Poster: Lomme_
Variphone Musician Earplugs, niks anders
Poster: MoXeGy
Heb Filterz gehad, deze waren erg fijn maar helaas hier in de omgeving niet meer verkrijgbaar?
Heb ook de Pluggers 2 in 1. Zijn ook prima, demping is erg vlak waardoor je het hoog zeer goed hoort.
En heb een paar Elacin, dempen het hoog iets meer maar dat vind ik persoonlijk juist fijn in sommige omstandigheden.
De laatste 2 dempen allebij gemiddeld rond de 20db en dat kan ik je Zeker aanraden. Vooral bij de Pluggers lijkt het alsof ze maar 16 db dempen maar dit is niet het geval(heb het na laten meten)
Poster: rorex
Heb momenteel Exinore (tegenwoordig heten ze?elacin), prima oordoppen voor tijdens het stappen. Maar voor het DJ'en vond ik ze niet goed genoeg vlak dempen, en ze dempte naar mijn idee ook net iets te veel.
Heb nu een paar maanden Shure se 215 In ears voor het draaien. Mocht je het niet erg vinden om van je headphone af te stappen dan zou ik aanraden om shure's te kopen en dan een setje op maat gemaakte gehoorbeschreming voor je werk en het uitgaan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.