Ik merk op dat ik best leuke verzamelalbums her en der kan vinden voor wat ik wil draaien/hebben, maar heel eerlijk gezegd heb ik liever de drie - volgens mij - beste cd-singles van een hed kandi en dan ben je net zo duur uit.
Ook is een Dance Smash Hits totaal hopeloos, omdat daar de radioversies van 2:16 opstaan (Okee, nou overdrijf ik iets, maar die edits beginnen steeds korter te worden).
Maar wat ik nog meer mis dan dat: een alternatieve (rock) muziek verzamelaar. Zeg maar, een verzamel-cd met muziek uit de Outlaw 41 (www.kinkfm.nl) erop.
Nou weet ik dat in Duitsland ze Crossing All Over hadden en in de 90's hadden we nog albums als MTV's Most Wanted, maar op de een of andere manier hebben we nu wel Green Day, Coldplay en the Arctic Monkeys in de hitlijst staan, maar geen verzamelalbums waar ze opstaan?!?
Iemand een idee? Desnoods uit België/Duitsland/Fransland/UK importeren?
Of is de behoefte hiervan zodanig afgenomen met downloads dat dit niet meer 'nodig' is... Waar ze dus weer doodleuk onze doelgroep vergeten.
User edit by MadSteven on 22-02-2006 @ 14:20:45 (16%)
What do you think about Verzamel-cd's... ??
Vote :
This is an old Topic
No new postings for 7.157 days. Post CommentThat would be 238.6 months or a whopping 19.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.