaar heel tevreden. Ook zag ik tijdens het zoeken hier op djr dat een aantal van jullie deze hebben.

Filterz zei dat ik het beste een setje Filterz en een setje Earproof kon kopen, omdat er geen product was dat optimaal zou werken voor mij.

Noizezz kwam met de Noizezz muziek filters, waarvan de witte een hele mooie vlakke demping had. Deze dempte echter wel 21db. Is dat nou teveel voor het draaien of niet? Voor de rest zagen deze er ook goed uit. Ik kon wel een niveau lager pakken (16db), maar dan was de demping weer niet zo mooi vlak.

Met andere woorden, ik kom er echt niet uit!
Wat voor gehoorbescherming hebben jullie? En wat zou je doen als je in mijn situatie zat?

Thanks!
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro

What do you think about Gehoorbescherming op maat ??

Vote :   

Lomme_    posted on 26-03-2013 18:26
Variphone Musician Earplugs, niks anders Winking my eye
MoXeGy    posted on 26-03-2013 18:41
Heb Filterz gehad, deze waren erg fijn maar helaas hier in de omgeving niet meer verkrijgbaar?
Heb ook de Pluggers 2 in 1. Zijn ook prima, demping is erg vlak waardoor je het hoog zeer goed hoort.
En heb een paar Elacin, dempen het hoog iets meer maar dat vind ik persoonlijk juist fijn in sommige omstandigheden.