Verzamel-cd's...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MadSteven    posted on 22-02-2006 14:19
Hoi,

Ik merk op dat ik best leuke verzamelalbums her en der kan vinden voor wat ik wil draaien/hebben, maar heel eerlijk gezegd heb ik liever de drie - volgens mij - beste cd-singles van een hed kandi en dan ben je net zo duur uit.

Ook is een Dance Smash Hits totaal hopeloos, omdat daar de radioversies van 2:16 opstaan (Okee, nou overdrijf ik iets, maar die edits beginnen steeds korter te worden).

Maar wat ik nog meer mis dan dat: een alternatieve (rock) muziek verzamelaar. Zeg maar, een verzamel-cd met muziek uit de Outlaw 41 (www.kinkfm.nl) erop.

Nou weet ik dat in Duitsland ze Crossing All Over hadden en in de 90's hadden we nog albums als MTV's Most Wanted, maar op de een of andere manier hebben we nu wel Green Day, Coldplay en the Arctic Monkeys in de hitlijst staan, maar geen verzamelalbums waar ze opstaan?!?

Iemand een idee? Desnoods uit België/Duitsland/Fransland/UK importeren?

Of is de behoefte hiervan zodanig afgenomen met downloads dat dit niet meer 'nodig' is... Waar ze dus weer doodleuk onze doelgroep vergeten.
User edit by MadSteven on 22-02-2006 @ 14:20:45 (16%)

What do you think about Verzamel-cd's... ??

Vote :   

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

235 Users online: 54 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 74.133
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.841.251